michella80 skriver:
Åh søde dig!!! Det er jeg VIRKELIG ked af at høre. Og det er altså fuldt ud tilladt at være ked af det og have MEGET ondt af sig selv i den situation du står i. Selvfølgelig skal du være ked af det. Det er da mega hårdt når den man elsker ikke vil være hos en mere. Det er nok det hårdeste man kan gå igennem.
Har du nogen du er tæt med som kan lytte til dig og trøste dig når du er så langt nede??? Det håber jeg virkelig. Har dælme ondt af dig søde!!!! Uha.... Men ja der er ikke noget at sige til at du føler at pigerne holder dig oppe. Det er sgu ens børn der holder en oppe uanset hvad der sker. De er bare som de nu er og det er det der kan holde sammen på en. Heldigvis! Kram fra mig.
Jeg har en masse jeg kan snakke med, men det er bare ikke det jeg har brug for....
Jeg har brug for at få styr på mit liv, og det kan jeg kun selv gøre.... men det er dejligt at vide de er der hvis man har brug for det. Også bare det jeg har jer her inde er guld vær.
Jeg har i dag brugt næsten hele dagen på komunnen for at søge om diverse tilskud og været i banken og låne penge så jeg kan komme ud og købe en ny seng til pigerne og så en sofa....
Jeg er stadigvæk ked af det, men har det lidt bedre i dag efter at have snakket med mikael over telefonen og sagt nogen sandherder...
Anmeld