update her fra mig som efterlyses....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Bondepigen

Puha, jeg kan sandelig godt forstå du er ked af det og har det skidt. Det er helt tilladt at du har ondt af dig selv, jeg har osse ondt af dig!

Selv om det er hårdt nu, så er jeg sikker på at du nok skal komme igennem det, og være en meget stærkere kvinde når du er nået dertil.

Husk at vi allesammen er lige her, hvis du får brug for en eller flere skuldre!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Ida.

Øv Fie altså, hvor er det bare slet ikke spor sjov læsning  det må simpelthen være ekstremt hårdt det, du går igennem lige i øjeblikket.

Vi skal gøre vores bedste til at hjælpe dig igennem, hvis du har brug for det!!

Mange  og tanker!

Anmeld

17. februar 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

hvad tænker manden dog på!?

at han hjælper en anden med at flytte, og ikke vil se pigerne mere fordi du får de økonomiske fordele.... arh men!

ingen ved hvad fremtiden bringer, men det kan godt blive bedre fra nu af!!!!!! selvfølgelig kan du klare det!!! 2. sal eller ej, det løser sig hurtigt og man vænner sig til at tingene skal planlægges lidt mere.......

sender dig mange varme knus!!!!

Jeg tror slet ikke han tænke på de konsekvencer hans opførlsel har lige nu... og det er jo bare typisk mænd. Jeg vil på ingen måde tale grimt om han da han er far til mine smukke piger men bliver meget ked af den måde han håndter denne sitiation på. Jeg syndes godt han kunne være mere mand, men måske han er meget såret også ved at være ærlig og sige hvad han føler, jeg ved det ikke. Jeg har sagt til ham hvordan jeg har det i forhold til denne pige og være meget ærlig.... han sagt hvis han gøre det med en anden pige har vores forhold slet ingen chance.... og vi har virklilg diskuteret over telefonen og så for lidt siden sender han en sms- at han ikke skal være sammen med en anden piger og vi er hans 3 vigtigste piger i hans liv lige nu......

Så nu står jeg her  

Ønkser han vi løser vores problemer bved at holde en pause, måske måske ikke... men jeg ved at jeg vil gøre mit bedste til vi får et godt samarbejde omkring vores piger... også selvom jeg har så ondt af mig selv lige nu....

Anmeld

17. februar 2011

Anonym trådstarter

Dictes mor skriver:

Hold op hvor gør det ondt at læse, jeg er så ked af det på dine vejne!!! Det er da helt forfærdeligt, og sikke en måde det er sket på, det kan han egentlig ikke være bekendt! Jeg er simpelthen så ked af det på dine og dine pigers vejne. Det er helt forfærdeligt, og jeg kan godt forstå, at du har det skidt og ingen appetit har, det er jo meget du har mistet lige sådan bum, og så selvom du siger, at I har haft det lidt svært, så er det jo alligevel et chok at det nu er slut. Jeg er simpelthen så ked af det, jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige til dig eller gøre. Jeg ville ønske, at der var noget, jeg kunne gøre. Hold op hvor er det underligt. Jeg håber ikke, at du har ret i, at det er fordi han er lidt lun på en anden, for det er godt nok meget at opgive for en lille forelskelse, og det er så synd, at han ikke har villet knokle for jer og jeres familie. Det må være en enorm skuffelse for dig det hele.

Jeg sender dig et kæmpe stort knus og en masse varme tanker i den her enormt svære tid.

i dag har vi snakket meget frem og tilbage omkring denne her pige og om hvordan jeg har det med det.....

Han smser at vi er de 3 vigtigste piger i hans liv og han ikke skal have en anden pige..... så jeg håber det er hans måde at sige han elsker mig og en pause vil gøre godt.... For jeg elsker ham jo...

Tak for dine søde ord de varmer

Anmeld

17. februar 2011

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Åh søde dig!!! Det er jeg VIRKELIG ked af at høre. Og det er altså fuldt ud tilladt at være ked af det og have MEGET ondt af sig selv i den situation du står i. Selvfølgelig skal du være ked af det. Det er da mega hårdt når den man elsker ikke vil være hos en mere. Det er nok det hårdeste man kan gå igennem.

Har du nogen du er tæt med som kan lytte til dig og trøste dig når du er så langt nede??? Det håber jeg virkelig. Har dælme ondt af dig søde!!!! Uha.... Men ja der er ikke noget at sige til at du føler at pigerne holder dig oppe. Det er sgu ens børn der holder en oppe uanset hvad der sker. De er bare som de nu er og det er det der kan holde sammen på en. Heldigvis! Kram fra mig.

