Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lilac skriver: Ja, okay, hvis der står det på hjemmesiden så ville jeg nu også se det som reklame - og det er vist lidt over stregen! Men når det så er sagt, så synes jeg altså at prostitution er okay, så længe den prostituerede selv har valgt det og selv kan bestemme hvilke kunder hun vil have...
Ja, okay, hvis der står det på hjemmesiden så ville jeg nu også se det som reklame - og det er vist lidt over stregen! Men når det så er sagt, så synes jeg altså at prostitution er okay, så længe den prostituerede selv har valgt det og selv kan bestemme hvilke kunder hun vil have...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg syntes Anne grethe er sej :-)
Frygtelig.... Giver kvalme!!
Anne-Grethe er skøn! Og forstår hendes vrede... Hun fik da lukket munden på hende der var med i studiet!
Er der ikke et klip et sted man kan se..???
Shibby skriver: Er der ikke et klip et sted man kan se..???
På go.tv2.dk
Jeg elsker jer
Har set klippet nu..skrev til Anne-Grethe efter udsendelsen. Syntes satme det var hardcore at hun svarede som hun gjorde. Det sker ikke ret tit at folk taler direkte fra hjertet som hun gjorde!
For gu røv er det i orden!
Nu har jeg fået set klippet igennem og synes hun gik lidt over stregen. Man skal lade andre snakke ud. Men når det så er sagt, så kan jeg sagtens følge Anne Grethes vrede. Hvad fan... er det for en gang volapyk?? Ligefrem at opfordre pige til sådan en levevej - føj siger jeg bare!
Nøøøj hun bliver sur! Men jeg giver hende ret!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128