Jeg kan forstå på det at jeg efterlyses
så må helre skrive til jer så i ved jeg er i live
men har bare ikke kunne magte at andre skulle vide hvordan jeg går og har det......
Det er rigtig svært at sætte ord på det her jeg er i gemmen også fordi jeg trode vi var kommet i gennem vores krise og så finder jeg ud af at han ikke lige pt. har overskud til at kæmpe for vores ægteskab.
Det var lige som at blive dolket i rygge, for det var ikke noget der var opstået fra den ene dag til den anden. Er så bitter over han ikke bare melder det klart ud og at man selv skal være bussemanden og sige det er slut jeg vil skilles. Jeg har det af helvede til lige nu, også fordi der var planer om et barn mere, hvilket så er godt ikke er sket.
Jeg har mistanke om han er lidt vild med en anden hvilket han siger han ikke er meeeennnn vi får af se om jeg ikke for ret i min sag. Det gør også så ondt han kan være der for en anden pige og hjælpe hende med at flytte og alt muligt men ikke finde tid til mig så vi kan gøre noget sammen.....
Jeg elsker ham jo så forfærligt meget........ men jeg bliver nød til at tage mig sammen, som en rigtig kvinde og vise ham at jeg godt kan klare mig uden ham og enda rigtig godt.
Jeg har fundet en lejelighed i dag, på 99m2- to dejlige store værlser, pænt badeværlse og et stort køkken stue i et. det enste minus er at det er på anden sal, men motion er jo også godt når man skal tabe sig....
Så jeg skal i gang med at pakke mine ting ned.......

Fuck det er bare et nederlag at vi skal skilles efter 2år ægteskab,, vi nåde at være sammen i næsten 5år jeg trode da vores liv kunne bære at få to dejlige piger, men det kunne det ikke- jeg tror også det kørte lidt skvæt inden de kom til verden....
Men det er jo ikke kun M skyld jeg har jo også mine fejl som skal laves om på... det er bare meget nemmer at se andres.....
Jeg skal have pigerne- og han skal så have dem hver 2 weekendt og den torsdag op til den weekendt jeg skal have dem.... jeg ville gerne han ville have dem lidt mere, men han syndes ikke det er fair når nu jeg får alle fordelene ved at være endlig mor, men jeg håber han kommer på andre tanker for vores børn kan ikke gøres op i penge.......
Jeg vil ikke stoppe min uddannelse pga af dette her, men det bliver hårdt og kommer til at koste meget sved og tåre.... men det er jo kun ind til juni 2012.......
På fredag har jeg fødselsdag og har inviteret mig selv på middag hos en veninne for jeg vil ikke side alene den aften..... og så vil jeg se om jeg ikke kan komme i byen og give den lidt gas, men lysten er der bare ikke....... der er så mange der gerne vil mig det bedste men jeg orker bare ikke andres selskab end mit eget og så mine børns, jeg har ingen energi og er kun oppe pga af mine piger...... jeg er så bange for at falde i et stort huld- jeg trode at skulle blive gammel med ham
Jeg har hele tiden hjerte banken..... og svært ved at sove, men mon ikke snart det forsvinder igen, jeg tvinger mig selv til at spise lidt da jeg ingen appetit har...... jeg syndes bare mit liv er noget lort lige pt.
Ja undskyld mit sprog og min klynken, men jeg nok bare lidt onst af mig selv.... tænker på om jeg kunne have gjort noget anderledes for ikke har have endt her som enlig mor lige op til sin 28års fødselsdag........
Nå men nu ved i hvad jeg får tiden til at gå med.....
Og tak fordi i tænker på pigerne og mig. Det varmer at vide jeg har jer herinde og når jeg får mere overskud vil jeg gerne være der for jer.
Knus her fra den enlige mor