Er det ikk synd ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Bondepigen

Anonym skriver:

Siger det sammen..

Hvergang vi er ude og besøge dem, så ryster vi på hovederne (:

Jeg ville sætte mig ned på gulvet og sætte barnet op i sofaen på min plads...og se hvad de sagde til det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

Ej det lyder da helt åndsvagt... At hundene må være i møblerne og barnet på gulvet... Hmmm....

Jeg havde puffet hundene ned når de ikke så det - og når hundene har forladt deres plads så kan barnet vel komme op !!!

Mærkelige mennesker, der prioritere den vej !!!!

Helt enig, men hvis hundene så kom igen så hopper de bare op og skubber barnet væk fra pladsen og sådan er det blevet.. Den ene at hundene hvade en dag fået kvinde til at flytte sig fordi at hundene blev ved med kigge på hende, fordi hun sad i sofaen hvor hunden plejde at ligge..

Anmeld

16. februar 2011

Christina.78

StineW skriver:

Say whaaaat .

Hold da op, så er der styr på rangordenen hva!!! Jo for pokker er det synd for pigen.

Det kan da give kæmpe problemer med hende og hundene senere, når hun begynder at vil give dem komandoer. Nu har de jo fået bekræftet at hun er allernederst i hierakiet, så hvorfor søren lave om på det.

Inden længe skal hun vel også spise fra gulvet...

Ikke om jeg kunne have holdt min mund.

Hilsen Stine ( som har arbejdet på hundepension i 5 år )

Jeg tror også der kommer problemer senere hen med datteren og hundene mhp at de tillader hundene at være over datteren..de vil nok ikke adlyde hende og tænk hvis hun prøver at komme op i sofaen når de er der og de så "bider" fra sig da de jo har lov at være der..er lidt bange for at tænke på hvad der kan ske....ved ikke hvor gammel datteren er men hun kommer da først..hunde skal lære at de har deres territorium(som ikke er på en sofa i mine øne) og lære deres plads at kende..man kan sagtens have hunde og børn sammen men må lære hvem der hører til hvor..vi har også hund og en datter på knap 2 og de skal omgås hinanden med respekt..de ved hver især hvor de hører hjemme..desuden er de aldrig alene i et rum (det tør jeg simpelthen ikke) enhver hund kan få sine grænser overtrådt så er det ligemeget hvor stor eller lille den er..men ihvertfald herhjemme har min datter 1 prioritet men skal også give hunden plads..bare ikke lige i en sofa hvor barnet gerne vil sidde..

Anmeld

16. februar 2011

Anonym trådstarter

Christina.78 skriver:

Jeg tror også der kommer problemer senere hen med datteren og hundene mhp at de tillader hundene at være over datteren..de vil nok ikke adlyde hende og tænk hvis hun prøver at komme op i sofaen når de er der og de så "bider" fra sig da de jo har lov at være der..er lidt bange for at tænke på hvad der kan ske....ved ikke hvor gammel datteren er men hun kommer da først..hunde skal lære at de har deres territorium(som ikke er på en sofa i mine øne) og lære deres plads at kende..man kan sagtens have hunde og børn sammen men må lære hvem der hører til hvor..vi har også hund og en datter på knap 2 og de skal omgås hinanden med respekt..de ved hver især hvor de hører hjemme..desuden er de aldrig alene i et rum (det tør jeg simpelthen ikke) enhver hund kan få sine grænser overtrådt så er det ligemeget hvor stor eller lille den er..men ihvertfald herhjemme har min datter 1 prioritet men skal også give hunden plads..bare ikke lige i en sofa hvor barnet gerne vil sidde..

Datter bliver to her i år..

Anmeld

16. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej alle i skønne tøser (:

Min kæreste og jeg har et hold venner, som har to hunde og de har så et barn, som er hendes fra et andet forhold, men det er hvad det er..

Men i dag vi var der ude, sad vi alle sammen ned undtagen deres datter, fordi der var ikk plads fordi at hundene skulle ligge oppe i sofaen og når datteren prøvede at komme op i sofaen til os andre, så blev hun sat på gulvet og fik af vide at hun ikke måtte komme op fordi hundene skulle ligge der.. Jeg sagde så til hundene at den kunne gå ned istedet for at datten blev smidt ned, men så sagde de til mig at jeg ikke skulle smide hundene ned, fordi at den lå der først..

Nej hvor jeg synes det er synd at deres datter bliver behandlet sådan..

Hvad synes i ?

Mennesker er da besynderlige.
Set med mine øjne, så er hundens plads på gulvet og menneskenes i sofaen.
De skal så sandelig nok få problemer med hundetyrani over for den lille, når hun bliver lidt større

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. februar 2011

SussieThyssen

Christina.78 skriver:

Nemlig!!!

Anmeld

16. februar 2011

Maja88

ej hvad er det for en holdning at have... de burde da bare slet ikke have børn.

men hvad med datteren vil hun ikke sidde ved jer på skødet så?? eller prøv som en anden siger at sætte dig ned på gulvet og lade datteren komme i sofaen. gad vide hvad de siger til det.

Anmeld

16. februar 2011

Pia.

Anonym skriver:

Helt enig, men hvis hundene så kom igen så hopper de bare op og skubber barnet væk fra pladsen og sådan er det blevet.. Den ene at hundene hvade en dag fået kvinde til at flytte sig fordi at hundene blev ved med kigge på hende, fordi hun sad i sofaen hvor hunden plejde at ligge..

Det lyder altså helt vildt ikk... er det store hunde eller små hunde de har ?

Anmeld

16. februar 2011

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

Det lyder altså helt vildt ikk... er det store hunde eller små hunde de har ?

Ja det er store hunde ..

Anmeld

16. februar 2011

Sof

Sådan er det også med min søsters hunde...når de ligger i sofaen, så er der ikke plads til andre jo...dem der kom først har førsteret...om det er synd...næææ...mærkeligt...JA... træls...ja ja ja ja...

Helt enig, dog har min søster ikke hund! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.