Min mand har fortrudt. Hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

132319

Anonymepige skriver:

Jeg har haft lyst til et barn længe efterhånden. Men manden har ikke følt sig klar.

Efter mange seriøse snak gik han med til at vi holdte op med at beskytte os og så skete det når det skete.

Ja, det tog så en måned! Hvilket kom som noget af en overraskelse for os begge.

Nu er problemet bare han føler det er gået for stærkt, og han vil derfor ikke have det!!

Jeg er helt knust. For mig er det her et ønskebarn

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal stille op?

(jeg er omkring 4 uger henne)

Uha, det lyder præcis som vores historie.

Min datters far og jeg havde lige fundet sammen igen efter ½ år fra hinanden. Jeg ville begynde på p-piller igen men vi blev enige om at hvis jeg blev gravid, så tog vi det med.

14 dage efter stod jeg med en positiv test og han panikkede fuldstændigt. Ville have at jeg skulle have en abort og "så kunne vi da prøve igen om ½ års tid"  Jeg sagde til ham at hvis jeg skulle have en abort så var det definitivt slut i mellem os! Han valgte mig -og barnet 

Desværre gik forholdet i stykker i mellem os da hun var 2 måneder gammel og hele graviditeten igennem, har der været lidt små-knas.

Jeg fortryder ikke min smukke datter på nogen måde, men måske skulle vi have ventet... Bare lidt indtil vi 100% havde fundet hinanden igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Mor010711

MHK skriver:

Desværre gik forholdet i stykker i mellem os da hun var 2 måneder gammel og hele graviditeten igennem, har der været lidt små-knas.

Jeg fortryder ikke min smukke datter på nogen måde, men måske skulle vi have ventet... Bare lidt indtil vi 100% havde fundet hinanden igen.

Anmeld

15. februar 2011

Lullaby

Anonymepige skriver:

Jeg har haft lyst til et barn længe efterhånden. Men manden har ikke følt sig klar.

Efter mange seriøse snak gik han med til at vi holdte op med at beskytte os og så skete det når det skete.

Ja, det tog så en måned! Hvilket kom som noget af en overraskelse for os begge.

Nu er problemet bare han føler det er gået for stærkt, og han vil derfor ikke have det!!

Jeg er helt knust. For mig er det her et ønskebarn

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal stille op?

(jeg er omkring 4 uger henne)

Normalt er jeg fortaler for, at man ikke får et barn der ikke er ønsket. Men i dette tilfælde så synes jeg at han kan hoppe og rende. Han kan ikke skifte mening undervejs. Basta. Hvis han havde sagt det 2 dage efter i havde stoppet med jeres prævention så var det noget andet men ikke når nu du er blevet gravid.

Anmeld

15. februar 2011

M&F&C

Chritinap skriver:

Han lyder ikke særlig gammel og fornuftig, det er sku min mening.
han lyder som en der er trukket i en automat, for der tror han da vidst man trækker sine børn

Føler med dig, hvor er det tarveligt at sætte DIG i sådan en situation. Håber du beholder det lille kommende væsen, og at din mand for rigtig dårlig smag i munden!

Har man sagt A, så må man også sige B!

Anmeld

15. februar 2011

Futten

Blander mig lige fra forsiden. Håber at det er iorden.

Jeg er enig med jer i at når man har sagt A må man også sige B.
Jeg er enig med jer i at man ikke kan trække sådan en beslutning ned over hovedet på ham MEN han kan altså heller ikke forlange af dig at du så opgiver det og får en abort.

Det er en enormt røvet situation at stå i (og jeg vil mene at det er ham der sætter dig i den situation), men det retfærdiggører ikke den måde han reagerer på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.