Loppefund og andet gammelt "skidt"...;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Bom

linselouise skriver:

ja meget!

Vi er store samlere begge to og min mand er prof krejler fra Fyn af

Så ja vores hjem er fyldt op med en masse lækre loppemarkedsfund! Vi tager på loppemarked gerne hver weekend, dog mest min mand, da det ikke altid passer ind med vores søns behov.

Min mand samler gamle guitarer og instrumenter og sætter dem i stand.

Sammen samler vi på Lotus stel, gamle lamper (ph, lp, etc.) relieffer bestemt Søholm, Erik Kold dåser

Det er IKKE nemt at finde gode markeder i København, for folk ved hvad tingene skal koste, men når vi er på Fyn hos svigerne, så tager vi altid en god runde på alle lade markederne, der kan man gøre nogle rigtig gode køb!

Må jeg ikke prøve og se det Lotus stel??

Min søster ønskede sig nemlig nogle lotus lysestager i julegave, men dem vi købte i imerco til jul, var de forkerte, og min søs kan ikke huske hvor hun har set dem henne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Vidunderligeunger

Eva. skriver:

er det noget I gør det i....køber gamle brugte møbler, spejle, rammer, pynteting osv...eller harf I bare nyt i jeres hjem?

Her er det en blanding af det ene og det andet,....synes det er hyggeligt at finde gamle fine møbler....

Hvad med jer?

jeg ville gerne igang med det, da jeg synes det er utrolig fedt!! det eneste vi har er vores spisebord i køkkenet, en tallerkenrække, tremmesengen og en højstol, af gamle loppefund, men ville gerne have meeeeget mere

Anmeld

16. februar 2011

Sommerfuglelarven

Det er meget få ting i vores hjem, som er købt fra nye, kun et par stole, vores madrasser, hverdagsstel, nogle vaser og sådan lidt, men alle vores møbler er genbrug eller arvestykker.

Noget af det har jeg selv sat i stand, andet var da vi købte det og noget venter stadig på en tur

Anmeld

16. februar 2011

otlitrom

Jeg elsker gamle møbler. Har ikke så mange loppefund, men jeg har mange arvestykker, som jeg sætter stor pris på. Det er simpelthen de bedste og smukkeste møbler jeg ejer!

Har sofabord, kommode, reol, en alm. stol, en lænestol, et rya-tæppe og billeder. Har et Sikker Hansen billede. Det elsker jeg, og vil gerne have flere! Mit yndlings er Zoo-billedet med zebraerne.

Jeg skal på loppemarked igen i weekenden, tror jeg!

Anmeld

16. februar 2011

L.J.L

Dinna88 skriver:

Uhhh, give give give! Den plakat! Hvor er det bare snyd. Jeg er dyvt facineret af pin ups (og afventer spændt at få min pin up tatovering) og så endda en gammel plakat? Ak og ve. Jeg misunder dig!! 

den er også bare feeed Hun er en smuk ung afrikaner med den største afro, vidst rimelig atypisk for den tid

jeg ægrer mig så meget over at jeg ikke fik den anden pinup plakat de havde hængende i kælderen

begge billeder har nogle sjove minder hvor jeg blandt andet husker at min gamle mormor havde brugt tanspasta på de uartige steder, så billederne var fyldt med hvide pletter, haha. Det blev dog renset af da jeg overtog plakaten

Anmeld

16. februar 2011

L.J.L

TbCp skriver:

Hvor finder i loppemarkeder på Fyn?

Har tit overvejet at skulle afsted, men det eneste jeg er nået til er Egeskov marked....

ej Tina dog!? Og så er du oven i købet Fynbo!!

Vi finder dem i Gul&Gratis avisen de weekender vi er derovre. Der er en hel del i Odense og omegn. I skal finde de gamle lade markeder de er helt klart sjovest, og sikke nogle sære mennesker man møder derude hvor kragerne vender

Egeskov, det er mest de professionelle kræmmere der står der nu, så det er ikke nemt at gøre nogle gode fund der.

Anmeld

16. februar 2011

TbCp

linselouise skriver:

ej Tina dog!? Og så er du oven i købet Fynbo!!

Vi finder dem i Gul&Gratis avisen de weekender vi er derovre. Der er en hel del i Odense og omegn. I skal finde de gamle lade markeder de er helt klart sjovest, og sikke nogle sære mennesker man møder derude hvor kragerne vender

Egeskov, det er mest de professionelle kræmmere der står der nu, så det er ikke nemt at gøre nogle gode fund der.

I know!.. det er også lidt pinligt
Kommer lige i tanke om at der da vist er et sted lige ved siden af hvor vi bor. Har set skiltet nogen gange men altid glemt det igen. Der må jeg hen en dag!
Og så må jeg se at få kigget i gul og gratis

Anmeld

16. februar 2011

L.J.L

TbCp skriver:

I know!.. det er også lidt pinligt
Kommer lige i tanke om at der da vist er et sted lige ved siden af hvor vi bor. Har set skiltet nogen gange men altid glemt det igen. Der må jeg hen en dag!
Og så må jeg se at få kigget i gul og gratis

Må jeg spørge hvor i bor henne af på Fyn?

Anmeld

16. februar 2011

TbCp

linselouise skriver:

Må jeg spørge hvor i bor henne af på Fyn?

Ja da. En sidegade til Kochsgade i Odense c. Der hvor jeg har ser loppemarkedet er på Kochsgade. Der ligger forøvrigt også et auktionshus men det er jeg ikke sikker på at jeg tør begive mig ind i

Anmeld

16. februar 2011

Dinna88

linselouise skriver:

den er også bare feeed Hun er en smuk ung afrikaner med den største afro, vidst rimelig atypisk for den tid

jeg ægrer mig så meget over at jeg ikke fik den anden pinup plakat de havde hængende i kælderen

begge billeder har nogle sjove minder hvor jeg blandt andet husker at min gamle mormor havde brugt tanspasta på de uartige steder, så billederne var fyldt med hvide pletter, haha. Det blev dog renset af da jeg overtog plakaten

Wow, ja, det lyder specielt! Normen har jo været helt blond eller helt sorthårede, hvide piger

Ih, så ærgere man sig bare! Din mormor lyder som en kæk dame, haha! Tandpasta... Alternativt!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.