En bibelkyndig, der vil hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

patella

kitty skriver:

Tak for Jeres villighed til hjælp allesammen!

Jeg har haft et par damer igang herindefra, og jeg har fået god ny viden Jeg har ikke brug for mere info lige nu, så tusind tak til Jer der tilbød Jeres hjælp.. Men I må vente lidt med at høre navnet. Det er stadig hemmeligt

Øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

ønskebørn74

kitty skriver:

Vi har navnesnakken igang herhjemme, og har fundet et specielt navn, som ikke mange hedder i DK.

Det eneste jeg har kunnet finde ud af om navnet er, at det stammer fra biblen.. That's it!

Jeg vil høre, om der er en der over PB måske vil kunne hjælpe mig med at opklare mysteriet?

Vil ikke skrive navnet her, det er en hemmelighed

Hej søde, jeg har den store navne bog... Jeg vil gerne slå det op for dig søde!!! Lene

Anmeld

17. februar 2011

otlitrom

KittyGirl skriver:

Hvornår løfter du sløret for navnet?

Eller skal vi virkelig pines 20 uger ?

Der går 20 laaaange uger til I får det at vide.. Og så er det kun, hvis det er en dreng Det er helt forfærdeligt, ikk?

Anmeld

17. februar 2011

Manakauapo

Du skriver bare. Er ikke sådan ekstraordinært kristen, men vil gerne være præst, og er i denne uge i praktik ved en præst. Så ikke andet kan man jo altid spørge hende

Anmeld

17. februar 2011

Ryberg

kitty skriver:

Der går 20 laaaange uger til I får det at vide.. Og så er det kun, hvis det er en dreng Det er helt forfærdeligt, ikk?

Det er helt helt helt ganske forfærdeligt....

hvor er du et ondt menneske

Glæder mig meget til at høre det, og jeg vil også høre det selvom det ikke er en dreng!!!

Anmeld

17. februar 2011

Lilac

kitty skriver:

aaaargh, hvor er dte bare aaaalt for spændende!!! 

Anmeld

17. februar 2011

otlitrom

Valkyrien skriver:

Du skriver bare. Er ikke sådan ekstraordinært kristen, men vil gerne være præst, og er i denne uge i praktik ved en præst. Så ikke andet kan man jo altid spørge hende

Tak for tilbudet, men som skrevet et sted i tråden har jeg fået den hjælp jeg skal bruge. Så ellers tak!

Anmeld

17. februar 2011

otlitrom

Lilac skriver:

aaaargh, hvor er dte bare aaaalt for spændende!!! 

JA! Jeg er mindst lige så spændt. Jeg ved jo ikke, hvad der gemmer sig i min mave

Anmeld

17. februar 2011

AnneBJ

kitty skriver:

JA! Jeg er mindst lige så spændt. Jeg ved jo ikke, hvad der gemmer sig i min mave

En baby, Anna... 

Anmeld

17. februar 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

En baby, Anna... 

nåååårh ja.. Det havde jeg vist glemt i min træthed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.