En bibelkyndig, der vil hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.711 visninger
30 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

otlitrom

Vi har navnesnakken igang herhjemme, og har fundet et specielt navn, som ikke mange hedder i DK.

Det eneste jeg har kunnet finde ud af om navnet er, at det stammer fra biblen.. That's it!

Jeg vil høre, om der er en der over PB måske vil kunne hjælpe mig med at opklare mysteriet?

Vil ikke skrive navnet her, det er en hemmelighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

AnneBJ

kitty skriver:

Vi har navnesnakken igang herhjemme, og har fundet et specielt navn, som ikke mange hedder i DK.

Det eneste jeg har kunnet finde ud af om navnet er, at det stammer fra biblen.. That's it!

Jeg vil høre, om der er en der over PB måske vil kunne hjælpe mig med at opklare mysteriet?

Jeg elsker sådan noget så jeg vil gerne prøve at hjælpe!

Anmeld

15. februar 2011

esrt

kitty skriver:

kan da sagtens prøve også.. har en bibel liggende næsten lige ved siden af mig.

Anmeld

15. februar 2011

otlitrom

esrt skriver:

kan da sagtens prøve også.. har en bibel liggende næsten lige ved siden af mig.

Den har jeg selv været igennem, ellers tak!

Anmeld

15. februar 2011

CA

Prøv mig! Er ok kyndig 

Anmeld

15. februar 2011

TbCp

Det hjælper ikke at google?

Hvad præcis er det du gerne vil finde ud af? Hvad det betyder? Eller hvilken "rolle" det har i biblen?

Anmeld

15. februar 2011

otlitrom

TbCp skriver:

Det hjælper ikke at google?

Hvad præcis er det du gerne vil finde ud af? Hvad det betyder? Eller hvilken "rolle" det har i biblen?

Jeg har googlet meget, og finder intet

Det er faktisk lidt af det hele. Jeg gider ikke bruge navnet hvis det har en negativ "klang"..

Der er to på sagen nu, så ser lige, hvad de kan finde.. Ellers ringer jeg sgi til præsten

Anmeld

15. februar 2011

Jyden

Jeg har et bibelleksikon. Jeg ser gerne om der står noget om navnet i det.

Send en pb med navnet, hvis du er interesseret.

Anmeld

15. februar 2011

otlitrom

Carina87 skriver:

Prøv mig! Er ok kyndig 

Der er to sat på sagen. Alt efter, hvad de lige kommer frem til, så skriver jeg til dig! men tak for dit tilbud. Det kan være jeg skriver til dig lidt senere 

Anmeld

15. februar 2011

CA

kitty skriver:

Der er to sat på sagen. Alt efter, hvad de lige kommer frem til, så skriver jeg til dig! men tak for dit tilbud. Det kan være jeg skriver til dig lidt senere 

Det skal du være mere end velkommen til. Vil gerne hjælpe. Har diverse bibelleksika jeg kan slå op i og min mand er ret stærk i det med navne i bibelen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.