Skt. Klemmens i Odense

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.292 visninger
23 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

Anonym trådstarter

Er der nogle som ved hvordan det er, at bor der og hvordan skolen er?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

bøgelund

Anonym skriver:

jeg har kun hørt godt om skolen min mors veninde er lærer der. det virker også til at være en hyggelig by.. 

meget mere kan jeg ikke sige. jeg er vokset op 8 km derfra.. 

Anmeld

16. februar 2011

Anonym trådstarter

bøgelund1 skriver:

jeg har kun hørt godt om skolen min mors veninde er lærer der. det virker også til at være en hyggelig by.. 

meget mere kan jeg ikke sige. jeg er vokset op 8 km derfra.. 

Ok, det lyder jo meget godt. Vi har to børn, som evt. skal gå på den skole hvis det er.

Anmeld

16. februar 2011

karina1980

Anonym skriver:

jeg var rigtig glad for at flytte derfra, jeg boede i østerdalen og først var jeg nabo til en grønlandsk familie, der desværre opførte sig som man ofte forventer, med at drikke sig fuld, larme og ørgler overalt(kender grønlænder der ikke er sådan)

efterfølgende kom en mor fra DUM til at bo ved siden af mig og tja det var med fest hver weekend også, så voldsomt at vi flere gange måtte have politiet ud for at få dæmpet dem lidt ned og stoppet noget af de hærværk de foretog sig.

vores ene bil blev stjålet 5 gang, trods alarm osv, vores anden bil fik en nøgletur

alt hvad der var i haven kunne være møbleret om næste morgen tiltrods for en lukket have, og der rendte en masse rundt med hunde de ikke kunne styre.

mens jeg boede der blev legepladsen 1 gang om ugen gået igennem for at fjerne nåle/kanyler og glasskår som lå begravet i sandet.

vores forsikringselskab fortalte os at de faktisk hellere så vi boede i vollsmose end der.

men børnehaven var god og skolen hørte vi også kun godt om, men jeg ved at det er en af dem som de taler meget om at lukke, så det bør du nok tjekke.

for mig var det et rigtig grimt år, det år jeg måtte bo derude, langt værre end da jeg boede i vollsmose, hvor de trods alt skød på hinanden

Anmeld

16. februar 2011

Anonym trådstarter

karina1980 skriver:

jeg var rigtig glad for at flytte derfra, jeg boede i østerdalen og først var jeg nabo til en grønlandsk familie, der desværre opførte sig som man ofte forventer, med at drikke sig fuld, larme og ørgler overalt(kender grønlænder der ikke er sådan)

efterfølgende kom en mor fra DUM til at bo ved siden af mig og tja det var med fest hver weekend også, så voldsomt at vi flere gange måtte have politiet ud for at få dæmpet dem lidt ned og stoppet noget af de hærværk de foretog sig.

vores ene bil blev stjålet 5 gang, trods alarm osv, vores anden bil fik en nøgletur

alt hvad der var i haven kunne være møbleret om næste morgen tiltrods for en lukket have, og der rendte en masse rundt med hunde de ikke kunne styre.

mens jeg boede der blev legepladsen 1 gang om ugen gået igennem for at fjerne nåle/kanyler og glasskår som lå begravet i sandet.

vores forsikringselskab fortalte os at de faktisk hellere så vi boede i vollsmose end der.

men børnehaven var god og skolen hørte vi også kun godt om, men jeg ved at det er en af dem som de taler meget om at lukke, så det bør du nok tjekke.

for mig var det et rigtig grimt år, det år jeg måtte bo derude, langt værre end da jeg boede i vollsmose, hvor de trods alt skød på hinanden

De har lige meldt ud, at skolen ikke lukker. Det har jeg tjekket op på:-)

Vi har set lidt på nogle ejendomme hos HD som ligger i - mener det er Birke... et eller andet. Det er nogle rækkehuse, og det ser hyggeligt ud..

Anmeld

16. februar 2011

muzen

jeg bor i et at villavængerne til svenstrupvej

og det er en vild dejlig by og vi er super glade for at bo der, og der er rigtig mange børnefamilier der

skolen får rigtig gode ros og nej den lukker ikke heldigvis

børnehaverne er også gode men svære og komme ind i men der ligger 2 i nærhenden så der skulle være mulighed for at få en plads

Anmeld

16. februar 2011

muzen

muzen skriver:

og det er en vild dejlig by og vi er super glade for at bo der, og der er rigtig mange børnefamilier der

børnehaverne er også gode men svære og komme ind i men der ligger 2 i nærhenden så der skulle være mulighed for at få en plads

og vi har aldig mærket noget til de problemer der kan være i østerdalen. min mor bor i en af de andre "dalen" som er andels boliger og de har heller aldrig mærkede noget til problmer

Anmeld

16. februar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg bor i Odense og Skt. Klemens har ikke det bedste ry. Er det ikke også noget med at skolen skal lukke?

Anmeld

16. februar 2011

Pige2009

muzen skriver:

Ups. Havde ikke lige set dit indlæg - beklager

Anmeld

16. februar 2011

muzen

Baagøe skriver:

Jeg bor i Odense og Skt. Klemens har ikke det bedste ry. Er det ikke også noget med at skolen skal lukke?

nej skolen lukker ikke. og jeg ved ikke hvorfra du har at skt klemens ikke har et godt ry ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.