Loppefund og andet gammelt "skidt"...;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.931 visninger
30 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

Aves.

er det noget I gør det i....køber gamle brugte møbler, spejle, rammer, pynteting osv...eller harf I bare nyt i jeres hjem?

Her er det en blanding af det ene og det andet,....synes det er hyggeligt at finde gamle fine møbler....

Hvad med jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

L.J.L

Eva. skriver:

er det noget I gør det i....køber gamle brugte møbler, spejle, rammer, pynteting osv...eller harf I bare nyt i jeres hjem?

Her er det en blanding af det ene og det andet,....synes det er hyggeligt at finde gamle fine møbler....

Hvad med jer?

ja meget!

Vi er store samlere begge to og min mand er prof krejler fra Fyn af

Så ja vores hjem er fyldt op med en masse lækre loppemarkedsfund! Vi tager på loppemarked gerne hver weekend, dog mest min mand, da det ikke altid passer ind med vores søns behov.

Min mand samler gamle guitarer og instrumenter og sætter dem i stand.

Sammen samler vi på Lotus stel, gamle lamper (ph, lp, etc.) relieffer bestemt Søholm, Erik Kold dåser

Det er IKKE nemt at finde gode markeder i København, for folk ved hvad tingene skal koste, men når vi er på Fyn hos svigerne, så tager vi altid en god runde på alle lade markederne, der kan man gøre nogle rigtig gode køb!

Anmeld

16. februar 2011

Aves.

linselouise skriver:

ja meget!

Så ja vores hjem er fyldt op med en masse lækre loppemarkedsfund! Vi tager på loppemarked gerne hver weekend, dog mest min mand, da det ikke altid passer ind med vores søns behov.

Sammen samler vi på Lotus stel, gamle lamper (ph, lp, etc.) relieffer bestemt Søholm, Erik Kold dåser

Det er IKKE nemt at finde gode markeder i København, for folk ved hvad tingene skal koste, men når vi er på Fyn hos svigerne, så tager vi altid en god runde på alle lade markederne, der kan man gøre nogle rigtig gode køb!

Ej, hvor er I gode...helt proffe..

Det hus jeg bor i her, der var fast loppemarked førhen og så døede manden i huset og ja, jeg overtog det...men her har jeg købt en masse, men kommer ikke ud sådan rigtigt, men falder jeg over noget så køber jeg det...feks de der fede Børge Mogensen stole jeg fik tiltusket mig og en gammel kommode og skabe...synes det er så hyggeligt..

Anmeld

16. februar 2011

L.J.L

Eva. skriver:

Ej, hvor er I gode...helt proffe..

Det hus jeg bor i her, der var fast loppemarked førhen og så døede manden i huset og ja, jeg overtog det...men her har jeg købt en masse, men kommer ikke ud sådan rigtigt, men falder jeg over noget så køber jeg det...feks de der fede Børge Mogensen stole jeg fik tiltusket mig og en gammel kommode og skabe...synes det er så hyggeligt..

haha, må sige det er min mand som er den profe her

Jeg HADER selv at prutte med priser, kan slet ikke få mig selv til det, så jeg står altid henne i hjørnet imens min mand får købt varen pinligt billigt. Han prøvede oven i købet en gang at prutte med prisen i Matas, så måtte jeg lige forklare ham at det kan man altså ikke herovre i storbyen, LOL!

Men samlere er vi begge to! Arvede også en del gamle møbler efter mine bedsteforældre, synes det er noget af det lækreste, at blande nyt med gammelt.Har en rigtig gammel pinup plakat fra 60'erne som min far havde hængende på sit ungdomsværelse. Min morfar overtog den så og fik den sat på en træramme, og det billede har bare så mange minder efterhånden, og så er det jo stadig fedt at se på!

Drømmer selv om et stort hus med masser af plads til at indrette

Anmeld

16. februar 2011

ChatH

Vi har også mange blandede ting og tager som regel også på kræmmermarkeder i weekenden. I LOVE. 

Anmeld

16. februar 2011

Aves.

linselouise skriver:

Jeg HADER selv at prutte med priser, kan slet ikke få mig selv til det, så jeg står altid henne i hjørnet imens min mand får købt varen pinligt billigt. Han prøvede oven i købet en gang at prutte med prisen i Matas, så måtte jeg lige forklare ham at det kan man altså ikke herovre i storbyen, LOL!

Men samlere er vi begge to! Arvede også en del gamle møbler efter mine bedsteforældre, synes det er noget af det lækreste, at blande nyt med gammelt.Har en rigtig gammel pinup plakat fra 60'erne som min far havde hængende på sit ungdomsværelse. Min morfar overtog den så og fik den sat på en træramme, og det billede har bare så mange minder efterhånden, og så er det jo stadig fedt at se på!

Ha ha ha....hvor sjovt, i matas... jeg kan heller ikke det der med at prutte om prisen..uha, det er så pinligt...

Men ellers er det fedt at have de der gamle ting med minder i....har det samme med en plakat fra ota solgryn, tror jeg det er...den er så fin og kan huske den gennem hele min barndom..

Anmeld

16. februar 2011

Anne85

Stod det til mig var hele hytten indrettet med gamle fine loppe fund jeg havde sat i stand - men den går min mand vist ikke helt med til.

Så indtil videre er det kun blevet til et par fine gyngestole, et lækkert skab og så en masse småting

Anmeld

16. februar 2011

Laulund87

Jeg ELSKER at gå på markeder og finde skjulte skatte Især til Maria, men også gamle, tunge møbler som jeg sliber og maler

Anmeld

16. februar 2011

Dinna88

linselouise skriver:

Uhhh, give give give! Den plakat! Hvor er det bare snyd. Jeg er dyvt facineret af pin ups (og afventer spændt at få min pin up tatovering) og så endda en gammel plakat? Ak og ve. Jeg misunder dig!! 

Anmeld

16. februar 2011

TbCp

linselouise skriver:

ja meget!

Hvor finder i loppemarkeder på Fyn?

Har tit overvejet at skulle afsted, men det eneste jeg er nået til er Egeskov marked....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.