Snart blodprøve <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.564 visninger
63 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Så er der ikke længe til jeg skal have taget en blodprøve der kan fortælle om der er gevinst. Skal op på klinikken fredag.

Er virkelig spændt og har ingen fornemmelse af noget som helst, så vil i ikke godt krydse hvad der krydses kan for at den er der

Overvejer at teste i morgen eller fredag inden jeg skal afsted, for at se hvor jeg står så jeg ikke bliver alt for skuffet, hvis den ikke er der. Men er ikke helt sikker på at jeg tør.

Så piger, send lige gooooood vibes i min retning! PLEASE!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

BellaCiinea

Jeg havde testet, men kun fordi jeg slet ikk ville ku vente 

Anmeld

16. februar 2011

IsabellaCiinea skriver:

Jeg havde testet, men kun fordi jeg slet ikk ville ku vente 

Hehe, tror også jeg tester. Der ligger en pakke og stirrer på mig ude i mit skab, hehe.  

Jeg krydstestede for en uge siden. For at sikre mig at jeg ikke kunne teste positiv efter ægløsningssprøjten, og den var negativ. Så den er jeg ikke bange for at teste falsk positiv på.

Har til gengæld været i tvivl om jeg kunne teste positiv på progesteron tabletter. Men alle siger at det kan jeg ikke, så nu tør jeg måske godt teste i morgen tidlig eller fredag morgen.

Anmeld

16. februar 2011

BellaCiinea

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hehe, tror også jeg tester. Der ligger en pakke og stirrer på mig ude i mit skab, hehe.  

Jeg krydstestede for en uge siden. For at sikre mig at jeg ikke kunne teste positiv efter ægløsningssprøjten, og den var negativ. Så den er jeg ikke bange for at teste falsk positiv på.

Har til gengæld været i tvivl om jeg kunne teste positiv på progesteron tabletter. Men alle siger at det kan jeg ikke, så nu tør jeg måske godt teste i morgen tidlig eller fredag morgen.

Hehe jamen så sys jeg da at du skal, og så lige komme med en opdatering, hvis det lyster

Anmeld

16. februar 2011

IsabellaCiinea skriver:

Hehe jamen så sys jeg da at du skal, og så lige komme med en opdatering, hvis det lyster

Det skal jeg helt bestemt nok gøre 

Anmeld

16. februar 2011

BellaCiinea

Det skal jeg helt bestemt nok gøre 

Super, det glæder jeg mig til

Anmeld

16. februar 2011

IsabellaCiinea skriver:

Super, det glæder jeg mig til

Hehe, jeg er skrækslagen for at blive skuffet igen. Men må jo tage den chance med. Sådan er det bare... 

Anmeld

16. februar 2011

AnneBJ

Jeg vil også gerne krydse alt hvad jeg har!! Glæder mig til update!

Anmeld

16. februar 2011

M.O.A.R.

krydser alt hvad jeg kan for den er der!!

Anmeld

16. februar 2011

BellaCiinea

Hehe, jeg er skrækslagen for at blive skuffet igen. Men må jo tage den chance med. Sådan er det bare... 

Ja det er jo det =) 

alt der kan krydses 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.