Jeg tror måske lige jeg kan klare det.. Tilbage for en stund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Mira0911

Astasmor skriver:

det forstår jeg godt.
det må bestemt ikke være rart at ha det så dårligt.

ved selv hvordan det er bare ikke i sådan et omfang du har. mit er kun om morgenen og så det stort set det.

håber virkelig du finder noget der kan afhjælpe så det ikke er så slemt med den kvalme.

Håber virkelig også... 

Opdagede lige at  du venter dig også... TILLYKKE!! Hvor langt er du henne? Hvornår har du termin?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Håber virkelig også... 

Opdagede lige at  du venter dig også... TILLYKKE!! Hvor langt er du henne? Hvornår har du termin?

jeg er 6+5 idag og har termin den 7 oktober. så jeg er ikke så langt henne endnu. men mange tak.

Anmeld

16. februar 2011

Mira0911

Astasmor skriver:

jeg er 6+5 idag og har termin den 7 oktober. så jeg er ikke så langt henne endnu. men mange tak.

Dejligt dejligt.... 

Anmeld

16. februar 2011

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Dejligt dejligt.... 

ja det meget dejligt. og asta er også begyndt at sige baby sover og passer hendes dukker så fint som om det er hendes børn.

Anmeld

16. februar 2011

Mira0911

Astasmor skriver:

ja det meget dejligt. og asta er også begyndt at sige baby sover og passer hendes dukker så fint som om det er hendes børn.

Årh hvor sødt... Julie vil slet ikke kunne forstå noget, hvis vi fortalte om baby i maven... Vi gør det da hver dag, det siger hende intet, hun gider ikke lytte, og tror netop det er fordi hun ikke selv har ord for at kan sige så  meget tilbage til os når vi snakker med hende... 

Anmeld

16. februar 2011

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Årh hvor sødt... Julie vil slet ikke kunne forstå noget, hvis vi fortalte om baby i maven... Vi gør det da hver dag, det siger hende intet, hun gider ikke lytte, og tror netop det er fordi hun ikke selv har ord for at kan sige så  meget tilbage til os når vi snakker med hende... 

okay og hun er enda ældre end asta. men tror også asta har lært lidt af hendes fætre og os. vi snakker rigtig meget om det her hjemme. og så er hun i dagpleje med 2 andre piger.

men det kommer jo nok når der er mere mave på og hun kan forstå havd det er jo. tror ikke asta er bevidst om det tror bare hun ved ordet baby og ved at de er små.

men sådan er alle børn jo forskellige.

Anmeld

16. februar 2011

Mira0911

Astasmor skriver:

okay og hun er enda ældre end asta. men tror også asta har lært lidt af hendes fætre og os. vi snakker rigtig meget om det her hjemme. og så er hun i dagpleje med 2 andre piger.

men det kommer jo nok når der er mere mave på og hun kan forstå havd det er jo. tror ikke asta er bevidst om det tror bare hun ved ordet baby og ved at de er små.

men sådan er alle børn jo forskellige.

Ja børn er meget forskellige... 

Jeg tror nu først Julie rigtig forstår det, når baby kommer hjem, og skal være her hver dag osv... 

Anmeld

16. februar 2011

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Ja børn er meget forskellige... 

Jeg tror nu først Julie rigtig forstår det, når baby kommer hjem, og skal være her hver dag osv... 

ja det nok også nemmest at forstå der og i den alder også jo.
lad os så håbe hun ikke bliver jalux.

Anmeld

16. februar 2011

Faith

Åh hvor må det være frygteligt for dig! Kan umuligt forestille mig hvor forfærdeligt det må være. Jeg havde sammenlagt kvalme i 3 dage da jeg ventede tvillingerne, så jeg ved jo intet om hvordan det er at have graviditetskvalme.

Rigtig go bedring til dig.

Anmeld

16. februar 2011

Mira0911

Astasmor skriver:

ja det nok også nemmest at forstå der og i den alder også jo.
lad os så håbe hun ikke bliver jalux.

Er lidt bange for at hun bliver jaloux... Hver gang jeg ellers har siddet med en baby, er hun blev ked af det og hysterisk... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.