Drengetøj 50-74 Blandet mærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
23. februar 2011

SHERO

MariaJ skriver:

Det er helt ok. Lyseblå er fint. Jeg er egentlig ikke så kræsen med drenge-/pigefarver, men decideret drengetøj er nok lige i overkanten .

Jeg bor i Norge, så det vil nok være ret dyrt at sende den herop, hvis den skal sendes som pakke. Jeg kan ikke huske hvordan reglerne er for pakke vs brev. Hvis den kan gå som brev vil jeg godt betale portoen for at få den herop. Hvis den skal sendes som pakke vil jeg hellere have den sendt til mine forældres adresse, og så selv tage den med i bagagen næste gang jeg er i DK. Du kan jo sende mig en privat besked med kontooplysninger, så jeg kan sætte pengene ind til dig.

Okay, vejer lige og tjekker porto prisen når knægten er puttet, så skriver jeg lige.. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

SHERO

10. marts 2011

SHERO

opsedasse

Anmeld

11. marts 2011

nørgaard

Hej

jeg har intet tøj i str. 68 eller 74 så måske du kunne sende nogle billeder privat til mig på min mail linefisen@hotmail.com

mvh Line

Anmeld

15. marts 2011

SHERO

nørgaard skriver:

Hej

jeg har intet tøj i str. 68 eller 74 så måske du kunne sende nogle billeder privat til mig på min mail linefisen@hotmail.com

mvh Line

Hej, havde slet ikke set der du havde skrevet...

Har det tøj der er vist på billederne her inde, så byd endelig hvis noget af det har interesse..

Anmeld

20. marts 2011

SHERO

Byd byd byd, sælger rigtig billigt, skal af med det.. Jo mere du køber du jo billigere...

Anmeld

27. marts 2011

SHERO

Op igen igen... :-)

Anmeld

27. marts 2011

princessnanna

Hvad skal du ha for det grå sæt på billed nr. 11 ?

Anmeld

28. marts 2011

SHERO

princessnanna skriver:

Hvad skal du ha for det grå sæt på billed nr. 11 ?

50 kr inkl?

Anmeld

28. marts 2011

pussepige

Tullen85 skriver:

Op igen igen... :-)

Hva skal du have for star wars trøjen og den grøn stribet er det en elg der er på?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.