Apple Iphone - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Frøken Sørensen

sarahb skriver:

helt klart 3éren.. Alle jeg kender har haft problemer med 4eren.. Min bedste veninde er igang med hendes den tredje...

Jeg tror virkelig det er forskelligt fra telefon til telefon  Jeg har en 3gs og det er min 4 jeg har gang!  Alle havde en funktionsfejl. Hvor min kæreste aldrig har haft bøvl med hans 3gs og har nu en 4'er og den fejler intet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

L.J.L

Heidibh skriver:

Jeg har 3gs og er rigtig glad for den.. Min kæreste havde 3g (altså nummeret dårligere) men har lige fået 4'ern.. Blev selvfølgelig død jaloux da det plejer  at være moi der har den nyeste mobil  og moi der bare går en lille smule op i det..

Men, selvfølgelig har 4'ern et bedre kamera og det, men 3gs'ern tager også fine billeder.. Har i hvertfald taget flere hundrede billeder af den lille prinsesse med det og de er ganske finde :-)

Var tæt på at ville købe 4'ern nu hvor min kæreste havde den, men synes at det var maaange penge for en mobil og spurgte ham om den var de 1400kr værd.. Og han sagde at hvis han ikke havde fået den gratis havde han ikke brugt penge på den..

Den er selvfølgelig forbedret på nogle punkter, men 3gs'ern er også en god mobil, så hvis du ikke går op i detaljer så synes jeg da bare du skal spare de penge og købe 3gs'ern

der er kun 500,- til prisforskel så har reserveret 4'eren. Jeg har absolut intet forstand på det, så må prøve mig frem

Syntes jo bare at jeg også ville være med på moden haha

Anmeld

16. februar 2011

L.J.L

ej tak for alle jeres svar, der er jo delte meninger kan jeg høre! Men der er jo ikke andet for end at prøve at kaste sig ud i det og se hvad der virker for mig

Anmeld

16. februar 2011

Lunae

linselouise skriver:

fedt tak, så blev jeg det klogere! Overvejer nemlig bare 3g for den er jo billigere og så er den nemmer at få fat i, 4'eren bliver udsolgt med det samme! (telmore)

Er kameraet også godt i 3'eren?

Kameraet i 3eren er bestemt udemærket, men slet ikke nær så godt som det er 4eren! Jeg ville købe 4eren - det er ikke meget ekstra, som du betaler for den! Jeg har også købt min med telmore

Anmeld

16. februar 2011

L.J.L

Lunae skriver:

Kameraet i 3eren er bestemt udemærket, men slet ikke nær så godt som det er 4eren! Jeg ville købe 4eren - det er ikke meget ekstra, som du betaler for den! Jeg har også købt min med telmore

nej det er kun 500 ekstra, det vil jeg gerne give for et ekstra godt kamera, som jeg iøvrigt bruger rigtig meget!!

Anmeld

16. februar 2011

Mutti2B

Jeg har 4'eren og det er min første touch. Jeg er viiiiiiildt glad for den og ingen fejl her :-)

Anmeld

16. februar 2011

L.J.L

Mutti2B skriver:

Jeg har 4'eren og det er min første touch. Jeg er viiiiiiildt glad for den og ingen fejl her :-)

Anmeld

16. februar 2011

Lunae

linselouise skriver:

nej det er kun 500 ekstra, det vil jeg gerne give for et ekstra godt kamera, som jeg iøvrigt bruger rigtig meget!!

Jamen så skal du vælge 4eren! Det er et suverænt kamera efter min mening i forhold til videresalg, hvis du skulle gå hen og blive træt af den (hvilket jeg bestemt ikke tror, at du gør) så tror jeg også, at du kan få mere for 4eren

Anmeld

16. februar 2011

Jonna1979

Ni-ko-li-ne skriver:

både manden og jeg har 3'eren

manden bestilte 4'eren og fik den... men han sendte den tilbage, den er simpelthen ikke de ekstra penge værd!

Den  er klart pengene værd det kan du også se hvis du har dem begge ved siden af hinanden og 4 er bare med skarp både med billeder men også skærmen generelt.

jeg var meget  i tvivl da jeg købte min men har aldrig fortrudt ... kender flere der er gået fra 3 til 4 har ikke fortrudt.... men man skal jo selv vælge og det er jo klart  4éren kan mere det er jo forbedring fra 3 éren og når 5éren kommer er den jo igen bedre....

Anmeld

16. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Jonna1979 skriver:

Den  er klart pengene værd det kan du også se hvis du har dem begge ved siden af hinanden og 4 er bare med skarp både med billeder men også skærmen generelt.

jeg var meget  i tvivl da jeg købte min men har aldrig fortrudt ... kender flere der er gået fra 3 til 4 har ikke fortrudt.... men man skal jo selv vælge og det er jo klart  4éren kan mere det er jo forbedring fra 3 éren og når 5éren kommer er den jo igen bedre....

jo men for os var den ikke de ekstra penge værd, vi bruger hellere et kamera til at tage billeder end telefonen og video optager vi også med et videokamera...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.