Jeg vil nu give hende helt ret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.878 visninger
30 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

Aves.

og tror virkelig også jeg ville blive frustreret og gal..hvad er det for noget med sådan en hjemmeside..kvalmende...

http://www.bt.dk/kendte/du-faar-tape-paa-munden-hvis-du-ikke-holder-kaeft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

kiwilouise

Eva. skriver:

og tror virkelig også jeg ville blive frustreret og gal..hvad er det for noget med sådan en hjemmeside..kvalmende...

"Sexarbejde er et fleksibelt studiejob, et fornøjelig ekstrajob og det kan være et rigtig godt fuldtidsjob".

HVAD ER DET FOR NOGET AT SKRIVE PÅ EN HJEMMESIDE???

kan godt forstå anne-grethe blev vred!

Anmeld

16. februar 2011

Rosa

Ejj, hvad er nu det for en latterlig artikel? Typisk ekstrabladet - Morten Resen sagde aldrig "hvis du ikke holder kæft", det giver et helt fordrejet indtryk... 

Mht. hjemmesiden så ja - det ER en glorificeret løgn...  Men der er jo INTET nyt under solen - den løgn har levet i årtusinder...

Anmeld

16. februar 2011

Lusi

Ja okay ret sygt at reklamere med!!!

Anmeld

16. februar 2011

Aves.

kiwilouise skriver:

"Sexarbejde er et fleksibelt studiejob, et fornøjelig ekstrajob og det kan være et rigtig godt fuldtidsjob".

Præcis...det er så skræmmende...og ja, vi er nok ikke vant til at danskere viser følelser, men det hun viste var jo netop sådan som hun havde det...hvorfor skjule følelser..?

Anmeld

16. februar 2011

Lilac

kiwilouise skriver:

Ja, okay, hvis der står det på hjemmesiden så ville jeg nu også se det som reklame - og det er vist lidt over stregen! Men når det så er sagt, så synes jeg altså at prostitution er okay, så længe den prostituerede selv har valgt det og selv kan bestemme hvilke kunder hun vil have... 

Anmeld

16. februar 2011

Stumpen

Jeg er viiiiild med Anne Grethe.... Ja gu skabte hun sig, men se lige hvilken debat og fokus hun fik ud af det

Anmeld

16. februar 2011

Aves.

Rosa skriver:

Ejj, hvad er nu det for en latterlig artikel? Typisk ekstrabladet - Morten Resen sagde aldrig "hvis du ikke holder kæft", det giver et helt fordrejet indtryk... 

Mht. hjemmesiden så ja - det ER en glorificeret løgn...  Men der er jo INTET nyt under solen - den løgn har levet i årtusinder...

Så det ikek i morgentv..men synes det er rigtigt det hun sagde..hvis det da så er sandt..

Anmeld

16. februar 2011

Pige2009

Eva. skriver:

Christ altså

Anmeld

16. februar 2011

Mimic

som der også står i artiklen; han bad hende om at holde mund da han ellers ville sætte et stykke tape for munden af hende...

men typisk dem at overdrive...

og ja, sikke en kvalmende hjemmeside... det er sgu da at lokke unge piger ud i prostitution, for at tjene nemme penge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.