Farvel og tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Dictes mor

lion skriver:

Du behøver da ikek sige farvel.

Vi har alle sammen perioder hvor vi ikke er på og har engeri/tid.

Jeg vill da gerne hører fra dig, om det så ikk er så tit, jeg vil gerne læse om dine 2 skønne piger, og se billeder af din kreativitet når du pynter op til jul og halloween

Bliv her dog, jeg er da heller ikke altid særlig aktiv, og føler tit, at jeg ikke lige ved, hvad der er sket det sidste stykke tid, så det er du bestemt ikke ene om Jeg vil savne dig og dine piger også selvom vi jo ses over facebook.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Hej tøser.

Synes ikke jeg ville forlade siden uden at sige rigtig farvel. Tusind tak for støtte i med og modgang.

I er en skøn flok tøser som nok altid vil ligge i mit hjerte.

Heldigvis har jeg stadig en del af jer på face og har også fået en veninde for livet (Håber jeg) og et  par dejlige sms veninder som jeg håber at møde i live snart.

Vær stolte af jer selv!!

Mangen knus

nu får jeg det bare SÅ skidt! for jeg har slet ikke haft noget overskud og har derfor ikke svaret ret meget på din søde smsér osv... du er altid så god til at lige skrive god dag eller god weekend!!!

og igår, var jeg ved at oprette et indlæg om hvor du var blevet af! men så tænkte jeg at sense en sms i stedet... det var mere personligt...

jeg er rigtig ked af at du siger farvel

Anmeld

16. februar 2011

oo

Kristine! den går bare ikke!! Sådan helt metaforisk så stiller vi os allesammen foran døren - og det tar tid at bryde igennem en NS-mur

sagen er den, at nogle er pippere der kun stikker næbbet frem een gang hvert forår, mens andre er uglebasser der tuder natten lang så ingen kan sove - men begge er meget vigtige for skovens trivsel.

man kan også bare sige med helt almindelige ord, at du fandemer skal blive og være med så meget du orker og alt det du ikke orker er helt alright

BLIV!

Anmeld

16. februar 2011

Lilac

Tjuhl skriver:

Kristine! den går bare ikke!! Sådan helt metaforisk så stiller vi os allesammen foran døren - og det tar tid at bryde igennem en NS-mur

sagen er den, at nogle er pippere der kun stikker næbbet frem een gang hvert forår, mens andre er uglebasser der tuder natten lang så ingen kan sove - men begge er meget vigtige for skovens trivsel.

man kan også bare sige med helt almindelige ord, at du fandemer skal blive og være med så meget du orker og alt det du ikke orker er helt alright

BLIV!

En ekstremt god beskrivelse af hvad jeg tænkte - jeg synes bestemt ikke man skal gå og have dårlig samvittighed over ikke at følge nok med eller noget som helst andet - livet levner jo ikke altid lige meget overskud... bare det at man høre et pip i ny og næ er jo skønt!

Anmeld

16. februar 2011

Barbamama

DET TRINE SAGDE!!!!!!

Ja jeg vil da også meget gerne have du ikke smutter. Og nej vi hører ikke fra dig så ofte, men der er da andre vi heller ikke gør. Så er det bare ekstra hyggeligt når der så dukker et lille indlæg op. Men det er da selvfølgelig ikke noget vi skal bestemme, men du er en af dem jeg husker og lægger mærke til og jeg ville syntes det var så underligt hvis jeg lige pludselig vidste du ikke var herinde mere.... Piv....

Anmeld

16. februar 2011

TbCp

michella80 skriver:

DET TRINE SAGDE!!!!!!

Ja jeg vil da også meget gerne have du ikke smutter. Og nej vi hører ikke fra dig så ofte, men der er da andre vi heller ikke gør. Så er det bare ekstra hyggeligt når der så dukker et lille indlæg op. Men det er da selvfølgelig ikke noget vi skal bestemme, men du er en af dem jeg husker og lægger mærke til og jeg ville syntes det var så underligt hvis jeg lige pludselig vidste du ikke var herinde mere.... Piv....

Hahaha " det Trine sagde"

Men ja... Det Michella sagde.... Som Trine sagde!!!

Erklærer mig enig med alle de andre

Anmeld

16. februar 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Hahaha " det Trine sagde"

Men ja... Det Michella sagde.... Som Trine sagde!!!

Erklærer mig enig med alle de andre

Tina din drillepind!!! Hi hi. Hun ramte bare lige hovedet på sømmet! He he

Anmeld

16. februar 2011

TbCp

michella80 skriver:

Tina din drillepind!!! Hi hi. Hun ramte bare lige hovedet på sømmet! He he

Hihi undskyld!
Så bare lige en klasse for mig hvor læreren bare peger en ud til at svare og der så bliver svaret "det Trine sagde!"

Anmeld

16. februar 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Hihi undskyld!
Så bare lige en klasse for mig hvor læreren bare peger en ud til at svare og der så bliver svaret "det Trine sagde!"

Det kunne jeg så godt finde på!

Anmeld

16. februar 2011

msax

Hov hov... man kan ikke bare sådan forsvinde.

"det Trine sagde" er jeg helt med på. Der er brug for alle slags fugle i skoven for at skoven har det godt.

jeg ville være ked af hvis du forsvandt med dine piger. Du (og alle andre) er mere end velkomne til at læse med og bare sige et lille bitte pip.

Hvis du står ved din beslutning så ved at du vil blive SAVNET. men jeg håber inderligt at vi kan overbevise dig om at blive

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.