Drengetøj 50-74 Blandet mærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.713 visninger
30 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

SHERO

Har simpelthen så meget tøj liggende... Så her er "lidt"

Byd endelig eller spørg for pris og mere info..... Nogen som nyt andet godt men brugt... :-) Beklager billede kvaliteten, men for meget tøj til at tage individuelle billeder..

Sender ikke for under 50kr.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

SHERO

Op...

Anmeld

23. februar 2011

Maja_4000

Hvad er det for en bæreslynge ? 

Anmeld

23. februar 2011

MariaJ

Er sengeranden til en tremmeseng? Går den hele vejen rundt og hvad skal du have for den?

Anmeld

23. februar 2011

SHERO

Maja_4000 skriver:

Hvad er det for en bæreslynge ? 

skulle lige google hvad den hed, men kan se den er blevet tilbagekaldt af producenten, så må hellere bare smide den ud. Min søn har aldrig ligget i den, da jeg fik den i gave og brugte bæresele i stedet...

Anmeld

23. februar 2011

SHERO

MariaJ skriver:

Er sengeranden til en tremmeseng? Går den hele vejen rundt og hvad skal du have for den?

Ja det er den, den er købt i Ikea og der står:

Længde: 374 cm
Bredde: 21 cm

Den er lidt for lang til elias seng, men så har den bare ligget dobbelt 20 cm i bunden.

Tænker 30pp

Anmeld

23. februar 2011

Maja_4000

Tullen85 skriver:

skulle lige google hvad den hed, men kan se den er blevet tilbagekaldt af producenten, så må hellere bare smide den ud. Min søn har aldrig ligget i den, da jeg fik den i gave og brugte bæresele i stedet...

OKay (:

Anmeld

23. februar 2011

MariaJ

Tullen85 skriver:

Ja det er den, den er købt i Ikea og der står:

Længde: 374 cm
Bredde: 21 cm

Den er lidt for lang til elias seng, men så har den bare ligget dobbelt 20 cm i bunden.

Tænker 30pp

Det lyder godt, den tror jeg godt vi kan bruge. Vi mangler nemlig en. Jeg er dog ikke interesseret i andet end den, da jeg har en pige, og derfor ikke kan bruge tøjet. Vil du være villig til at sælge den, selvom jeg ikke skal have andet?

Anmeld

23. februar 2011

SHERO

MariaJ skriver:

Det lyder godt, den tror jeg godt vi kan bruge. Vi mangler nemlig en. Jeg er dog ikke interesseret i andet end den, da jeg har en pige, og derfor ikke kan bruge tøjet. Vil du være villig til at sælge den, selvom jeg ikke skal have andet?

Det er helt i orden, den er godt nok lyseblå sengeranden, men har den også i hvid et sted, så skal jeg bare lige finde den hvis du hellere vil have den?

Anmeld

23. februar 2011

MariaJ

Tullen85 skriver:

Det er helt i orden, den er godt nok lyseblå sengeranden, men har den også i hvid et sted, så skal jeg bare lige finde den hvis du hellere vil have den?

Det er helt ok. Lyseblå er fint. Jeg er egentlig ikke så kræsen med drenge-/pigefarver, men decideret drengetøj er nok lige i overkanten .

Jeg bor i Norge, så det vil nok være ret dyrt at sende den herop, hvis den skal sendes som pakke. Jeg kan ikke huske hvordan reglerne er for pakke vs brev. Hvis den kan gå som brev vil jeg godt betale portoen for at få den herop. Hvis den skal sendes som pakke vil jeg hellere have den sendt til mine forældres adresse, og så selv tage den med i bagagen næste gang jeg er i DK. Du kan jo sende mig en privat besked med kontooplysninger, så jeg kan sætte pengene ind til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.