Øv nu må det gerne snart stoppe;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.375 visninger
39 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

Laulund87

Vi var på børneafdelingen i går med Maria. Hun kastede slim op og var ved at blive kvalt i det Desuden havde hun feber..

Derinde gav de hende maske med noget stærkere medicin end det hun får hjemme. Hun havde falsk strubehoste og fik nogle piller. De ville egentlig have os indlagt, men vi fik lov til at tage hjem.

I dag var vi ved læge for at få recept på den astma medicin hun fik i går.

Hun spiser ikke noget, men har så dårlig mave at hun bløder når man tørrer hende

De sidste måneder har hun haft mellemøre-og lungebetændelse og nu det her..

Hun tager ikke på i forvejen så der er ikke noget at tage af, og jeg er mega bange for at sonden kommer på tale igen. Det magter jeg ikke

Håber det er okay jeg lige kommer med et ynk indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

NinaNymannMadsen

årh søde dog.
det er da bestemt ikke rart at skulle igennem. håber alt det bedste for maria og selvf jer også.
håber hun kommer på toppen igen og i så slipper for at hun skal ha sonde igen og i slipper for mere sygdom med hende

Anmeld

15. februar 2011

Laulund87

Astasmor skriver:

årh søde dog.
det er da bestemt ikke rart at skulle igennem. håber alt det bedste for maria og selvf jer også.
håber hun kommer på toppen igen og i så slipper for at hun skal ha sonde igen og i slipper for mere sygdom med hende

Mange tak

Anmeld

15. februar 2011

Bondepigen

Laulund87 skriver:

Vi var på børneafdelingen i går med Maria. Hun kastede slim op og var ved at blive kvalt i det Desuden havde hun feber..

Derinde gav de hende maske med noget stærkere medicin end det hun får hjemme. Hun havde falsk strubehoste og fik nogle piller. De ville egentlig have os indlagt, men vi fik lov til at tage hjem.

Hun spiser ikke noget, men har så dårlig mave at hun bløder når man tørrer hende

Hun tager ikke på i forvejen så der er ikke noget at tage af, og jeg er mega bange for at sonden kommer på tale igen. Det magter jeg ikke

Åh nej. Håber det vender nu, så hun og I slipper for sonde!! God bedring med skattepigen!

Anmeld

15. februar 2011

Laulund87

bondepigen skriver:

Åh nej. Håber det vender nu, så hun og I slipper for sonde!! God bedring med skattepigen!

Håber jeg virkelig også! 1000 tak

Anmeld

15. februar 2011

AnneBJ

Øv altså! Det er aldrig sjovt når de små er syge! Håber og krydser for I slipper for sonden! 

Anmeld

15. februar 2011

Vingummien

Laulund87 skriver:

Ej det rjeg ked af at høre, god bedring til hende.

Og du siger bare til hvis du springer fra lørdag, det er helt forståeligt

Anmeld

15. februar 2011

smokin

Laulund87 skriver:

Av Malou har også lige haft bøvl med maven så der kom store sår i numsen Det er fandeme hårdt nogle gange.... ens bekymringer som mor stopper nok aldrig 

Anmeld

15. februar 2011

Laulund87

Tulipan skriver:

Ej det rjeg ked af at høre, god bedring til hende.

Og du siger bare til hvis du springer fra lørdag, det er helt forståeligt

Tak, men jeg håber stadig på at tage med

Anmeld

15. februar 2011

Laulund87

Zette skriver:

Av Malou har også lige haft bøvl med maven så der kom store sår i numsen Det er fandeme hårdt nogle gange.... ens bekymringer som mor stopper nok aldrig 

Hun skriger sådan når man vil tage bleen af

Nej det gør de nok aldrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.