Apple Iphone - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

969 visninger
29 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

L.J.L

Ja nu skal jeg så til at have mig en ny telefon, jeg har stadig min gamle sony ericsson som jeg har haft i 5 år. Har aldrig prøvet touchscreen tlf så det bliver noget af en udfordring!

Nu hører jeg så en masse godt om Iphone, så sådan en vil jeg da gerne ha

Men, hvad er forskellen på :

Apple Iphone 3Gs og Apple Iphone 4 ?

Er der nogle der kan hjælpe en der bare intet ved om telefoner??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Lunae

linselouise skriver:

Ja nu skal jeg så til at have mig en ny telefon, jeg har stadig min gamle sony ericsson som jeg har haft i 5 år. Har aldrig prøvet touchscreen tlf så det bliver noget af en udfordring!

Nu hører jeg så en masse godt om Iphone, så sådan en vil jeg da gerne ha

Men, hvad er forskellen på :

Apple Iphone 3Gs og Apple Iphone 4 ?

Er der nogle der kan hjælpe en der bare intet ved om telefoner??

Nu er jeg ikke nogen tekniknørd, men jeg kan fortælle dig lidt! Jeg har nemlig lige købt en 4g og havde en 3gs før!

I 4eren er der to kameraer i! Altså det som sidder bagpå telefonen og så et foran, så man kan se sig selv, hvis man tager potrætbilleder ellers har den en meget bedre skærm og de billeder den taget er bare super skarpe. Der er også blitz i 4eren og den kan optage video i hd! Nåh ja, så er der også kommet et par ekstra ringetoner ind og sådan

Spørg, hvis du vil vide mere!

Kram Luna - som elsker sin iphone4

Anmeld

16. februar 2011

mor_sabina

Altså min mand er telefonsælger, og der er simpelthen så mange fejl på 4 eren så den ville jeg bestemt ikke vælge. Men efter selv at have prøvet touch (hvilket jeg iøvrigt slet ikke er tilhænger af) så er iphone klart den bedste, touchen er rigtige følsøm og meget brugervenlig synes jeg.
Men der er vist ikke længe til der kommer en ny iphone, så hvis det skal være det nyeste ville jeg vente og ikke købe 4eren, men ellers kan jeg kun anbefale 3eren.

Anmeld

16. februar 2011

<3

Jeg ELSKER min 4. og der er ingen fejl på

Der er bedre kamera og en der kan vendes, video, bedre skærm, og så er den bare så hulens fantastisk lækker!  

Ååååhhhh

Anmeld

16. februar 2011

L.J.L

Lunae skriver:

Nu er jeg ikke nogen tekniknørd, men jeg kan fortælle dig lidt! Jeg har nemlig lige købt en 4g og havde en 3gs før!

I 4eren er der to kameraer i! Altså det som sidder bagpå telefonen og så et foran, så man kan se sig selv, hvis man tager potrætbilleder ellers har den en meget bedre skærm og de billeder den taget er bare super skarpe. Der er også blitz i 4eren og den kan optage video i hd! Nåh ja, så er der også kommet et par ekstra ringetoner ind og sådan

Spørg, hvis du vil vide mere!

Kram Luna - som elsker sin iphone4

fedt tak, så blev jeg det klogere! Overvejer nemlig bare 3g for den er jo billigere og så er den nemmer at få fat i, 4'eren bliver udsolgt med det samme! (telmore)

Er kameraet også godt i 3'eren?

Anmeld

16. februar 2011

L.J.L

mor_sabina skriver:

Altså min mand er telefonsælger, og der er simpelthen så mange fejl på 4 eren så den ville jeg bestemt ikke vælge. Men efter selv at have prøvet touch (hvilket jeg iøvrigt slet ikke er tilhænger af) så er iphone klart den bedste, touchen er rigtige følsøm og meget brugervenlig synes jeg.
Men der er vist ikke længe til der kommer en ny iphone, så hvis det skal være det nyeste ville jeg vente og ikke købe 4eren, men ellers kan jeg kun anbefale 3eren.

ok, jeg overvejer også 3g'eren da den er billigere, og så er 4'eren også udsolgt. Men er bare i tvivl om jeg så vil fortryde.

men man kan jo altid skifte den ud senere, skal jo lige vænne mig til touch først

tak for dit svar!

Anmeld

16. februar 2011

L.J.L

Kirle skriver:

Jeg ELSKER min 4. og der er ingen fejl på

Der er bedre kamera og en der kan vendes, video, bedre skærm, og så er den bare så hulens fantastisk lækker!  

Ååååhhhh

ihh det lyder jo også bare godt, men når jeg nu aldrig har prøvet touch før kan 3g vel også bruges? Er sikker på at kameraet er langt bedre end det jeg har nu

Anmeld

16. februar 2011

Frøken Sørensen

Jeg haren 3gs, men vil gerne have en 4'er og det er kun fordi kameraet er meget bedre. Og så er det fedt at den har to af dem og man kan sætte lys på så man kan tage billeder i mørket! Ellers har den bare et par små forbedringer her og der!

Anmeld

16. februar 2011

Ni-ko-li-ne

både manden og jeg har 3'eren

manden bestilte 4'eren og fik den... men han sendte den tilbage, den er simpelthen ikke de ekstra penge værd!

Anmeld

16. februar 2011

mor_sabina

linselouise skriver:

ok, jeg overvejer også 3g'eren da den er billigere, og så er 4'eren også udsolgt. Men er bare i tvivl om jeg så vil fortryde.

men man kan jo altid skifte den ud senere, skal jo lige vænne mig til touch først

tak for dit svar!

Ja jeg synes ihvertfald det er mange penge når den ikke virker optimalt. Men appel er bare så stort et firma så de er jo ligeglade.
Men det er noget med antennen der sidder på tværs i telefonen istedet for lodret som normaæt, så når man holder ved den som alm. og snakker i telefon kan man ikke finde signal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.