Apple Iphone - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

<3

linselouise skriver:

ihh det lyder jo også bare godt, men når jeg nu aldrig har prøvet touch før kan 3g vel også bruges? Er sikker på at kameraet er langt bedre end det jeg har nu

Jeg overvejede også 3 men endte med 4 fordi den bla. også har gratis fjæstid Altså at du kan snakke per internet med andre over skærmen. Det har Tjalfe og Allan hygget sig MEGET med. Og Tjalfes legekammerater har fundet det svært interessandt når Tjalfes far er på skærmen Men det er også rart at se hinanden nogengange... (og nej man kan bare takke nej til fjæstid)

Mener at So Ein Ding lavede et program om 4eren. Du kan prøve at finde den og tjekke den ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

L.J.L

Gitte85 skriver:

Jeg haren 3gs, men vil gerne have en 4'er og det er kun fordi kameraet er meget bedre. Og så er det fedt at den har to af dem og man kan sætte lys på så man kan tage billeder i mørket! Ellers har den bare et par små forbedringer her og der!

hov nu kom jeg vidst til at reservere 4'eren, ups! haha

Manden sidder og ryster på hovedet af mig, for han mener bestemt ikke jeg vil kunne finde ud af den, men helt ærligt jeg skal jo vænne mig til touch på et eller andet tidspunkt

Anmeld

16. februar 2011

L.J.L

Ni-ko-li-ne skriver:

både manden og jeg har 3'eren

manden bestilte 4'eren og fik den... men han sendte den tilbage, den er simpelthen ikke de ekstra penge værd!

ok, det er jo en jungle, men nu kunne jeg se at der ikke var den store besparelse på 4'eren og 3g så tror jeg prøver 4'eren.

Anmeld

16. februar 2011

L.J.L

Kirle skriver:

Jeg overvejede også 3 men endte med 4 fordi den bla. også har gratis fjæstid Altså at du kan snakke per internet med andre over skærmen. Det har Tjalfe og Allan hygget sig MEGET med. Og Tjalfes legekammerater har fundet det svært interessandt når Tjalfes far er på skærmen Men det er også rart at se hinanden nogengange... (og nej man kan bare takke nej til fjæstid)

Mener at So Ein Ding lavede et program om 4eren. Du kan prøve at finde den og tjekke den ud

kom sgu lige til at reservere 4'eren på tellmore, så må vi se om den er noget for mig

Anmeld

16. februar 2011

Ni-ko-li-ne

linselouise skriver:

ok, det er jo en jungle, men nu kunne jeg se at der ikke var den store besparelse på 4'eren og 3g så tror jeg prøver 4'eren.

ej så kan du lige så godt købe 4'eren

Anmeld

16. februar 2011

<3

linselouise skriver:

kom sgu lige til at reservere 4'eren på tellmore, så må vi se om den er noget for mig

JAHHH!!!!

Anmeld

16. februar 2011

FamilenStorm

linselouise skriver:

fedt tak, så blev jeg det klogere! Overvejer nemlig bare 3g for den er jo billigere og så er den nemmer at få fat i, 4'eren bliver udsolgt med det samme! (telmore)

Er kameraet også godt i 3'eren?

Jeg har 3gs og er rigtig glad for den.. Min kæreste havde 3g (altså nummeret dårligere) men har lige fået 4'ern.. Blev selvfølgelig død jaloux da det plejer  at være moi der har den nyeste mobil  og moi der bare går en lille smule op i det..

Men, selvfølgelig har 4'ern et bedre kamera og det, men 3gs'ern tager også fine billeder.. Har i hvertfald taget flere hundrede billeder af den lille prinsesse med det og de er ganske finde :-)

Var tæt på at ville købe 4'ern nu hvor min kæreste havde den, men synes at det var maaange penge for en mobil og spurgte ham om den var de 1400kr værd.. Og han sagde at hvis han ikke havde fået den gratis havde han ikke brugt penge på den..

Den er selvfølgelig forbedret på nogle punkter, men 3gs'ern er også en god mobil, så hvis du ikke går op i detaljer så synes jeg da bare du skal spare de penge og købe 3gs'ern

Anmeld

16. februar 2011

sarahb

linselouise skriver:

fedt tak, så blev jeg det klogere! Overvejer nemlig bare 3g for den er jo billigere og så er den nemmer at få fat i, 4'eren bliver udsolgt med det samme! (telmore)

Er kameraet også godt i 3'eren?

helt klart 3éren.. Alle jeg kender har haft problemer med 4eren.. Min bedste veninde er igang med hendes den tredje...

Anmeld

16. februar 2011

Frøken Sørensen

linselouise skriver:

hov nu kom jeg vidst til at reservere 4'eren, ups! haha

Manden sidder og ryster på hovedet af mig, for han mener bestemt ikke jeg vil kunne finde ud af den, men helt ærligt jeg skal jo vænne mig til touch på et eller andet tidspunkt

Sådan

Bare rolig du vender dig hurtig til det..! Jeg kan ikke finde ud af en alm. nokia teleon mere fordi jeg haft touch lige siden den først iphone kom, hehe....

Anmeld

16. februar 2011

samantha1986

Jeg har haft en iphone 3g og jeg var bestemt ikke imponeret. Der gik heller ikke mere end 3 måneder før jeg solgte den.

Nu har jeg en sony ericsson x8 som også er touch og det er den bedste tlf jeg nogensinde har haft.

Men tror det er meget en smag sag. Jeg kender folk som har prøvet 3g og 4 og de synes det er de bedste tlf. Min kærester sværger kun til iphones. Så det skal også være hvad du selv føler for. Men hvis du kender en som har den ene eller anden så prøv den af før du bestemmer dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.