Drengetøj 50-74 Blandet mærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. marts 2011

SHERO

pussepige skriver:

Hva skal du have for star wars trøjen og den grøn stribet er det en elg der er på?

starwars er en body, og skal nok lige sige den er ret lille af en 74...

Hvad siger du til 50 kr inkl?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

princessnanna

Hvad skal du have for dragten i stribet grøn og hvid på billed nr 8 ?

Anmeld

5. april 2011

roenlund

Hejsa synes det er lidt svært at se men har du nogle langærmede bodyer i str. 68?? og evt heldragter, natdragter eller sommerheldragter...

Mvh Mia

Anmeld

5. april 2011

SHERO

roenlund skriver:

Hejsa synes det er lidt svært at se men har du nogle langærmede bodyer i str. 68?? og evt heldragter, natdragter eller sommerheldragter...

Mvh Mia

Jeg har kun den røde hummel, og den blå/hvidstribet på billede 2 (langeærmet bodies) den stribet HM i forskellige farver og army hummel (sommerdragter) også på billede 2... Har ingen natdragter eller heldragter i 68... :-)

Anmeld

5. april 2011

SHERO

princessnanna skriver:

Hvad skal du have for dragten i stribet grøn og hvid på billed nr 8 ?

altså den grønne og hvide sommerdragt? Hmm 20 kr, men sender helst ikke for under 50 kr, for så kan turen til posthuset ikke rigtig betale sig..

Anmeld

5. april 2011

roenlund

Tullen85 skriver:

Jeg har kun den røde hummel, og den blå/hvidstribet på billede 2 (langeærmet bodies) den stribet HM i forskellige farver og army hummel (sommerdragter) også på billede 2... Har ingen natdragter eller heldragter i 68... :-)

den røde hummel body er jeg ikke intr. i men hvad skal du have for de tre andre ting??

Anmeld

5. april 2011

SHERO

roenlund skriver:

den røde hummel body er jeg ikke intr. i men hvad skal du have for de tre andre ting??

Hvad siger du til 100 kr pp

skal lige sige at den langærmet body knappen i nakken og ikke overskulderen, fordi der er snipper på skulderne...

Anmeld

5. april 2011

princessnanna

okay jeg vil gerne købe den sammen med det grå sæt på billed 11 som jeg har haft spurgt om før

Anmeld

5. april 2011

roenlund

Tullen85 skriver:

Hvad siger du til 100 kr pp

skal lige sige at den langærmet body knappen i nakken og ikke overskulderen, fordi der er snipper på skulderne...

Jeg har lige kigget på kontoen og der er desværre ikke rigtig nogle penge lige nu, så jeg er nød til at springe over, desværre

Anmeld

6. april 2011

SHERO

roenlund skriver:

Jeg har lige kigget på kontoen og der er desværre ikke rigtig nogle penge lige nu, så jeg er nød til at springe over, desværre

Helt i orden... :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.