Plakater

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.833 visninger
28 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

Carina1977

Hmm jeg er jo igang med at få indrettet min søns værelse, så han rigtig kan blive overrasket, når han kommer hjem på søndag. Så jeg skulle jo have fat i nogle plakater, men hvor dælen køber man sådan nogen henne? De fåes ikke i min by åbenbart (Ikast)

Er der nogen, der kender et sted i Herning, hvor man kan købe plakater?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Dinna88

Carina1977 skriver:

Hmm jeg er jo igang med at få indrettet min søns værelse, så han rigtig kan blive overrasket, når han kommer hjem på søndag. Så jeg skulle jo have fat i nogle plakater, men hvor dælen køber man sådan nogen henne? De fåes ikke i min by åbenbart (Ikast)

Altså, jeg ved at bogbutikker plejer at have mange plakater - f.eks. har Bog&Ide i Randers en del forskellige, og ligeledes har Arnold Busk samt Anettes papir og stil

Anmeld

15. februar 2011

Carina1977

Dinna88 skriver:

Altså, jeg ved at bogbutikker plejer at have mange plakater - f.eks. har Bog&Ide i Randers en del forskellige, og ligeledes har Arnold Busk samt Anettes papir og stil

Jeg var inde i Bog&ide idag, og de havde i hvert fald ingen plakater

Men nu tager jeg ind til Herning-centret imorgen, og så må der da være en butik derinde, hvor man kan købe plakater.

Han er helt vild med Star wars og Harry Potter, så det er sådan noget jeg skal have fat i. Peter Plys er ikke så sejt længere hehe

Nå, men jeg håber det lykkes mig

Anmeld

15. februar 2011

Lady Marion <3

Carina1977 skriver:

Men nu tager jeg ind til Herning-centret imorgen, og så må der da være en butik derinde, hvor man kan købe plakater.

Han er helt vild med Star wars og Harry Potter, så det er sådan noget jeg skal have fat i. Peter Plys er ikke så sejt længere hehe

Ha ha har selv lige haft ledt og ledt ,,, Biografen   der købte jeg film plakater med yogi bjørn

Anmeld

15. februar 2011

Dinna88

Carina1977 skriver:

Det var da mærkeligt! Det er netop sådan nogle plakater de plejer at have - sådan generelt drenge og pige plakater, og lidt til alle aldre.  

Ja, jeg håber også det lykkes!

Anmeld

15. februar 2011

Carina1977

Muffi<3 skriver:

Ha ha har selv lige haft ledt og ledt ,,, Biografen   der købte jeg film plakater med yogi bjørn

Biografen tænkte jeg ikke lige på, måske det var en mulighed....tak

Anmeld

15. februar 2011

Maalene

Carina1977 skriver:

Bilka i min by har også plakater

Held og lykke med jagten

Anmeld

15. februar 2011

wamse

Jeg har også kunnet købe plakater i Føtex, så det var måske også en mulighed.

Anmeld

15. februar 2011

Carina1977

wamse skriver:

Jeg har også kunnet købe plakater i Føtex, så det var måske også en mulighed.

Ok jeg har godt nok været i føtex idag, men kunne ikke umiddelbart se nogle plakater. Men nu kiggede jeg heller ikke grundigt, da jeg kun lige var oppe og handle ind.

Måske jeg lige skulle kigge lidt grundigere der imorgen

Anmeld

15. februar 2011

Klumpe-dumpe

Carina1977 skriver:

Ok jeg har godt nok været i føtex idag, men kunne ikke umiddelbart se nogle plakater. Men nu kiggede jeg heller ikke grundigt, da jeg kun lige var oppe og handle ind.

Måske jeg lige skulle kigge lidt grundigere der imorgen

Hej søde Carina

Nu ved jeg jo ikke om du er til nethandel, men der er jo posterland.dk

http://www.posterland.dk/index.php?sID=sogresultat&searchtext=Star+Wars

Der er rigtig mange plakter med star wars, det var lige det jeg søgte på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.