Runas sættekasse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Laulund87

dorthemus skriver:

Den er faktisk allerede malet hvid, men tror den skal have federe pangfarve...hvor købte du papiret henne og brugte du alm. lak eller decoupagelim?

Jeg købte papiret på Trendsales

Jeg købte en decoupagelim, som også fungerer som lak. Så bare et lag under, og ovenpå papiret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

dorthemus

Laulund87 skriver:

Jeg købte papiret på Trendsales

Jeg købte en decoupagelim, som også fungerer som lak. Så bare et lag under, og ovenpå papiret

Det var også det jeg brugte...ski´e smart, altså!

Jeg købte papir i lille smart  butik på Frederiksberg..har også købt de smukkeste wallstickers som skal sidde i bogkassen

Anmeld

16. februar 2011

dorthemus

D.B.L skriver:

Den er virkelig fin!!!!

Din datter får så meget glæde af den, begge mine piger har en hver, som jeg har lavet til dem, og der bruges meget tid på at ordne og finde figurer til

Tak  Uhhh glæder mig så meget til det

Anmeld

16. februar 2011

Laulund87

dorthemus skriver:

Det var også det jeg brugte...ski´e smart, altså!

Jeg købte papir i lille smart  butik på Frederiksberg..har også købt de smukkeste wallstickers som skal sidde i bogkassen

Man bliver virkelig bidt af det kreative halløj der

Jeg har malet et par, små hylder som jeg har sat servietter på, igen med decoupagelim. Det funker!

(Servietterne er lilla med ugler. Der er virkelig mange ugler på Marias værelse efterhånden)

Anmeld

16. februar 2011

dorthemus

MHK skriver:

SUPER fint 

Kamille skal også have en på et tidspunkt, men jeg må indrømme at jeg nok køber mig fra det  Jeg har allerede smadret tapet for flere hundrede kroner da jeg skulle tapetsere min kommode 

Tak  Ja, jeg var også spændt på om blodtrykket holdt

Synes du skal give det en chance igen...jeg har også brugt Go-Cards og det var altså meget nemmere at arbejde med

De der købe nogen koster jo rask væk 500-600 kr.!!  Det er jeg sgu for nærig til at bruge.

Anmeld

16. februar 2011

dorthemus

Laulund87 skriver:

Man bliver virkelig bidt af det kreative halløj der

Jeg har malet et par, små hylder som jeg har sat servietter på, igen med decoupagelim. Det funker!

(Servietterne er lilla med ugler. Der er virkelig mange ugler på Marias værelse efterhånden)

Jamen hvad fanden er det med de ugler, altså???  Ihh de der hylder vil jeg da gerne se

Anmeld

16. februar 2011

Vial

Flot Dorthe. Så krea af dig. Hvor stor er den? Og hvor køber du sådan en rå kasse henne? Er slet ikke lige med på den der kasse-bølge.

Nu glæder jeg mig til Alvin og Violas 1 års fødselsdag på en hel ny måde..

Anmeld

16. februar 2011

Zafir

NØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØJ Den er da bare mega meget NICE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kun det bedste er godtnok til min skønne kusine

Anmeld

16. februar 2011

Laulund87

dorthemus skriver:

Jamen hvad fanden er det med de ugler, altså???  Ihh de der hylder vil jeg da gerne se

Jamen jeg ved det ikke!! Manden ruller med øjnene når jeg kommer hjem med ugler på en ny måde

Det kan være jeg lige tager et par billeder af dem, en af dagene

Anmeld

16. februar 2011

132319

dorthemus skriver:

Tak  Ja, jeg var også spændt på om blodtrykket holdt

Synes du skal give det en chance igen...jeg har også brugt Go-Cards og det var altså meget nemmere at arbejde med

De der købe nogen koster jo rask væk 500-600 kr.!!  Det er jeg sgu for nærig til at bruge.

Ja, måske men jeg er vist bare lidt for magelig  

...Min kommode blev dog ret flot men har også kostet en del i tapet at få resultatet så jeg var tilfreds 

Go Cards lyder som en god idé 

Hvad har du brugt til at sætte det fast med?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.