Det er præcist vores historie herhjemme.. Det endte dog lykkeligt, og idag er hun 3 mdr og 11 dage gammel 
Jeg havde brugt en evighed på at overtale min kæreste til, at vi overhovedet skulle have et barn, og derefter en evighed på at han sagde at han var klar.. Til sidst blev vi også enige om at smide præventionen, også måtte det jo ske når det skete.. Det gjorde det 3 mdr senere, også langt hurtigere end vi havde regnet med! Han blev helt paf, og anede ikke hvad han skulle sige.. Jeg sagde at det måtte være op til ham, for jeg skulle ikke have (flere) børn med nogen, der ikke ville have barnet. Ville han have en abort, så ville jeg få den foretaget. Men da vidste jeg også, at hvis han bad mig om det, så var jeg flyttet inden han havde fået talt til 3..
Efter et par dage, kom han og sagde, at vi da skulle gennemføre det, han havde bare haft brug for at komme over chokket.. 
Haha, men han sagde også her den anden dag, at det var hårdere end han havde regnet med.. Han illustrede det lige så fint med at tage hånden op og sagde, at før var det gud (øverst), kongen (lidt længere nede), og nu var det bare Cajsa over det hele (lavede en kæmpe cirkel).. Jeg var færdig af grin
Anmeld