Farvel og tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.404 visninger
29 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej tøser.

Synes ikke jeg ville forlade siden uden at sige rigtig farvel. Tusind tak for støtte i med og modgang.

I er en skøn flok tøser som nok altid vil ligge i mit hjerte.

Heldigvis har jeg stadig en del af jer på face og har også fået en veninde for livet (Håber jeg) og et  par dejlige sms veninder som jeg håber at møde i live snart.

Vær stolte af jer selv!!

Mangen knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

anna-jonas

Er det en NS'er der forlader os?? Og hvorfor, om man må spørge???

Anmeld

16. februar 2011

Dictes mor

What, hvorfor forlader du os, og hvem er du?

Anmeld

16. februar 2011

oo

aj! jeg synes det er rigtig ærgeligt du gør det anonymt  og uden forklaring eller noget. man må selvfølgelig gerne forlade NS, det er ikke det - man skal bare stå til regnskab for HVORFOR

Anmeld

16. februar 2011

Ida.

Hey hov - hvad sker der? Hvem forlader os - og hvorfor mon?

Anmeld

16. februar 2011

TbCp

Hvad pokker???

Hvem er på vej væk? Og hvorfor???

Anmeld

16. februar 2011

Anonym trådstarter

Er faktisk ikke sikker på hvorfor jeg er anonym

Måske fordi jeg prøvede at slette min profil og derefter bestemte at jeg ville sige pænt farvel.

I skal forstå at jeg forlader siden har intet med jer at gøre. Slet ikke  I er skønne og dejlige.

Jeg føler ikke tiden er til at følge med og få støttet jeg nok og glædet mig sammen med jer. Har altid skyld følelse over at jeg ikke kan følge med og misser alting.

Jeg hedder Kristine

Anmeld

16. februar 2011

lion

Anonym skriver:

Hej tøser.

Synes ikke jeg ville forlade siden uden at sige rigtig farvel. Tusind tak for støtte i med og modgang.

I er en skøn flok tøser som nok altid vil ligge i mit hjerte.

Heldigvis har jeg stadig en del af jer på face og har også fået en veninde for livet (Håber jeg) og et  par dejlige sms veninder som jeg håber at møde i live snart.

Vær stolte af jer selv!!

Mangen knus

Du behøver da ikek sige farvel.

Vi har alle sammen perioder hvor vi ikke er på og har engeri/tid.

Jeg vill da gerne hører fra dig, om det så ikk er så tit, jeg vil gerne læse om dine 2 skønne piger, og se billeder af din kreativitet når du pynter op til jul og halloween

Anmeld

16. februar 2011

Ida.

lion skriver:

Jeg vill da gerne hører fra dig, om det så ikk er så tit, jeg vil gerne læse om dine 2 skønne piger, og se billeder af din kreativitet når du pynter op til jul og halloween

Anmeld

16. februar 2011

anna-jonas

lion skriver:

Lige præcis Kristine..............herinde er der plads nok, og højt nok til loftet. Ville være ked af det, hvis du forlod os.................vi har jo været meget igennem, de sidste par år eller 3.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.