Øv nu må det gerne snart stoppe;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

2721

Søde altså selvfølgelig er det okay. Og ynk vil ikke lige frem være min beskrivelse. Det du fortæller lyder rigtig rigtig hårdt.
Du må jo gå og være konstant bekymret. Stakkels dig og din lille pige. Håber snart hun kommer i bedring, så hun slipper for sonde.
Stort trøste fra mig af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Laulund87

Puslingen skriver:

Søde altså selvfølgelig er det okay. Og ynk vil ikke lige frem være min beskrivelse. Det du fortæller lyder rigtig rigtig hårdt.
Du må jo gå og være konstant bekymret. Stakkels dig og din lille pige. Håber snart hun kommer i bedring, så hun slipper for sonde.
Stort trøste fra mig af

1000 tak, dejligt med lidt opmuntring

Anmeld

15. februar 2011

Klumpe-dumpe

Laulund87 skriver:

Vi var på børneafdelingen i går med Maria. Hun kastede slim op og var ved at blive kvalt i det Desuden havde hun feber..

Derinde gav de hende maske med noget stærkere medicin end det hun får hjemme. Hun havde falsk strubehoste og fik nogle piller. De ville egentlig have os indlagt, men vi fik lov til at tage hjem.

I dag var vi ved læge for at få recept på den astma medicin hun fik i går.

Hun spiser ikke noget, men har så dårlig mave at hun bløder når man tørrer hende

De sidste måneder har hun haft mellemøre-og lungebetændelse og nu det her..

Hun tager ikke på i forvejen så der er ikke noget at tage af, og jeg er mega bange for at sonden kommer på tale igen. Det magter jeg ikke

Håber det er okay jeg lige kommer med et ynk indlæg

Åh søde hvor er det synd for jer :(

Malucca har også lige været indlagt i 10 dage (nogle af dagene på intensiv) så hun har også tabt sig vildt meget. (er nu nede på 8,4)

Har Maria huller i numsen, altså sår? for så tænker jeg at måske kogtvandsklude kunne hjælpe...

Håber virkelig at bøtten snart vender hjemme hos jer. Husk for enden af tunnlen er der ALTID lys.

Kæmpe krammer til jer søde!

Anmeld

15. februar 2011

Caroline86

åha da.. lille pus

smukke, prøv at smøre hende med lansinoh salve i den stakkels rumpe... rundt om endetarmen og et lille stykke ind hvis du kan komme til det! Det burde kunne tage rifterne i den stakkels slidte rumpe!

Du kan få den på apoteket!

Anmeld

15. februar 2011

Laulund87

Rose <3 skriver:

Åh søde hvor er det synd for jer

Malucca har også lige været indlagt i 10 dage (nogle af dagene på intensiv) så hun har også tabt sig vildt meget. (er nu nede på 8,4)

Har Maria huller i numsen, altså sår? for så tænker jeg at måske kogtvandsklude kunne hjælpe...

Håber virkelig at bøtten snart vender hjemme hos jer. Husk for enden af tunnlen er der ALTID lys.

Kæmpe krammer til jer søde!

Tusind tak

Ja jeg læste godt på NS at hun har været indlagt Går det bedre??

Hmm huller ved jeg ikke lige..Hun går fuldstændig i flitsbue hvis jeg vil kigge, men det bløder lidt

Der har også bare været alt for meget sygdom til at jeg har fået prøvet de øvelser på hende, som du sendte til mig. Håber snart vi kan kigge på det

Anmeld

15. februar 2011

muzen

Laulund87 skriver:

Vi var på børneafdelingen i går med Maria. Hun kastede slim op og var ved at blive kvalt i det Desuden havde hun feber..

Derinde gav de hende maske med noget stærkere medicin end det hun får hjemme. Hun havde falsk strubehoste og fik nogle piller. De ville egentlig have os indlagt, men vi fik lov til at tage hjem.

I dag var vi ved læge for at få recept på den astma medicin hun fik i går.

Hun spiser ikke noget, men har så dårlig mave at hun bløder når man tørrer hende

De sidste måneder har hun haft mellemøre-og lungebetændelse og nu det her..

Hun tager ikke på i forvejen så der er ikke noget at tage af, og jeg er mega bange for at sonden kommer på tale igen. Det magter jeg ikke

Håber det er okay jeg lige kommer med et ynk indlæg

du skal da lige have en kæmpe trøste krammer

Anmeld

15. februar 2011

Laulund87

Caroline86 skriver:

åha da.. lille pus

smukke, prøv at smøre hende med lansinoh salve i den stakkels rumpe... rundt om endetarmen og et lille stykke ind hvis du kan komme til det! Det burde kunne tage rifterne i den stakkels slidte rumpe!

Du kan få den på apoteket!

Tak skønne, det vil jeg undersøge!

Anmeld

15. februar 2011

Laulund87

muzen skriver:

du skal da lige have en kæmpe trøste krammer

Mange tak

Anmeld

15. februar 2011

Klumpe-dumpe

Laulund87 skriver:

Tusind tak

Ja jeg læste godt på NS at hun har været indlagt Går det bedre??

Hmm huller ved jeg ikke lige..Hun går fuldstændig i flitsbue hvis jeg vil kigge, men det bløder lidt

Der har også bare været alt for meget sygdom til at jeg har fået prøvet de øvelser på hende, som du sendte til mig. Håber snart vi kan kigge på det

Jow tak det går bedre med hende.

Tror du skal prøve med de klude. Det lindre og hele über godt. Da M lå på neo, fik hun store huller på ballerne, og på kludende og 2 dage efter var de væk.

Åh jeg håber virkelig snart søde lille Maria er frisk igen.

Ja men øvelserne løber jo ingen steder. Så kom nu lige ovenpå igen.

Og du sender bare en pb. hvis du har brug for at lufte ud.

sender en million kram.

Anmeld

16. februar 2011

Laulund87

Rose <3 skriver:

Jow tak det går bedre med hende.

Tror du skal prøve med de klude. Det lindre og hele über godt. Da M lå på neo, fik hun store huller på ballerne, og på kludende og 2 dage efter var de væk.

Åh jeg håber virkelig snart søde lille Maria er frisk igen.

Ja men øvelserne løber jo ingen steder. Så kom nu lige ovenpå igen.

Og du sender bare en pb. hvis du har brug for at lufte ud.

sender en million kram.

Jamen det må jeg da lige prøve så, om ikke det hjælper. Det så dog en smule bedre ud her til morgen, og jeg måtte godt gøre hende ren uden hun blev ked af det

Tusind tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.