Loppefund og andet gammelt "skidt"...;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

L.J.L

Dinna88 skriver:

Wow, ja, det lyder specielt! Normen har jo været helt blond eller helt sorthårede, hvide piger

Ih, så ærgere man sig bare! Din mormor lyder som en kæk dame, haha! Tandpasta... Alternativt!  

Min mormor var en fantastisk lille dame med et stort krøllet helt hvidt hår, lille fin og sød

Ja de typiske pinup piger synes jeg plejer at være lyse. Måske mit billede er fra 70'erne, det er nok et mere moderne pinup billede Har lagt et billede ind i den anden loppefund tråd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

L.J.L

TbCp skriver:

Ja da. En sidegade til Kochsgade i Odense c. Der hvor jeg har ser loppemarkedet er på Kochsgade. Der ligger forøvrigt også et auktionshus men det er jeg ikke sikker på at jeg tør begive mig ind i

Neeej det er moltke leths auktionshus, det er super fedt, de har også en hjemmeside hvor de offentliggører alle deres varer ugen inden de sælger det på auktion. Min svigerfar er ALTID derinde og byde på et eller andet De har mange fine ting! Kig evt deres hjemmeside http://www.moltke-leths-auktioner.dk/

Anmeld

16. februar 2011

TbCp

linselouise skriver:

Neeej det er moltke leths auktionshus, det er super fedt, de har også en hjemmeside hvor de offentliggører alle deres varer ugen inden de sælger det på auktion. Min svigerfar er ALTID derinde og byde på et eller andet De har mange fine ting! Kig evt deres hjemmeside http://www.moltke-leths-auktioner.dk/

Aner ikke hvordan sådan noget foregår så ved ikke helt om jeg tør sådan noget

Anmeld

16. februar 2011

Dinna88

linselouise skriver:

Min mormor var en fantastisk lille dame med et stort krøllet helt hvidt hår, lille fin og sød

Ja de typiske pinup piger synes jeg plejer at være lyse. Måske mit billede er fra 70'erne, det er nok et mere moderne pinup billede Har lagt et billede ind i den anden loppefund tråd

Hvor sødt

Jaaa, jeg har i hvert fald aldrig set et billede som dit! Men det dejlige ved pin ups er jo at de faktisk kan være nøgne uden at det er vulgært. Jeg er dog ikke til de helt nøgne - men misundelig er jeg stadig! Jeg er på til gengæld helt tosset med den pin up stil Marilyn Monroe kørte - min kæreste har en "plakat" som du nok ville være lige så vild med som jeg er: det er en helt blond kvinde op ad en gammel amerikaner bil, og så er det i sort/hvid. Og så er den stor som bare pokker  Han tror den er fra 80-70'erne, men den viser nu mere en typisk 20-30'er pin up. 

Anmeld

16. februar 2011

TbCp

linselouise skriver:

Nu var jeg lige inde og kigge.... de har da vildt mange fede ting!!!
Også en masse ragelse men lækre møbler og service!

Det skal da klart overvejes!

Anmeld

16. februar 2011

L.J.L

TbCp skriver:

Aner ikke hvordan sådan noget foregår så ved ikke helt om jeg tør sådan noget

haha nej det ville også være rimelig farligt hvis du kom til at stikke hånden op på det forkerte tidspunkt, og så kom hjem med noget farligt noget til en formue

Anmeld

16. februar 2011

L.J.L

Dinna88 skriver:

Hvor sødt

Jaaa, jeg har i hvert fald aldrig set et billede som dit! Men det dejlige ved pin ups er jo at de faktisk kan være nøgne uden at det er vulgært. Jeg er dog ikke til de helt nøgne - men misundelig er jeg stadig! Jeg er på til gengæld helt tosset med den pin up stil Marilyn Monroe kørte - min kæreste har en "plakat" som du nok ville være lige så vild med som jeg er: det er en helt blond kvinde op ad en gammel amerikaner bil, og så er det i sort/hvid. Og så er den stor som bare pokker  Han tror den er fra 80-70'erne, men den viser nu mere en typisk 20-30'er pin up. 

Ja de helt gamle pinupper er fantastiske at se på!

Min mand købte på et tidspunkt nogle pinuppiger og klistrede på nogle gamle guitarer han havde stående, det så virkelig fint ud

Anmeld

16. februar 2011

dorthemus

Jeg har ikke selv gamle møbler og er virkelig dårlig til at spotte de gode ting på loppemarkeder, men jeg synes det er hyggeligt når jeg er på besøg hos folk der går op i den slags...sålænge der er en rød tråd og en historie bag  Og så kan jeg i det hele taget godt lide tanken om genbrug.

Til gengæld holder jeg af at sætte ting og sager i rammer...billeder jeg klipper ud af blade/aviser og gemmer og så hænger op og skifter ud.

Anmeld

16. februar 2011

Dinna88

linselouise skriver:

Ja de helt gamle pinupper er fantastiske at se på!

Min mand købte på et tidspunkt nogle pinuppiger og klistrede på nogle gamle guitarer han havde stående, det så virkelig fint ud

Jep, meget! Er helt, helt forelsket i den stil.

Ih, hvor fint!

Anmeld

16. februar 2011

L.J.L

TbCp skriver:

Nu var jeg lige inde og kigge.... de har da vildt mange fede ting!!!
Også en masse ragelse men lækre møbler og service!

Det skal da klart overvejes!

ja de har nemlig rigtig mange fine ting og det er jo muligt at få det til ingen penge!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.