Skt. Klemmens i Odense

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Anonym trådstarter

muzen skriver:

nej skolen lukker ikke. og jeg ved ikke hvorfra du har at skt klemens ikke har et godt ry ?

Du må da godt fortælle lidt mere, om det er primært børnefamilier der bor i Skt. Klemmens? Hvordan er skolens SFO?

Hvordan er det med cykelstier i området til skolen, eks. fra Birkelundparken- mener jeg det hedder?

Vi har planer om, at tage en tur derud på torsdag og gå lidt rundt, og fornemme området :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

muzen

Anonym skriver:

Du må da godt fortælle lidt mere, om det er primært børnefamilier der bor i Skt. Klemmens? Hvordan er skolens SFO?

Hvordan er det med cykelstier i området til skolen, eks. fra Birkelundparken- mener jeg det hedder?

Vi har planer om, at tage en tur derud på torsdag og gå lidt rundt, og fornemme området :-)

jamen nu har jeg ikke så store børn at jeg kender skolen og SFO men sådan som jeg ser det er der et vildt godt sammarbejde mellem skolen og forældre og der var vildt stor opbakning fra forældre da skolen var luknings stuet

jeg ved ikke hvor det der birke... ligger hennne så det kan jeg ikke hjælpe med men i bunden af skt klemens er der en vild lækker skov med åløb hvor der er mulighed for at fodre ænder og der er stiger der går til bellinge og sanderum .

derud over for at kommer over til skolen skal der krydses den STORE stenløsevej. men det skal ungerne ikke da der er lavet en tunel til dem så de cykler under stenløsevej.

vi har en butik i skt klemens og det er en REMA 1000 og det er den bedste butik. før var jeg vand til kvickly, netto og fakta. men ved at vi kun har rema er vi begyndt og spare penge da den har næsten alt. og hvis der er noget den ikke har eks palmin ( bruger jeg til mine kager) kører jeg til bellinge der ligger superbest, brugsen og fakta. og man kan sagten cykle derover :-)

ja det er vist lige det jeg sådan kan fortælle. jeg elsker og og bo her og fordi jeg lige havde født min søn da vi flyttede her til kom jeg med i åbenhus vejning (af min søn) og lærte da nogle af de lokale og kende.

skt klemens/ fangel har også en gymnastik foreningen, der er spejder og der er diletant, og ikke minst holder kirken nogle løbe/gå dage. så der sker en masse hvis man ellers gider og engagerer sig i det lokale.

Anmeld

16. februar 2011

muzen

Anonym skriver:

syntes du skal kigge lidt på den her hjemmeside

skt klemens

Anmeld

16. februar 2011

Anonym trådstarter

muzen skriver:

syntes du skal kigge lidt på den her hjemmeside

skt klemens

Det lyder jo rigtig godt - den der Birke et eller andet, er HD ejendomme i Skt. Klemmens. Det er ca. 1 km fra skolen.

Jeg har været inde på siden og kigge, og det ser fint ud syntes jeg. :-) Jeg ville jo også gerne vide, om der var mange børn, så de havde nogle at lege med fra starten. Det ville sikkert hjælpe lidt, hvis vi ender med at flytte. :-)

Er der håndboldt i Bellinge?

Jeg bager også kager...hihi, men ville også være tilfreds med Rema, idag bruger jeg mest LIDL.

Anmeld

16. februar 2011

muzen

Anonym skriver:

Det lyder jo rigtig godt - den der Birke et eller andet, er HD ejendomme i Skt. Klemmens. Det er ca. 1 km fra skolen.

Jeg har været inde på siden og kigge, og det ser fint ud syntes jeg. :-) Jeg ville jo også gerne vide, om der var mange børn, så de havde nogle at lege med fra starten. Det ville sikkert hjælpe lidt, hvis vi ender med at flytte. :-)

Er der håndboldt i Bellinge?

Jeg bager også kager...hihi, men ville også være tilfreds med Rema, idag bruger jeg mest LIDL.

jeg vil mene at der er mange børn mener at der går 600 på skolen. må ikke hænge mig op på det.

jeg ved ikke en  skid om sport da jeg slet ikke går til noget.
så der må jeg melde pas.
men måske er der i dalum da der ligger en hal der ;-)

på vores vej er der 19 husnummere og der er nok børnefamilier i 10-11 stykker af husene.

Anmeld

16. februar 2011

Anonym trådstarter

muzen skriver:

jeg vil mene at der er mange børn mener at der går 600 på skolen. må ikke hænge mig op på det.

jeg ved ikke en  skid om sport da jeg slet ikke går til noget.
så der må jeg melde pas.
men måske er der i dalum da der ligger en hal der ;-)

på vores vej er der 19 husnummere og der er nok børnefamilier i 10-11 stykker af husene.

Det lyder da godt, det kan være jeg lige skriver igen når jeg ved lidt mere :-) Hvis jeg må? :-) Hvor gammel er din søn?

Anmeld

16. februar 2011

muzen

Anonym skriver:

Det lyder da godt, det kan være jeg lige skriver igen når jeg ved lidt mere :-) Hvis jeg må? :-) Hvor gammel er din søn?

du skal være så velkommen ellers så skriv til mig på en BP

min søn er 2 år og 3 mdr

hvad med dine børn

Anmeld

16. februar 2011

Pige2009

muzen skriver:

nej skolen lukker ikke. og jeg ved ikke hvorfra du har at skt klemens ikke har et godt ry ?

Fra folk der har boet der

Anmeld

16. februar 2011

Anonym trådstarter

Fra folk der har boet der

Hvad er problemstillingerne i Skt Klemmens ?

Anmeld

16. februar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Hvad er problemstillingerne i Skt Klemmens ?

Dem jeg kender fortæller, at der er en mindre gruppe, der laver en del ballade.

Men jeg kan da fortælle, at der er håndbold i Bellinge Hvilket niveau spiller du på?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.