Er det ikk synd ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.646 visninger
29 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej alle i skønne tøser (:

Min kæreste og jeg har et hold venner, som har to hunde og de har så et barn, som er hendes fra et andet forhold, men det er hvad det er..

Men i dag vi var der ude, sad vi alle sammen ned undtagen deres datter, fordi der var ikk plads fordi at hundene skulle ligge oppe i sofaen og når datteren prøvede at komme op i sofaen til os andre, så blev hun sat på gulvet og fik af vide at hun ikke måtte komme op fordi hundene skulle ligge der.. Jeg sagde så til hundene at den kunne gå ned istedet for at datten blev smidt ned, men så sagde de til mig at jeg ikke skulle smide hundene ned, fordi at den lå der først..

Nej hvor jeg synes det er synd at deres datter bliver behandlet sådan..

Hvad synes i ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har et hold venner, som har to hunde og de har så et barn, som er hendes fra et andet forhold, men det er hvad det er..

Men i dag vi var der ude, sad vi alle sammen ned undtagen deres datter, fordi der var ikk plads fordi at hundene skulle ligge oppe i sofaen og når datteren prøvede at komme op i sofaen til os andre, så blev hun sat på gulvet og fik af vide at hun ikke måtte komme op fordi hundene skulle ligge der.. Jeg sagde så til hundene at den kunne gå ned istedet for at datten blev smidt ned, men så sagde de til mig at jeg ikke skulle smide hundene ned, fordi at den lå der først..

Hvad synes i ?

jeg skal slet ikke have en hund i sofaen..... og slet ikke frem for mit barn

Anmeld

16. februar 2011

Bondepigen

Anonym skriver:

Jo puha, det er skidesynd, stakkels barn!

Anmeld

16. februar 2011

StineW

Anonym skriver:

Hvad synes i ?

Say whaaaat .

Hold da op, så er der styr på rangordenen hva!!! Jo for pokker er det synd for pigen.

Det kan da give kæmpe problemer med hende og hundene senere, når hun begynder at vil give dem komandoer. Nu har de jo fået bekræftet at hun er allernederst i hierakiet, så hvorfor søren lave om på det.

Inden længe skal hun vel også spise fra gulvet...

Ikke om jeg kunne have holdt min mund.

Hilsen Stine ( som har arbejdet på hundepension i 5 år )

Anmeld

16. februar 2011

Aves.

Sådan er det også med min søsters hunde...når de ligger i sofaen, så er der ikke plads til andre jo...dem der kom først har førsteret...om det er synd...næææ...mærkeligt...JA... træls...ja ja ja ja...

Anmeld

16. februar 2011

Anne G

Det var da godt nok en mærkelig holdning at have.. jeg ville have gjort det samme som dig, for syns bestemt ikke at hunden kommer før barnet.. Virkelig mærkelig holdning.. 

Anmeld

16. februar 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg skal slet ikke have en hund i sofaen..... og slet ikke frem for mit barn

Vi har slet ikk hund (:

Men nej ikk frem for sit barn..

Anmeld

16. februar 2011

Anonym trådstarter

bondepigen skriver:

Jo puha, det er skidesynd, stakkels barn!

Siger det sammen..

Hvergang vi er ude og besøge dem, så ryster vi på hovederne (:

Anmeld

16. februar 2011

Pia.

Ej det lyder da helt åndsvagt... At hundene må være i møblerne og barnet på gulvet... Hmmm....

Jeg havde puffet hundene ned når de ikke så det - og når hundene har forladt deres plads så kan barnet vel komme op !!!

Mærkelige mennesker, der prioritere den vej !!!!

Anmeld

16. februar 2011

Anonym trådstarter

StineW skriver:

Say whaaaat .

Hold da op, så er der styr på rangordenen hva!!! Jo for pokker er det synd for pigen.

Det kan da give kæmpe problemer med hende og hundene senere, når hun begynder at vil give dem komandoer. Nu har de jo fået bekræftet at hun er allernederst i hierakiet, så hvorfor søren lave om på det.

Inden længe skal hun vel også spise fra gulvet...

Ikke om jeg kunne have holdt min mund.

Hilsen Stine ( som har arbejdet på hundepension i 5 år )

Det er sku lige før hun kommer til a spise på gylvet..

Men der er mange måder at opdrage sine børn på, men vi ryster tot på hovederne..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.