Plakater

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Kofoed.

Carina1977 skriver:

Jeg var inde i Bog&ide idag, og de havde i hvert fald ingen plakater

Men nu tager jeg ind til Herning-centret imorgen, og så må der da være en butik derinde, hvor man kan købe plakater.

Han er helt vild med Star wars og Harry Potter, så det er sådan noget jeg skal have fat i. Peter Plys er ikke så sejt længere hehe

Nå, men jeg håber det lykkes mig

Bilka, bog forretninger og sterio studiet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Klumpe-dumpe

Carina1977 skriver:

Jeg har kun hævekort, så det hjælper nok ikke ret meget hehe

Men jeg vil da prøve at ringe imorgen

Ellers vil jeg gerne suse ind i posterland i morgen, og så sende dem til dig. (skal bare vide det til de åbner kl. 10:00) Så har du dem i hvert fald inden weekenden.

Anmeld

15. februar 2011

Carina1977

M&F skriver:

Og det er så der jeg tænker: HVORFOR ikke prøve i Blockbuster? Kunne være de havde nogen film plakater liggende, du kan få lov at købe for en slik ..... eller få dem kastet i nakken, så de er lykkeligt af med dem

Hvor er i bare kloge allesammen  jeg tænker bare slet ikke så genialt......tusind tak for tippet  

Anmeld

15. februar 2011

M&F&C

Carina1977 skriver:

Hvor er i bare kloge allesammen  jeg tænker bare slet ikke så genialt......tusind tak for tippet  

Velbekomme Håber projektet lykkes for dig

Anmeld

15. februar 2011

ooo

Min mand har arbejdet i posterland med deres webshop, du skal bare ringe derind og høre om de har plakaterne på lager, hvis de har det, så kan de godt nå at komme frem til weekenden. Bare sig at det haster, så er det sikkert ikke noget problem.

Og så skal jeg sige fra ham, at Star Wars oftest er på lager, så det er nemt at få hurtigt hjem til dig.

Anmeld

15. februar 2011

Carina1977

Rose <3 skriver:

Ellers vil jeg gerne suse ind i posterland i morgen, og så sende dem til dig. (skal bare vide det til de åbner kl. 10:00) Så har du dem i hvert fald inden weekenden.

Det behøver du ikke....vil ikke besvære dig med det, men sødt af dig at du tilbyder det  

Anmeld

15. februar 2011

Carina1977

Metchen skriver:

Min mand har arbejdet i posterland med deres webshop, du skal bare ringe derind og høre om de har plakaterne på lager, hvis de har det, så kan de godt nå at komme frem til weekenden. Bare sig at det haster, så er det sikkert ikke noget problem.

Og så skal jeg sige fra ham, at Star Wars oftest er på lager, så det er nemt at få hurtigt hjem til dig.

Tusind tak skal du have, så ringer jeg derind imorgen

Anmeld

15. februar 2011

Klumpe-dumpe

Carina1977 skriver:

Det behøver du ikke....vil ikke besvære dig med det, men sødt af dig at du tilbyder det  

Det er bestemt ikke besværligt. Du må give mig et prej, hvis det bliver nødvendigt.

Anmeld

15. februar 2011

Carina1977

Rose <3 skriver:

Det er bestemt ikke besværligt. Du må give mig et prej, hvis det bliver nødvendigt.

Det skal jeg nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.