Jeg har en masse jeg kan snakke med, men det er bare ikke det jeg har brug for....

Jeg har brug for at få styr på mit liv, og det kan jeg kun selv gøre.... men det er dejligt at vide de er der hvis man har brug for det. Også bare det jeg har jer her inde er guld vær.

Jeg har i dag brugt næsten hele dagen på komunnen for at søge om diverse tilskud og været i banken og låne penge så jeg kan komme ud og købe en ny seng til pigerne og så en sofa....

Jeg er stadigvæk ked af det, men har det lidt bedre i dag efter at have snakket med mikael over telefonen og sagt nogen sandherder...

Anmeld

17. februar 2011

Barbamama

Anonym skriver:

Jeg har en masse jeg kan snakke med, men det er bare ikke det jeg har brug for....

Jeg har brug for at få styr på mit liv, og det kan jeg kun selv gøre.... men det er dejligt at vide de er der hvis man har brug for det. Også bare det jeg har jer her inde er guld vær.

Jeg har i dag brugt næsten hele dagen på komunnen for at søge om diverse tilskud og været i banken og låne penge så jeg kan komme ud og købe en ny seng til pigerne og så en sofa....

Jeg er stadigvæk ked af det, men har det lidt bedre i dag efter at have snakket med mikael over telefonen og sagt nogen sandherder...

Du lyder meget afklaret omkring det hele. Det er godt for dig! Og ja det bliver nok også nemmere når alt er på plads med ny bolig og møbler og det hele er kommet ind. Så kan du starte en ny hverdag med dine piger. Lige nu er det hele en stor suppedas som ikke er til at holde ud for nogen af jer. Hvordan tager pigerne det?

Anmeld

17. februar 2011

Anonym trådstarter

msax skriver:

Hej søde...

vil bare lige sige jeg har læst din indlæg og er helt mundlam.

han burde skamme sig - og du skal ikke være flov over at du er ked af det, for hvem fanden ville ikke være det?

Sender dig de bedste tanker - smid en pb hvis du har lyst til at snakke.

KRAM fra Mette

Ja er ski lidt skuffet over ham, men det er jo bare typisk mænd... jeg håber på at han opdager hvor meget han kommer til at savne pigerne og vil have dem lidt mere.....

Jeg har det lidt bedre i dag og har fået ordnet en masse på komunnen...

Så i morgen kommer de et par gæster til morgen kaffe og fejre min fødselsdag- så det er dejlligt at tænke på lidt andet.

Anmeld

17. februar 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Hvor er det dejligt at høre fra dig!

Øv hvor jeg synes han opfører sig som en klaphat Og hvad er det for noget at tænke mere i økonomi end i hvad der er godt for pigerne!

Jeg håber du har nogle  at snakke med og som du kan læne dig op af...

Og det er helt okay at være ked! Selvfølgelig er det det!

Du er nu så sød Tina......

Ja han er en lille klaphat, men mon ikke han kommer til fornuft når han finder ud af hvor meget han kommer til at savne de to dejlige piger...

Jeg håber da vi kan bevare et venskab og måske genfinde kærligheden, men lige nu skal jeg bare få en hverdag med pigerne og finde mig selv, så kan det jo være at han kan se mig som en dejlig kvinde igen 

Anmeld

17. februar 2011

Anonym trådstarter

Metchen skriver:

Det er godt at høre fra dig, selv om det er triste nyheder du kommer med.

Hvor er det bare en mærkelig måde at gribe samværet med pigerne an, at han ikke vil være mere sammen med dem, pga du får  flere penge. Get a grip.

Jeg håber at du ved, at du kan bruge os alt det du vil herinde.

Mange kram - Mette.

Det er dejligt at vide man har jer både i de gode stunder og de dårlige....

Ja jeg ved helre ikke hvorfor han lige griber det an på den måde han gør, men jeg håber han kommer på bedre tanker, mon ik? når han kommer til at savne sine piger.....

Jeg har det bedre i dag og har inviteret et par venner til morgen kaffe i morgen på min fødselsdag- så kan jeg da tænke på noget andet

Anmeld

17. februar 2011

otlitrom

Der gør mig ondt at læse, kære ano!

Jeg håber du finder ro i din beslutning, og at du og dine søde børn kommer helskindede igennem

Jeg har ikke de store ord, men en masse kram, det kan jeg sende. For det trænger du vist til!

Jeg håber du får mulighed -og lyst- til at komme lidt ud på din fødselsdag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.