Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baagøe skriver: Dem jeg kender fortæller, at der er en mindre gruppe, der laver en del ballade. Men jeg kan da fortælle, at der er håndbold i Bellinge Hvilket niveau spiller du på?
Dem jeg kender fortæller, at der er en mindre gruppe, der laver en del ballade.
Men jeg kan da fortælle, at der er håndbold i Bellinge Hvilket niveau spiller du på?
Sådanne grupper er der vist i alle byer:-) Det er mine børn der er til håndbold.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Sådanne grupper er der vist i alle byer:-) Det er mine børn der er til håndbold.
Jeps. Jeg ville nok bare vælge en anden del af byen, såfremt det var mig, der stod over for valget
Jeg kender ikke noget til Skt Klemens, så i forhold til området så kan jeg ikke udtale mig.
Vi bor selv til leje ed HD ejendomme - dog i det sydøstlige odense, hvor de har en del ejendomme, og vi er super glade for at bo herude
lo1986 skriver: Jeg kender ikke noget til Skt Klemens, så i forhold til området så kan jeg ikke udtale mig. Vi bor selv til leje ed HD ejendomme - dog i det sydøstlige odense, hvor de har en del ejendomme, og vi er super glade for at bo herude
Er det i Højby i bor?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128