Jeg tror måske lige jeg kan klare det.. Tilbage for en stund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Mira0911

smillaluna skriver:

Åh hvor må det være frygteligt for dig! Kan umuligt forestille mig hvor forfærdeligt det må være. Jeg havde sammenlagt kvalme i 3 dage da jeg ventede tvillingerne, så jeg ved jo intet om hvordan det er at have graviditetskvalme.

Rigtig go bedring til dig.

Du skal være glad for at du ikke har oplevet det i den grad som jeg... Det er det rene helved... Puha... Der kommer noget fandens godt ud af det i sidste ende... 

Tusind tak skal du have... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Faith

MoarJ skriver:

Du skal være glad for at du ikke har oplevet det i den grad som jeg... Det er det rene helved... Puha... Der kommer noget fandens godt ud af det i sidste ende... 

Tusind tak skal du have... 

Ja HELDIGVIS kommer der noget godt ud af det i den sidste ende! Ellers ville det da slet ikke være til at bære.

Anmeld

16. februar 2011

Mira0911

smillaluna skriver:

Ja HELDIGVIS kommer der noget godt ud af det i den sidste ende! Ellers ville det da slet ikke være til at bære.

Præcis... Nu er det også sidste gang jeg skal igennem dette... Vi er enige om at vi ikke skal flere børn... 

Anmeld

16. februar 2011

Carina1977

MoarJ skriver:

Det kan du jeg gør, der kan jeg i det mindste spise i fred og ro og retter sagt virkelig ÆDE... Jeg nyder det... 

Hader da at tænke på at næste dag skal gå med det samme... Håber hver dag at det stopper næste dag jeg vågner... 

Jeg kan sagtens forstå dig. Jamen så må du holde ædegilde om aftenen

Anmeld

16. februar 2011

Faith

MoarJ skriver:

Præcis... Nu er det også sidste gang jeg skal igennem dette... Vi er enige om at vi ikke skal flere børn... 

Ok.... Så skal du "bare" lige klare dig igennem denne her graviditet... Kan se du er i uge 9... Så kan det godt føles som en evighed til uge 40. Men håber resten af tiden kommer til at flyve afsted!

Anmeld

16. februar 2011

Mira0911

Carina1977 skriver:

Jeg kan sagtens forstå dig. Jamen så må du holde ædegilde om aftenen

Det kan du også tro jeg gør... 

Anmeld

16. februar 2011

Jibbe

Det var mig som spurgte efter dig  Jeg kunne bare huske du skulle til tryghedscanning og så lige pludselig var du væk  Men godt at høre fra dig og rigtig god bedring!

Anmeld

16. februar 2011

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Er lidt bange for at hun bliver jaloux... Hver gang jeg ellers har siddet med en baby, er hun blev ked af det og hysterisk... 

Ja okay. Men prøv at indrage hende i alt hva i gør med blyp. Lad hende hjælpe med at bade og hjælpe med bleskiftning og sådan nogen ting. Også bare så hun ikk føler sig uden for.

Anmeld

16. februar 2011

Mira0911

smillaluna skriver:

Ok.... Så skal du "bare" lige klare dig igennem denne her graviditet... Kan se du er i uge 9... Så kan det godt føles som en evighed til uge 40. Men håber resten af tiden kommer til at flyve afsted!

Ja det må gerne gå stærkt... Lægen sagde til mig, når min første graviditet var sådan fra start til fødsel, ville der også være en risiko denne gang her... Hmm.. Altså, det er jo sidste gang jeg skal igennem det... 

Anmeld

16. februar 2011

Mira0911

Astasmor skriver:

Ja okay. Men prøv at indrage hende i alt hva i gør med blyp. Lad hende hjælpe med at bade og hjælpe med bleskiftning og sådan nogen ting. Også bare så hun ikk føler sig uden for.

Det har vi også tænkt os at gøre... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.