Runas sættekasse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Aves.

dorthemus skriver:

Ja det er godt nok svært at forholde sig til arbejdsløshed som pædagog  Jeg skal selv tilbage til et job i vuggestuen på 30 timer fordi det passer mit liv som alenemor bedst. Det er ikke umiddelbart det jeg allerhelst vil, men hvad skal man gøre..der skal ligeom mad på bordet og betales husleje. Så tiden er ikke til at være krævende.

Det skal nok gå med dine eksamener, det er jeg sikker på

Ja, det er jo lige netop det...jeg tænker også at alle de drømme jeg går med måske ikke liiiige er til at realisere og at jeg må finde et arbejde så jeg i hvert fald kan overleve imens jeg økonomisk regner på drømmene.

Lyder da super godt med de 30 timer...altså i forhold til hvor meget Runa så skal passes ude...men ok, hvis ikke det er drømmejobbet kan 30 timer nok også føles som mange nok.

Jeg håber det går med alt det jeg skal op i til eksamen, nogle gange er det bare som om min hjerne går i stå og jeg virkelig helt blokerer på det...så hjælper det gerne at ringe til min søster, hun er jo i gang med det samme og bare det med at sætte ord på det kan gøre at jeg ser mere klart...

Rigtig god aften til dig og Runapigen..

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

dorthemus

Eva. skriver:

Ja, det er jo lige netop det...jeg tænker også at alle de drømme jeg går med måske ikke liiiige er til at realisere og at jeg må finde et arbejde så jeg i hvert fald kan overleve imens jeg økonomisk regner på drømmene.

Lyder da super godt med de 30 timer...altså i forhold til hvor meget Runa så skal passes ude...men ok, hvis ikke det er drømmejobbet kan 30 timer nok også føles som mange nok.

Jeg håber det går med alt det jeg skal op i til eksamen, nogle gange er det bare som om min hjerne går i stå og jeg virkelig helt blokerer på det...så hjælper det gerne at ringe til min søster, hun er jo i gang med det samme og bare det med at sætte ord på det kan gøre at jeg ser mere klart...

Rigtig god aften til dig og Runapigen..

Knus..

Ja 30 timer blir bare DET BEDSTE

Super fedt at du har en søster der står i det samme som dig

Også god aften til jer

Anmeld

16. februar 2011

Aves.

dorthemus skriver:

Ja 30 timer blir bare DET BEDSTE

Super fedt at du har en søster der står i det samme som dig

Også god aften til jer

Ja, det hjælper altså lidt på det..

Tak...

Anmeld

16. februar 2011

Maalene

dorthemus skriver:

Helt sikkert  Næste gang vil jeg give mig i kast med bogkasser...har købt det fineste papir til formålet  Tror også det blir en hel del lettere end de små rum

Ja, det kunne man godt forestille sig

Glæder mig ihvertfald til at se resultatet, når du engang har restitueret ovenpå den skønne sættekasse

Anmeld

16. februar 2011

dorthemus

Maalene skriver:

Ja, det kunne man godt forestille sig

Glæder mig ihvertfald til at se resultatet, når du engang har restitueret ovenpå den skønne sættekasse

Haha, ja det skal jeg gøre

Anmeld

16. februar 2011

sne190810

Den er så feeeeeee'd!

Og vildt fede farver!

Anmeld

16. februar 2011

Laulund87

dorthemus skriver:

Mange tak   Har også en skammel fra Ikea så måske jeg vil gøre dig kunsten efter

Den vil jeg glæde mig til at se

Anmeld

16. februar 2011

dorthemus

sne190810 skriver:

Den er så feeeeeee'd!

Og vildt fede farver!

TAK  Er sgu også stolt....mest af at jeg ikke blev hidsig når det drillede, haha

Næste projekt: bogkasser!!!!

Anmeld

16. februar 2011

dorthemus

Laulund87 skriver:

Den vil jeg glæde mig til at se

Den er faktisk allerede malet hvid, men tror den skal have federe pangfarve...hvor købte du papiret henne og brugte du alm. lak eller decoupagelim?

Anmeld

16. februar 2011

D.B.L

Den er virkelig fin!!!!

Din datter får så meget glæde af den, begge mine piger har en hver, som jeg har lavet til dem, og der bruges meget tid på at ordne og finde figurer til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.