Othellolagkage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

AnneBJ

SpunkenJo skriver:

Det er da det det er 

Fantastisk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Malene84

Ni-ko-li-ne skriver:

altså i Bilka og Føtex er det en bund med hindbærsyltetøj... så masser af creme blandet med fløde og så den øverste bund...

på den øverste bund skal der chokolade glasur og i kanten rulles marcipan... og fløde dupper på toppen

Det er min yndlingskage. Kan spise en hel, alene!!!!

Anmeld

15. februar 2011

AnneBJ

Malene84 skriver:

Det er min yndlingskage. Kan spise en hel, alene!!!!

Du er eddermame sej!!  

Det kan jeg bestemt ikke, men jeg har en totalt chokolade- og kageelskende mand herhjemme.. Spurgte ham tidligere hvor højt han ville elske mig, hvis jeg lavede othello til hans fødselsdag?

"Mega meget" svarede han, med julelys i øjnene, og så nemt som det lyder til at være, skal han da ha' sådan en!

Anmeld

15. februar 2011

Malene84

AnneBJ skriver:

Du er eddermame sej!!  

Det kan jeg bestemt ikke, men jeg har en totalt chokolade- og kageelskende mand herhjemme.. Spurgte ham tidligere hvor højt han ville elske mig, hvis jeg lavede othello til hans fødselsdag?

"Mega meget" svarede han, med julelys i øjnene, og så nemt som det lyder til at være, skal han da ha' sådan en!

hahaha!!! Nåårrrh... hvor er du sød, fedt at du så gør det for ham

Anmeld

15. februar 2011

nattergalen

Skal lige siges at denne tråd har gjort mig helt syg i låget efter en othellolagkage, så nu er manden sendt i bilka i håb om at der er en tilbage til mig  

Anmeld

15. februar 2011

AnneBJ

nattergalen skriver:

Skal lige siges at denne tråd har gjort mig helt syg i låget efter en othellolagkage, så nu er manden sendt i bilka i håb om at der er en tilbage til mig  

Tihi... undskyld 

Anmeld

15. februar 2011

nattergalen

AnneBJ skriver:

Tihi... undskyld 

Helt i orden Ikke din skyld.. og ja kan end ikke bruge en graviditet som undskyldning, for det er jeg heller ikke.. hmm... 

Anmeld

15. februar 2011

AnneBJ

AnneBJ skriver:

Super tak for de hurtige svar! Men en othello er jo ret "høj" - vil det sige at cremelaget skal være "højt" og så have lov at stivne på køl inden servering?

Jeg opper lige spørgsmålet om højt flødeskums/cremelag.... ?

Anmeld

15. februar 2011

Ploffer

AnneBJ skriver:

Jeg opper lige spørgsmålet om højt flødeskums/cremelag.... ?

Kig på det første svar du fik 

Gav dig en udførlig beskrivelse af hvordan du laver en othello...

Og hvis du lægger den sammen i en kagering og lader den sætte sig natten over bliver den lige så høj og flot som dem hos bageren 

Anmeld

16. februar 2011

AnneBJ

Ploffer skriver:

Kig på det første svar du fik 

Gav dig en udførlig beskrivelse af hvordan du laver en othello...

Og hvis du lægger den sammen i en kagering og lader den sætte sig natten over bliver den lige så høj og flot som dem hos bageren 

Arh sorry, det indlæg var for længst glemt, fordi jeg blev forvirret over, om jeg skulle bruge 2 eller 3 bunde Men du mener 3? Det vil jeg umiddelbart også hælde til, for ellers er det godt nok meget creme... 

Det eneste er, at jeg VED fødselsdagsbarnet forventer marcipan rundt i kanten - men det kan jeg vel rulle på, når ringen fra springformen er taget af, efter det har sat sig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.