Jeg tror måske lige jeg kan klare det.. Tilbage for en stund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.021 visninger
41 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

Mira0911

Hej Piger! 

Det er længe siden jeg sidst har været herinde.... Kan forstå på det hele at der er blevet spurgt efter mig! Så helt glemt er jeg ikke... 

Grunden til at jeg ikke har været herinde for noget tid - Er simpelthen fordi kvalmen/opkasten har taget overhånd...  Slet ikke behageligt på nogle måder... Som sagt har jeg prøvet piller som slet ikke virkede... Er i gang med akupunktur og håber det hjælper.. Håber virkelig... 

Ellers ligger jeg bare i sengen og bare ligger, render frem og tilbage til kummen.. Det eneste tidspunkt jeg kan få lov til at spise i ro og mag, er om aften,... Jeg ÆDER som et svin om aften, fordi jeg er så sulten og ikke kan få noget ned i løbet af dagen uden at det kommer op igen... 

Dejligt at kan få lov at spise om aften og tænke øv til næste dags mission... 

Håber der snart er en ende på det... udover det siger vægten 3+ kg... 

Lidt herfra! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

LotteN

dejligt at have dig tilbage igen, du har væet savnet

Anmeld

15. februar 2011

Trine89

Dejligt du er klar igen

Sikker på du nok skal få det bedre søde

Anmeld

15. februar 2011

birthee

Dejligt at høre lidt fra dig - og håber for dig at det hjælper med akupunktur mod din kvalme... God bedring!!

Knus

Anmeld

15. februar 2011

Mira0911

LotteN skriver:

dejligt at have dig tilbage igen, du har væet savnet

Taak... 

Anmeld

15. februar 2011

Mira0911

Trine89 skriver:

Dejligt du er klar igen

Sikker på du nok skal få det bedre søde

Ja sådan da... 

Håber også jeg får det bedre... 

Anmeld

15. februar 2011

Mira0911

birthee skriver:

Dejligt at høre lidt fra dig - og håber for dig at det hjælper med akupunktur mod din kvalme... God bedring!!

Knus

Håber virkelig også at akupunkturen hjælper... Da jeg ventede Julie fik jeg også akupunktur og det virkede bare ikke, jeg blev ved med at få det, for virke det skulle det... 

Håber det virker.... 

Anmeld

15. februar 2011

Carina1977

Dejligt at du lige kiggede ind

Det er ikke sjovt, når man skal have det så skidt

Det er godt du kan spise om aftenen, så får du i det mindste noget næring der. Jeg håber du snart får det bedre igen

Anmeld

15. februar 2011

Laulund87

Dejligt at du er tilbage!

Uha jeg håber du får det bedre, for det der er bare døden, men det er det værd i sidste ende Følger dig på FB

Anmeld

15. februar 2011

NinaNymannMadsen

dejligt at se dig her inde igen.

håber virkelig det hjælper så du kan få det bedre og blive bare nogen lunde frisk.
det må bestemt ikke være rart at ha det så dårligt at man slet ikke kan spise noget i løbet af dagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.