Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
alt vad jeg kan smukke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chalala85 skriver: alt vad jeg kan smukke
TAK SKATTEPIGE!!!
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: TAK SKATTEPIGE!!!
Alle de du kan ønske dig sveskerøv
Chalala85 skriver: Alle de du kan ønske dig sveskerøv
Haha, sveskerøv
Du kan selv være en kan du
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Så er der ikke længe til jeg skal have taget en blodprøve der kan fortælle om der er gevinst. Skal op på klinikken fredag. Er virkelig spændt og har ingen fornemmelse af noget som helst, så vil i ikke godt krydse hvad der krydses kan for at den er der Overvejer at teste i morgen eller fredag inden jeg skal afsted, for at se hvor jeg står så jeg ikke bliver alt for skuffet, hvis den ikke er der. Men er ikke helt sikker på at jeg tør. Så piger, send lige gooooood vibes i min retning! PLEASE!!
Så er der ikke længe til jeg skal have taget en blodprøve der kan fortælle om der er gevinst. Skal op på klinikken fredag.
Er virkelig spændt og har ingen fornemmelse af noget som helst, så vil i ikke godt krydse hvad der krydses kan for at den er der
Overvejer at teste i morgen eller fredag inden jeg skal afsted, for at se hvor jeg står så jeg ikke bliver alt for skuffet, hvis den ikke er der. Men er ikke helt sikker på at jeg tør.
Så piger, send lige gooooood vibes i min retning! PLEASE!!
Jeg krydser alt hvad jeg kan for at der er en lille bebs til jer!!! Håber sådan at den er der!!!!! Lene
benthe :-) skriver: alt hvad jeg ha sødebenthe
alt hvad jeg ha sødebenthe
Tusinde tak søde! Jeg er meget meget spændt!
ønskebarn74 skriver: Jeg krydser alt hvad jeg kan for at der er en lille bebs til jer!!! Håber sådan at den er der!!!!! Lene
Tusind tak søde Lene.
Du er skøn
Jeg krysser som jeg altid gør for dig/jer!!
Selvom jeg ikke kender dig, tænker jeg meget på dig og håber virkelig på gevinst!
Sender al den gode karma jeg kan mønstre din vej!!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128