Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: SÅ enig!!! Nu SKAL den bare være der! BASTA!! (jeg er bare en stave perfektionist tror jeg.. hehe) God aften til dig søde
SÅ enig!!! Nu SKAL den bare være der! BASTA!!
(jeg er bare en stave perfektionist tror jeg.. hehe)
God aften til dig søde
Jep god aften og god nat
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Leonora skriver: Åhhhhh jeg krydser alt hvad jeg har at krydse.....der SKAL være gevinst denne gang...det er sku jeres tur NU...
Åhhhhh jeg krydser alt hvad jeg har at krydse.....der SKAL være gevinst denne gang...det er sku jeres tur NU...
Tusind tak! Vi krydser også herhjemme
Puslingen skriver: alt hvad jeg kan og sender masser af lykke bringende vibs og venter spændt på update
alt hvad jeg kan og sender masser af lykke bringende vibs og venter spændt på update
Tak, og så var den sørme hjemme da jeg så ikke kunne lade være at teste
Håber den bliver derinde
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Så er der ikke længe til jeg skal have taget en blodprøve der kan fortælle om der er gevinst. Skal op på klinikken fredag. Er virkelig spændt og har ingen fornemmelse af noget som helst, så vil i ikke godt krydse hvad der krydses kan for at den er der Overvejer at teste i morgen eller fredag inden jeg skal afsted, for at se hvor jeg står så jeg ikke bliver alt for skuffet, hvis den ikke er der. Men er ikke helt sikker på at jeg tør. Så piger, send lige gooooood vibes i min retning! PLEASE!!
Så er der ikke længe til jeg skal have taget en blodprøve der kan fortælle om der er gevinst. Skal op på klinikken fredag.
Er virkelig spændt og har ingen fornemmelse af noget som helst, så vil i ikke godt krydse hvad der krydses kan for at den er der
Overvejer at teste i morgen eller fredag inden jeg skal afsted, for at se hvor jeg står så jeg ikke bliver alt for skuffet, hvis den ikke er der. Men er ikke helt sikker på at jeg tør.
Så piger, send lige gooooood vibes i min retning! PLEASE!!
alt hvad jeg kan
Håber det virkelig for Jer
Glæder mig til at høre fra dig i morgen og få bekræftet om min mavefornemmelse holder stik
Knus
what. Var den positiv-hjemmetesten?! billede??
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Tak, og så var den sørme hjemme da jeg så ikke kunne lade være at teste Håber den bliver derinde
alt hvad jeg kan Håber det virkelig for Jer Glæder mig til at høre fra dig i morgen og få bekræftet om min mavefornemmelse holder stik Knus
Det virkede for har testet positiv til morgen. Så er det "bare" blodprøven som skal være ordentlig
Shibby skriver: what. Var den positiv-hjemmetesten?! billede??
JA!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128