Runas sættekasse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

dorthemus

Chamomile skriver:

Jeg er en smule misundelig, den er utrolig flot.

TAK ...hvis det altså er min du mener

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

132319

dorthemus skriver:

Årh hvor irriterende  Det vil jeg rigtig gerne se...ville have gjort det på Runas kommode, men ku ikke overskue det og klistrede wallstickers på i stedet

Måske jeg sku prøve alligevel

Her  -Og ja, den står i stuen. Jeg synes nemlig ikke kun at tapetet er børneværelse-egnet 

Det sværeste er at få stykkerne til at passe 100% og ja, det kostede så en masse slid herhjemme 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. februar 2011

LauraLW

dorthemus skriver:

Og ugler  Tak og i lige måde!!!

Jeg har helt klart mod på mere, næste projekt blir bogkasser

Ja, det tænker jeg også er en overskuelig ting... jeg gik til sidst lidt kold på at skære de der stykker til i den rigtige str. - tog længere tid end man lige tror.

Hvor køber du bogkasserne henne?

Anmeld

16. februar 2011

dorthemus

MHK skriver:

Her  -Og ja, den står i stuen. Jeg synes nemlig ikke kun at tapetet er børneværelse-egnet 

Det sværeste er at få stykkerne til at passe 100% og ja, det kostede så en masse slid herhjemme 

GUD den er fin!!!

Er vild med tapetet...hvor købte du det?

Anmeld

16. februar 2011

132319

dorthemus skriver:

GUD den er fin!!!

Er vild med tapetet...hvor købte du det?

www.tapetogpapir.dk 

-Super side og hurtig levering  

Anmeld

16. februar 2011

dorthemus

LauraLW skriver:

Ja, det tænker jeg også er en overskuelig ting... jeg gik til sidst lidt kold på at skære de der stykker til i den rigtige str. - tog længere tid end man lige tror.

Hvor køber du bogkasserne henne?

Det synes jeg også var dødsygt...derfor er mit heller ikke så pænt tæt på  Men pyt, det er tanken der tæller

Jeg købte den hos Søstrene Grene, men Netto har også haft dem. Og tror også man kan få dem i Trævarenes Indkøbscentral...ligger der ikke en på Østerbrogade?

Anmeld

16. februar 2011

LauraLW

dorthemus skriver:

Det synes jeg også var dødsygt...derfor er mit heller ikke så pænt tæt på  Men pyt, det er tanken der tæller

Jeg købte den hos Søstrene Grene, men Netto har også haft dem. Og tror også man kan få dem i Trævarenes Indkøbscentral...ligger der ikke en på Østerbrogade?

jo, det er der jeg har købt sættekassen - og de har mange bogkasser, men måske du havde et tip til nogle der er lidt billigere :-)

Anmeld

16. februar 2011

dorthemus

MHK skriver:

www.tapetogpapir.dk 

-Super side og hurtig levering  

Ahh ja, har lige været inde og kigge...lækre sager

I Smallegade på Frederiksberg ligger en lille butik med børnetøj og ting, der kan man også købe de lækreste papirark og ruller og så de sjoveste og smukkeste wallstickers...dem vil jeg bruge til bogkasserne

Anmeld

16. februar 2011

dorthemus

LauraLW skriver:

jo, det er der jeg har købt sættekassen - og de har mange bogkasser, men måske du havde et tip til nogle der er lidt billigere :-)

Hmmm bum bum desværre nej...altså ikke udover Netto

Jeg gav 75 kr. i Søstrene Grene..det synes jeg sgu var dyrt  Hvad gav du og kan du huske hvad bogkasserne koster?

Anmeld

16. februar 2011

132319

dorthemus skriver:

Ahh ja, har lige været inde og kigge...lækre sager

I Smallegade på Frederiksberg ligger en lille butik med børnetøj og ting, der kan man også købe de lækreste papirark og ruller og så de sjoveste og smukkeste wallstickers...dem vil jeg bruge til bogkasserne

Uhha, farlig info 

Men tak for tippet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.