Farvel og tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

sarahb

aiii det må du ikke søde.
Du kan altid være her hos ospå sidelinjen og bare være. Du behøver jo ikke være aktiv. Vi er her altid for dig selvom du ikke svarer på noget..

Er det stadig skidt med det psykiske, eller? Jeg ville være så ked af hvis du smuttede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Skouboe

Det Trine, Tina, Michella og Mette sagde!!!

Anmeld

16. februar 2011

JustAnotherName

Ja, jeg syntes da også du skal tage at blive her!
Lidt er da altid bedre end slet ingenting .... Pyt med at det ikke er så meget.
Du kan jo altid byde ind på de ting, som du har overskud til.
Og vi andre kan stadig se/høre lidt til Jer nu og da. Så får du læst dét du nu har tid til og mulighed for. Der er ingen grund til, at have dårlig samvittighed over, at man ikke kan være med i det hele, hele tiden .....Det kan ingen af os vist!

Men du er da en del af det samlede NS!
- Så tag at fortsæt med dét på det niveau du nu kan overskue

Anmeld

17. februar 2011

Ranarupta

Jeg er SÅ enig med de andre! Du må ikke føle, at der er et vist minimum af aktivitet herinde, der SKAL overholdes.
Jeg er heller ikke så aktiv, som jeg ønsker - og jeg kan sagtens genkende den dårlige samvittighed. Nogle gange føler jeg, at jeg nasser...

Jeg håber virkelig, at du bliver herinde, Kristine!
Så kan du pippe sammen med os andre pippere og ugler, når du har overskud og behov for det

Stort kram, Karina

Anmeld

17. februar 2011

ChatH

Nej bliv!!! facebook er ikke nok. tilslutter mig de de andre sagde og synes du skal blive og kigge med og komme med lidt når du orker

Anmeld

17. februar 2011

Anonym trådstarter

Søde søde piger. Hvor er I bare dejlige. Bliver helt flov og tænker at jeg aldrig skulle ha tænkt tanken om at forlade jer.

Men for pokker da hvor jeg bare nogle gange føler at jeg misser alt. Nye navne folk der er gravid osv.

Lad være med at tro at min indlæg var for at få en masse søde ord. Det var det ikke selvom det lige nu ser sådan ud

Jeg kan jo til hver en tid få søde ord fra jer for det er i altid god for.

Jeg ved heller ikke om jeg kan undvære jer tøser. Ville bare ønske jeg havde mere energi og overskud til at svare og være med i fælledskabet

Men jeg bliver og ser med i håb om at jeg en dag snart får tid til at blive mere aktiv.

Mange knus - elsker jer alle sammen

Kristine

Anmeld

17. februar 2011

sarahb

Anonym skriver:

Søde søde piger. Hvor er I bare dejlige. Bliver helt flov og tænker at jeg aldrig skulle ha tænkt tanken om at forlade jer.

Men for pokker da hvor jeg bare nogle gange føler at jeg misser alt. Nye navne folk der er gravid osv.

Lad være med at tro at min indlæg var for at få en masse søde ord. Det var det ikke selvom det lige nu ser sådan ud

Jeg ved heller ikke om jeg kan undvære jer tøser. Ville bare ønske jeg havde mere energi og overskud til at svare og være med i fælledskabet

Men jeg bliver og ser med i håb om at jeg en dag snart får tid til at blive mere aktiv.

Kristine

SKØNT...

Det var dejligt søde og slet ingen ting at være flov over for vi tænker slet ikke noget dårligt om dig ...

Anmeld

17. februar 2011

Barbamama

Anonym skriver:

Kristine

Jubiiii NS-muren virkede. Jeg er glad for at høre at du bliver omend det bliver på sidelinien. Der er ikke nogen forpligtelse til at skrive herinde. Og vi er i hvert fald ikke nogen der bliver sure over hvis nogen ikke skriver. Nærmere bekymrede. Men nu ved vi at du kigger forbi engang imellem. Måske skriver du, måske gør du ikke. Og når og hvis du gør vil det være en dejlig lille overraskelse. Jeg er glad for at du bliver. Meget glad. KÆMPE knus til dig og god dag!

Anmeld

17. februar 2011

msax

Anonym skriver:

....

JUBII... jeg er glad for at du ombestemte dig og bare er med på det niveau der passer til dig.

Anmeld

17. februar 2011

TbCp

Anonym skriver:

Kristine

WUHUUUU DU BLIVER

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.