Kan det betale sig at samle sine køb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.086 visninger
27 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

Thereseh

Hej piger

Vi har nu nok penge på kontoen, til at få købt noget af alt det babygear vi skal ha' fat i. Barnevogn, seng, pusleudstyr, ammedims, alarmer osv. 

Har I erfaring med om det kan betale sig at samle alle købene ét sted, og derved opnå rabat?

Jeg har mulighed for at købe udstyr i "Engby" på Vesterbro eller i Baby Sam. 

Det ville bare været tosset at gå ned og købe sengen ét sted, vognen et andet også sprede småtingende på nettet, hvis man i sidste ende kan få lidt rabat hvis det hele blir købt på én gang. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Thereseh

Ingen erfaringer? 

Anmeld

15. februar 2011

<3

Ved at Engby har en fin pakke med god rabat til "begynderne". Engby er i øvrigt helt at foretrække Og er flinke og til at snakke med modsat BabySam.

Anmeld

15. februar 2011

Sjl-msl-Mkl

Thereseh skriver:

Hej piger

Vi har nu nok penge på kontoen, til at få købt noget af alt det babygear vi skal ha' fat i. Barnevogn, seng, pusleudstyr, ammedims, alarmer osv. 

Har I erfaring med om det kan betale sig at samle alle købene ét sted, og derved opnå rabat?

Det ville bare været tosset at gå ned og købe sengen ét sted, vognen et andet også sprede småtingende på nettet, hvis man i sidste ende kan få lidt rabat hvis det hele blir købt på én gang. 

Jeg har ingen erfaring med dette, men hvis jeg havde muligheden for at købe det hele et samlet sted ville jeg til hver en tid gøre det.

Anmeld

15. februar 2011

Thereseh

Kirle skriver:

Ved at Engby har en fin pakke med god rabat til "begynderne". Engby er i øvrigt helt at foretrække Og er flinke og til at snakke med modsat BabySam.

Fedt ! Tak  

Jeg er også ret vild med den butik, men har indtil nu kun kigget derinde. Glæder mig til at høre om de kan hjælpe med en god pris - der forhandler nemlig den vogn (Emmaljunga), seng (killi) og pusletaske (storksak) jeg gerne vil ha' 

Anmeld

15. februar 2011

Thereseh

Sjl-msl-Mkl skriver:

Jeg har ingen erfaring med dette, men hvis jeg havde muligheden for at købe det hele et samlet sted ville jeg til hver en tid gøre det.

Ja, ikk. Det virker nemlig lidt smart, at gøre det sådan  Tror også manden ville ha det fint med ikke at skulle med rundt en milliard steder 

Anmeld

15. februar 2011

Mette.

Thereseh skriver:

Hej piger

For os kunne det hvertfald betale sig - vi fik 10 % og lidt mere på noget i Babysam, fordi vi købte alt samlet på en gang.

Jeg kender ikke det andet sted du nævner, men det kunne da være værd at overveje. Jeg tror nok Babysam gør det i alle deres butikker med de 10 %, så det er da værd at tage med.

Anmeld

15. februar 2011

Mette.

Thereseh skriver:

Hej piger

For os kunne det hvertfald betale sig - vi fik 10 % og lidt mere på noget i Babysam, fordi vi købte alt samlet på en gang.

Jeg kender ikke det andet sted du nævner, men det kunne da være værd at overveje. Jeg tror nok Babysam gør det i alle deres butikker med de 10 %, så det er da værd at tage med.

Anmeld

15. februar 2011

Thereseh

Mette. skriver:

Ja, helt bestemt. Jeg var nemlig ikk helt sikker med Babysam, fordi de er en stor kæde, men det er da dejligt at vide. Desværre ville jeg skulle købe en anden seng, end den jeg helst vil ha', men hvis prisen var mere rigtigt, ville man jo nok overleve det 

Anmeld

15. februar 2011

Vial

Jeg vil foreslå, at du bruger internettet og køber ind på tyske og engelske sider. Der er SÅ mange penge at spare. Man skal selvfølgelig overveje, at det er svært at få repareret tingene, når det er i udlandet.

Jeg har sparet mange penge på triptrapstole og autostole. Der er også mange penge at spare på vogne. Rigtig mange penge..

Prøv evt. skandic.de. De har fordansket deres side en del.

Denne her har jeg købt autostole på:

http://www.babyparadies-shop.de/store/index.php?language=da

(læg mærke til at det danske er direkte fra google-translator, så det er lidt spøjst.. )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.