Anonym skriver:
Er der nogle som ved hvordan det er, at bor der og hvordan skolen er?
jeg var rigtig glad for at flytte derfra, jeg boede i østerdalen og først var jeg nabo til en grønlandsk familie, der desværre opførte sig som man ofte forventer, med at drikke sig fuld, larme og ørgler overalt(kender grønlænder der ikke er sådan)
efterfølgende kom en mor fra DUM til at bo ved siden af mig og tja det var med fest hver weekend også, så voldsomt at vi flere gange måtte have politiet ud for at få dæmpet dem lidt ned og stoppet noget af de hærværk de foretog sig.
vores ene bil blev stjålet 5 gang, trods alarm osv, vores anden bil fik en nøgletur
alt hvad der var i haven kunne være møbleret om næste morgen tiltrods for en lukket have, og der rendte en masse rundt med hunde de ikke kunne styre.
mens jeg boede der blev legepladsen 1 gang om ugen gået igennem for at fjerne nåle/kanyler og glasskår som lå begravet i sandet.
vores forsikringselskab fortalte os at de faktisk hellere så vi boede i vollsmose end der.
men børnehaven var god og skolen hørte vi også kun godt om, men jeg ved at det er en af dem som de taler meget om at lukke, så det bør du nok tjekke.
for mig var det et rigtig grimt år, det år jeg måtte bo derude, langt værre end da jeg boede i vollsmose, hvor de trods alt skød på hinanden
Anmeld