Kan det betale sig at samle sine køb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Thereseh

SeptemberBaby skriver:

PS:

Har boet på Vbro med første barn, og jeg oplevede altså Engby som sure og indimellem direkte uforskammede. Fik bare lov at stå og vente og vente, og når man endelig bad om hjælp til det ene eller andet, blev det nærmest oplevet som en irritation.

Kan være jeg har været uheldig, men har desværre oplevet det mere end en gang. 

Men ved ikke, hvordan de er i forhold til rabat. Har kun købt mindre ting der. Måske derfor, det ikke var "nødvendigt" at behandle mig pænt? 

Hmm, det lyder da rimelig nederen. Jeg lægger ikke en masse penge, hvis servicen ikke er i orden, så det vil jeg da undersøge når jeg går derned. Man kan hurtig fornemme om det er en sur kælling der betjener en 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Thereseh

MoarHvidovre skriver:

De har ingen hjemmeside eller katalog - det er derfor de kan sælge deres ting billigere.

Vi har købt alt vores der. F.eks. kostede vores puslebord omkring 1200 kr., hvor det i Babysam kostede 1800 kr.

Fedt. Jeg undersøger sagen 

Anmeld

15. februar 2011

<3

Thereseh skriver:

Fedt ! Tak  

Jeg er også ret vild med den butik, men har indtil nu kun kigget derinde. Glæder mig til at høre om de kan hjælpe med en god pris - der forhandler nemlig den vogn (Emmaljunga), seng (killi) og pusletaske (storksak) jeg gerne vil ha' 

Jamen så er det Engby. Har også købt mange ting der og de er rigtig flinke Ellers er Purebaby også at foretrække. Der ligger en på Falkoner Alle.

Anmeld

15. februar 2011

De3Guldklumper

Nu bor jeg godt nok i jylland men vil da lige komme med min oplevelse.. Vi tog rundt til forskellige butikker med den liste vi havde lavet og spurgte hvad de ville give i rabat - der hvor vi kunne få den største rabat var i babysam i silkeborg.. Vi var rundt i babysam, vejle og kolding, århus, herning og så silkeborg samt ønskebørn i horsens og kære børn i silkeborg, babyvest i tilst.

selvom i vil købe sengen i eén butik kan det godt være det stadig kan betale sig for jer at købe alt det andet samlet i en helt anden:0) 

Anmeld

15. februar 2011

Thereseh

Kirle skriver:

Jamen så er det Engby. Har også købt mange ting der og de er rigtig flinke Ellers er Purebaby også at foretrække. Der ligger en på Falkoner Alle.

Purebaby er et dejligt sted, men jeg synes de er alt for dyre. Har dog tænkt mig at købe en silkedyne derinde, og evt. en slyngevugge hvis lillemanden kan li' den. Ved man kan prøve den gratis i 14 dage. 

Anmeld

15. februar 2011

Thereseh

Pylle3 skriver:

Nu bor jeg godt nok i jylland men vil da lige komme med min oplevelse.. Vi tog rundt til forskellige butikker med den liste vi havde lavet og spurgte hvad de ville give i rabat - der hvor vi kunne få den største rabat var i babysam i silkeborg.. Vi var rundt i babysam, vejle og kolding, århus, herning og så silkeborg samt ønskebørn i horsens og kære børn i silkeborg, babyvest i tilst.

selvom i vil købe sengen i eén butik kan det godt være det stadig kan betale sig for jer at købe alt det andet samlet i en helt anden:0) 

Det kan du sagtens ha' ret i. Tror jeg vil gøre det samme som du har gjort 

Anmeld

16. februar 2011

Thereseh

Så har jeg købt næsten alt. Altså de store ting, som vogn, seng, pusletaske osv. 

Jeg fik omkring 10 % i Engby, på den måde at de smed regnslag fra Gaia og Ko, sengerand og puslepude oveni hatten, uden beregning. Super service. 
Seng og vogn, kan jeg bare hente eller få leveret til 75 kr, når det passer mig.

I går købte jeg en startpakke i Purebaby med dyne, diverse tekstil og sengetøj. 15 % at spare, i forhold til normalpris. Skønt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. februar 2011

MorAnn

Hejsa

Jeg har et vennepar som har fået en dreng for noge måneder siden og købte det hele i en samlet start pakke hos  http://www.kidsnbaby.dk/ og fik en rimelig god rabat 

Smil

Ann

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.