En bibelkyndig, der vil hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

<3

JEg har en bachelorgrad i klassisk græsk og har læst det (meste af det) nye testamente som jo er på klassisk græsk. 

Send du bare navnet så lover jeg at finde ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Fru Dinesen

Er meget bibel kyndig ... så kom frisk så skal jeg finde ud af hvem personen i biblen var og hvad navnet betyder ....

Anmeld

15. februar 2011

Bondepigen

kitty skriver:

Vi har navnesnakken igang herhjemme, og har fundet et specielt navn, som ikke mange hedder i DK.

Det eneste jeg har kunnet finde ud af om navnet er, at det stammer fra biblen.. That's it!

Jeg vil høre, om der er en der over PB måske vil kunne hjælpe mig med at opklare mysteriet?

Vil ikke skrive navnet her, det er en hemmelighed

Ellers kan du søge specifikke ord i online biblen her:

http://www.bibelselskabet.dk/BrugBibelen/SoegIBibe len.aspx

Anmeld

15. februar 2011

SussieThyssen

kitty skriver:

Vi har navnesnakken igang herhjemme, og har fundet et specielt navn, som ikke mange hedder i DK.

Det eneste jeg har kunnet finde ud af om navnet er, at det stammer fra biblen.. That's it!

Jeg vil høre, om der er en der over PB måske vil kunne hjælpe mig med at opklare mysteriet?

Skriv...jeg er gammel kordegn og kender desuden forklaringen på en million underlige navne fordi jeg synes det er sjovt at samle på viden om dem.
Desuden har jeg en lidt anderledes kulturel baggrund end de fleste gennemsnitsdanskere, samt venner og familie over hele jorden, så bare fyr løs

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. februar 2011

Pena

Nuii den her tråd trækker tænder ud for min nysgerrighed. Haha.

Anmeld

15. februar 2011

TbCp

Pena skriver:

Nuii den her tråd trækker tænder ud for min nysgerrighed. Haha.

Heeey det er dig fra facebook

Anmeld

15. februar 2011

Pena

TbCp skriver:

Heeey det er dig fra facebook

Jepsi. Hihi.

Anmeld

15. februar 2011

otlitrom

Tak for Jeres villighed til hjælp allesammen!

Jeg har haft et par damer igang herindefra, og jeg har fået god ny viden Jeg har ikke brug for mere info lige nu, så tusind tak til Jer der tilbød Jeres hjælp.. Men I må vente lidt med at høre navnet. Det er stadig hemmeligt

Anmeld

16. februar 2011

Ryberg

kitty skriver:

Tak for Jeres villighed til hjælp allesammen!

Jeg har haft et par damer igang herindefra, og jeg har fået god ny viden Jeg har ikke brug for mere info lige nu, så tusind tak til Jer der tilbød Jeres hjælp.. Men I må vente lidt med at høre navnet. Det er stadig hemmeligt

Hvornår løfter du sløret for navnet?

Eller skal vi virkelig pines 20 uger ?

Anmeld

16. februar 2011

patella

kitty skriver:

Ja skriv endelig - jeg er bibelkyndig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.