Plakater

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Carina1977

Rose <3 skriver:

Hej søde Carina

Nu ved jeg jo ikke om du er til nethandel, men der er jo posterland.dk

http://www.posterland.dk/index.php?sID=sogresultat&searchtext=Star+Wars

Der er rigtig mange plakter med star wars, det var lige det jeg søgte på.

Spørgsmålet er bare om jeg kan nå at få dem inden weekenden. Nu har jeg ikke dankort, så jeg skal først have fat i min mor, når jeg skal købe noget over nettet. Så er lidt i tvivl om jeg kan nå det. men jeg vil lige gemme linket, for der er da helt sikkert noget jeg kan få købt henad vejen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Klumpe-dumpe

Carina1977 skriver:

Spørgsmålet er bare om jeg kan nå at få dem inden weekenden. Nu har jeg ikke dankort, så jeg skal først have fat i min mor, når jeg skal købe noget over nettet. Så er lidt i tvivl om jeg kan nå det. men jeg vil lige gemme linket, for der er da helt sikkert noget jeg kan få købt henad vejen

De skriver 2-7 dage i levering, men der er et telefon nr. så måske du kan ringe og sige det haster.

(de tager også mod andre kort end dankort)

Anmeld

15. februar 2011

skønneunger

hmm BR har ihvertfald nogen med star wars. ikke helt 100% men jeg købte ihvertfald derfra i oktober sidste år. ellers så en anden legetøjsbutik burde have nogen med star wars.

Anmeld

15. februar 2011

tinasmor

Hvis I har en Bilka nær, så synes jeg altid de har mange billeder og plakater som man kan vælge i mellem. Ellers synes jeg også nogle gange supermarkeder som Føtex eller Kvickly har nogle.

Anmeld

15. februar 2011

Carina1977

Rose <3 skriver:

De skriver 2-7 dage i levering, men der er et telefon nr. så måske du kan ringe og sige det haster.

(de tager også mod andre kort end dankort)

Jeg har kun hævekort, så det hjælper nok ikke ret meget hehe

Men jeg vil da prøve at ringe imorgen

Anmeld

15. februar 2011

Camillee

Carina1977 skriver:

Hmm jeg er jo igang med at få indrettet min søns værelse, så han rigtig kan blive overrasket, når han kommer hjem på søndag. Så jeg skulle jo have fat i nogle plakater, men hvor dælen køber man sådan nogen henne? De fåes ikke i min by åbenbart (Ikast)

Er der nogen, der kender et sted i Herning, hvor man kan købe plakater?

hmm hvad med Bog og Ide, bøger og papir?
eller Bilka, Brugsen og føtex?

Anmeld

15. februar 2011

Carina1977

tinasmor skriver:

Hvis I har en Bilka nær, så synes jeg altid de har mange billeder og plakater som man kan vælge i mellem. Ellers synes jeg også nogle gange supermarkeder som Føtex eller Kvickly har nogle.

Vi har ingen Bilka endnu....de er ved at bygge en i Herning, men det hjælper mig jo ikke nu

Nej jeg må bare på udkig, og så håber jeg at jeg er heldig

Anmeld

15. februar 2011

Carina1977

Camillee skriver:

hmm hvad med Bog og Ide, bøger og papir?
eller Bilka, Brugsen og føtex?

Ja jeg må i hvert fald ind og lure

Det er så irriterende når man er på jagt efter noget, som man bare ikke kan finde. Men det skal lykkes

Anmeld

15. februar 2011

M&F&C

Carina1977 skriver:

Jeg var inde i Bog&ide idag, og de havde i hvert fald ingen plakater

Men nu tager jeg ind til Herning-centret imorgen, og så må der da være en butik derinde, hvor man kan købe plakater.

Han er helt vild med Star wars og Harry Potter, så det er sådan noget jeg skal have fat i. Peter Plys er ikke så sejt længere hehe

Nå, men jeg håber det lykkes mig

Og det er så der jeg tænker: HVORFOR ikke prøve i Blockbuster? Kunne være de havde nogen film plakater liggende, du kan få lov at købe for en slik ..... eller få dem kastet i nakken, så de er lykkeligt af med dem

Anmeld

15. februar 2011

Camillee

Carina1977 skriver:

Ja jeg må i hvert fald ind og lure

Det er så irriterende når man er på jagt efter noget, som man bare ikke kan finde. Men det skal lykkes

ja det er enlig lidt sjovt at de er så svære at finde, kan da huske da jeg var barn kunne man kæbe dem over alt

men god Jagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.