Min mand har fortrudt. Hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.528 visninger
24 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

Anonymepige

Jeg har haft lyst til et barn længe efterhånden. Men manden har ikke følt sig klar.

Efter mange seriøse snak gik han med til at vi holdte op med at beskytte os og så skete det når det skete.

Ja, det tog så en måned! Hvilket kom som noget af en overraskelse for os begge.

Nu er problemet bare han føler det er gået for stærkt, og han vil derfor ikke have det!!

Jeg er helt knust. For mig er det her et ønskebarn

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal stille op?

(jeg er omkring 4 uger henne)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

BellaCiinea

For mig at se, er det ikk bare noget man kan gå og fortryde som det nu passer en. Kan godt følge dig.

Sys virkelig ikk det er iorden.

Har man først sagt 1 må man også sige 2.

Tag en stille og rolig snak med ham om det, og fortæl ham hvor meget du ønsker dette barn osv osv.

Stort kram herfra 

Anmeld

15. februar 2011

lisesp83

Ejj, han er jo gået med til at smide alt der hedder beskyttelse, og det burde han så vide, at det kan man blive gravid af..

Tror du ikke bare, at han skal vænne sig til tanken, også fordi det er gået så hurtigt.

Anmeld

15. februar 2011

afrobabies

Anonymepige skriver:

Jeg har haft lyst til et barn længe efterhånden. Men manden har ikke følt sig klar.

Efter mange seriøse snak gik han med til at vi holdte op med at beskytte os og så skete det når det skete.

Nu er problemet bare han føler det er gået for stærkt, og han vil derfor ikke have det!!

Sådan kan mænd desværre være nogle gange, prøv at give ham noget tid... Jeg står lidt med samme problem, det er så bare en kammerat der har gjort mig gravid, efter aftale, han har så fortrudt efterfølgende, men det synes jeg er hans problem, så må han bare holde sig væk, men det er selvfølgelig lidt svært for dig at sige, når i er sammen...

Anmeld

15. februar 2011

CamillaSoefelt

Anonymepige skriver:

Jeg synes helt sikkert du skal beholde det, hvis det er det du har lyst til, du vil fortryde det tusind mange gange hvis du får en abort. Og så er det jo en vild nyhed i starten, specielt for mænd.. Så mon ikke når I får snakket lidt om det hele at han så synes at det faktisk er lidt vildt at der er liv inde i din mavse? De bedste ønsker til Jer..

Anmeld

15. februar 2011

Muffinmus

synes du ska beholde det hvis det er det du føler stærkest for. I har selv lavet det her liv, og nu vil hanødelægge det fordi han fortryder???

Sig til ham at der jo altså går 8 mdr før baby kommer endnu så der er masser af tid til at lave en masse, gå i biffen og alt det man ellers ikke lige får gjort i den nærmeste tid efter.

Anmeld

15. februar 2011

Kvindemin

Han lyder ikke særlig gammel og fornuftig, det er sku min mening.
han lyder som en der er trukket i en automat, for der tror han da vidst man trækker sine børn

Føler med dig, hvor er det tarveligt at sætte DIG i sådan en situation. Håber du beholder det lille kommende væsen, og at din mand for rigtig dårlig smag i munden!

Anmeld

15. februar 2011

Mumto3

Jeg vil bare sige at det var PRÆCIS hvad der skete for os!!! (bare var der byttet om på rollerne. Jeg var SLET IKKE kLAR til børn, og min kære mand var bare så skruk og havde været det i årevis!)

jeg gik helt ned i kulkælderen....men fik en dejlig søn ud af det og er jo super glad for vores valg i dag, også selvom det kom som et kæmpe chok for mig da jeg stod med en postiv test i hånden 14 dage efter vi havde ubeskyttet sex, jeg havde regnet emd at det tog MINDST 8 mdr da man dengang sagde at det var hvad det tog gennemsnitlig for at blive gravid.

Mit bedste råd er: Anerkend hans følelser, lad være med at snakke for megt om det, og så skal han nok blive glad for det -om nogle månder....

Anmeld

15. februar 2011

Zeus

Det er præcist vores historie herhjemme.. Det endte dog lykkeligt, og idag er hun 3 mdr og 11 dage gammel

Jeg havde brugt en evighed på at overtale min kæreste til, at vi overhovedet skulle have et barn, og derefter en evighed på at han sagde at han var klar.. Til sidst blev vi også enige om at smide præventionen, også måtte det jo ske når det skete.. Det gjorde det 3 mdr senere, også langt hurtigere end vi havde regnet med! Han blev helt paf, og anede ikke hvad han skulle sige.. Jeg sagde at det måtte være op til ham, for jeg skulle ikke have (flere) børn med nogen, der ikke ville have barnet. Ville han have en abort, så ville jeg få den foretaget. Men da vidste jeg også, at hvis han bad mig om det, så var jeg flyttet inden han havde fået talt til 3..

Efter et par dage, kom han og sagde, at vi da skulle gennemføre det, han havde bare haft brug for at komme over chokket..

Haha, men han sagde også her den anden dag, at det var hårdere end han havde regnet med.. Han illustrede det lige så fint med at tage hånden op og sagde, at før var det gud (øverst), kongen (lidt længere nede), og nu var det bare Cajsa over det hele (lavede en kæmpe cirkel).. Jeg var færdig af grin  

Anmeld

15. februar 2011

Anonymepige

Jeg fik en abort da jeg var yngre(med samme mand. vi har været sammen længe), og den blev jeg helt ødelagt af! Det var SÅ hårdt

Jeg ved det ikke bliver nemmere anden gang, og især ikke fordi denne gang er barnet virkelig ønsket fra min side.

Så jeg ved det vil ødelægge mig og vores forhold hvis jeg får en abort. Det virker bare som om han ikke kan se det!

Jeg vil have det her barn! Men ville jo meget gerne have det med ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.