Øv nu må det gerne snart stoppe;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Laulund87

AnneBJ skriver:

Øv altså! Det er aldrig sjovt når de små er syge! Håber og krydser for I slipper for sonden! 

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

smokin

Laulund87 skriver:

Hun skriger sådan når man vil tage bleen af

Nej det gør de nok aldrig

Ja det gør Malou også... det er jo klart... nu skal det til at gøre ondt. Jeg har de sidste par dage skulle tage mig sammen til at skifte hende. Jeg synes simpelthen der er så ubarmhjertigt at jeg skal stå og gøre noget på hende der gør ondt og putte salve på der svier... 

Anmeld

15. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Laulund87 skriver:

Vi var på børneafdelingen i går med Maria. Hun kastede slim op og var ved at blive kvalt i det Desuden havde hun feber..

Derinde gav de hende maske med noget stærkere medicin end det hun får hjemme. Hun havde falsk strubehoste og fik nogle piller. De ville egentlig have os indlagt, men vi fik lov til at tage hjem.

I dag var vi ved læge for at få recept på den astma medicin hun fik i går.

Hun spiser ikke noget, men har så dårlig mave at hun bløder når man tørrer hende

De sidste måneder har hun haft mellemøre-og lungebetændelse og nu det her..

Hun tager ikke på i forvejen så der er ikke noget at tage af, og jeg er mega bange for at sonden kommer på tale igen. Det magter jeg ikke

Håber det er okay jeg lige kommer med et ynk indlæg

åh nej, det lille pus!!!

håber hun snart er i bedring!!!!! det er hådrt, både fysisk og psykisk!

Anmeld

15. februar 2011

Laulund87

Zette skriver:

Ja det gør Malou også... det er jo klart... nu skal det til at gøre ondt. Jeg har de sidste par dage skulle tage mig sammen til at skifte hende. Jeg synes simpelthen der er så ubarmhjertigt at jeg skal stå og gøre noget på hende der gør ondt og putte salve på der svier... 

Ja de ved jo ikke at det er for deres eget bedste

Håber Malou også snart får det bedre!

Anmeld

15. februar 2011

Laulund87

Ni-ko-li-ne skriver:

åh nej, det lille pus!!!

håber hun snart er i bedring!!!!! det er hådrt, både fysisk og psykisk!

Ja det er så 1000 tak

Anmeld

15. februar 2011

Camillee

Laulund87 skriver:

Vi var på børneafdelingen i går med Maria. Hun kastede slim op og var ved at blive kvalt i det Desuden havde hun feber..

Derinde gav de hende maske med noget stærkere medicin end det hun får hjemme. Hun havde falsk strubehoste og fik nogle piller. De ville egentlig have os indlagt, men vi fik lov til at tage hjem.

Hun spiser ikke noget, men har så dårlig mave at hun bløder når man tørrer hende

Hun tager ikke på i forvejen så der er ikke noget at tage af, og jeg er mega bange for at sonden kommer på tale igen. Det magter jeg ikke

Åh nej, stakkels lille Maria.
det er da noget at en omgang i har været igennem. Håber hun kommer sig hurtigt og vender stærlt tilbage nu når hun er kommet på den rigtigt medicin!

Puha mellemørs betændelse of lungebetændelse? hvor er det synd har lige selv lagt men det og så en gang halsbetændelse, og havde SÅ ONDT af mig selv

er hun i bedring? eller det er nok fortidligt men er hun?
må jeg spørge til det med sonden? hvorfor havde hun sonde sidst?

Camilla og Elias.

Anmeld

15. februar 2011

Lolli

Laulund87 skriver:

Åh nej dog! Hvor er det dog synd for hende. Kæmpe kram og god bedring.

Anmeld

15. februar 2011

TbCp

Ej det er sgu heller ikke retfærdigt!!!

Anmeld

15. februar 2011

Laulund87

Camillee skriver:

Åh nej, stakkels lille Maria.
det er da noget at en omgang i har været igennem. Håber hun kommer sig hurtigt og vender stærlt tilbage nu når hun er kommet på den rigtigt medicin!

Puha mellemørs betændelse of lungebetændelse? hvor er det synd har lige selv lagt men det og så en gang halsbetændelse, og havde SÅ ONDT af mig selv

er hun i bedring? eller det er nok fortidligt men er hun?
må jeg spørge til det med sonden? hvorfor havde hun sonde sidst?

Camilla og Elias.

Øv stakkels dig da

Puha hun havde sonde indtil hun var 9 måneder fordi hun havde en misdannelse i spiserøret. Hun spiser stadig ikke optimalt og især ikke når hun er syg Hun er 14 måneder og vejer 7,9 kg

Hun hoster stadig utrolig meget, men kaster dog ikke slim op. Mon ikke det går lidt bedre i morgen

Anmeld

15. februar 2011

Laulund87

Lolli skriver:

Åh nej dog! Hvor er det dog synd for hende. Kæmpe kram og god bedring.

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.