Jeg vil nu give hende helt ret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Shibby

Satme et fedt klip!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Sof

Jeg elsker Anne Grethe... Hun er så sej og jeg er helt enig med hende!  

Anmeld

16. februar 2011

ekzunz

duddi. skriver:

Nu har jeg fået set klippet igennem og synes hun gik lidt over stregen. Man skal lade andre snakke ud. Men når det så er sagt, så kan jeg sagtens følge Anne Grethes vrede. Hvad fan... er det for en gang volapyk?? Ligefrem at opfordre pige til sådan en levevej - føj siger jeg bare!

Jeg er helt enig. Selv om man brænder for en sag, kan man godt opføre sig ordentligt

Anmeld

16. februar 2011

Bare mig..

Jeg er fulgt ud enig, med Anne Grethe, eller hvad hun hedder.. Men jeg må sige, at jeg simpelthen var ved at dø af grin over deres debat.. Jeg synes sgu det var lidt sjovt at hun flippede sådan

Anmeld

16. februar 2011

Bare mig..

Sof skriver:

Jeg elsker Anne Grethe... Hun er så sej og jeg er helt enig med hende!  

Jeg synes simpelthen det var så sjovt at se (altså ikke enmet, men sådan som hun "går amok")

Anmeld

16. februar 2011

Frk. Himmelblå

Eva. skriver:

og tror virkelig også jeg ville blive frustreret og gal..hvad er det for noget med sådan en hjemmeside..kvalmende...

http://www.bt.dk/kendte/du-faar-tape-paa-munden-hvis-du-ikke-holder-kaeft

Hun er sej. Og indbegrebet af social indignation .

Anmeld

16. februar 2011

Sof

Nicolinesmor170510 skriver:

Jeg synes simpelthen det var så sjovt at se (altså ikke enmet, men sådan som hun "går amok")

Ja, men det er jo sådan hun er når hun går op i tingene, og det er det jeg synes er så godt! Hun udtaler sig jo nemlig kun hvis det er noget der virkelig betyder noget 

Anmeld

16. februar 2011

Ellim

Stumpen skriver:

Jeg er viiiiild med Anne Grethe.... Ja gu skabte hun sig, men se lige hvilken debat og fokus hun fik ud af det

Ja hun er SKØN!

Anmeld

16. februar 2011

Ka+Ma=Be

Jeg synes, at Anne-Grethe opfører sig meget flabet. Med det sagt, bakker jeg hende 100% op! Jeg ville selv blive mindst lige så provokeret og flabet! Så jeg forstår hende udemærket godt!

AD AD AD! at promovere prostitution på den måde!

Anmeld

16. februar 2011

Swerg

Shibby skriver:

Jeg elsker jer

Har set klippet nu..skrev til Anne-Grethe efter udsendelsen. Syntes satme det var hardcore at hun svarede som hun gjorde. Det sker ikke ret tit at folk taler direkte fra hjertet som hun gjorde!

For gu røv er det i orden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.