Kan det betale sig at samle sine køb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Mette.

Thereseh skriver:

Ja, helt bestemt. Jeg var nemlig ikk helt sikker med Babysam, fordi de er en stor kæde, men det er da dejligt at vide. Desværre ville jeg skulle købe en anden seng, end den jeg helst vil ha', men hvis prisen var mere rigtigt, ville man jo nok overleve det 

Ja, men ellers er det ikke sikkert du skal købe alt for at opnå rabatten - vi købte selv kun vuggen til at starte med, sammen med barnevogn, dyne, autostol, tæpper, håndklæder og aaalt det andet man nu skal have.

Vi ville nemlig også have en anden tremmeseng, så den købte vi først da vores datter var født, så den var altså ikke med for at få 10 %, så det burde være muligt at få det som du helst vil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

SpunkenJo

Ikke babysam.....

Men gå da på Vesterbro! Det er så hyggelig en butik og med gode mennesker. Og så skriver du jo selv at de har netop de ting du gerne vil ha.

Go shoppedag - er overbevist om du nok skal få en go pris igennem. Og ellers gå efter at få "gratis" ting med. Fx sengetøj Tim sengen, barnevogns rand eller hva du nu kan få dig selv til hvis ikke du mener rabatten du opnår er tilstrækkeligt.

Det har jeg selv haft succes med, og gjort gode handler på den måde

Anmeld

15. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg vil anbefale Danmarks Børn - de ligger både i Hvidovre og i København. De er generelt billigere end alle andre steder (ca. 15-20%)

Anmeld

15. februar 2011

Thereseh

SpunkenJo skriver:

Ikke babysam.....

Men gå da på Vesterbro! Det er så hyggelig en butik og med gode mennesker. Og så skriver du jo selv at de har netop de ting du gerne vil ha.

Go shoppedag - er overbevist om du nok skal få en go pris igennem. Og ellers gå efter at få "gratis" ting med. Fx sengetøj Tim sengen, barnevogns rand eller hva du nu kan få dig selv til hvis ikke du mener rabatten du opnår er tilstrækkeligt.

Det har jeg selv haft succes med, og gjort gode handler på den måde

Uh, det var da en god idé at se om man kunne få lidt accesories med  Tak !

Anmeld

15. februar 2011

Thereseh

MoarHvidovre skriver:

Jeg vil anbefale Danmarks Børn - de ligger både i Hvidovre og i København. De er generelt billigere end alle andre steder (ca. 15-20%)

Den kender jeg ikke. Vil straks undersøge det !

Anmeld

15. februar 2011

Frk. Himmelblå

Thereseh skriver:

Hej piger

Vi har nu nok penge på kontoen, til at få købt noget af alt det babygear vi skal ha' fat i. Barnevogn, seng, pusleudstyr, ammedims, alarmer osv. 

Har I erfaring med om det kan betale sig at samle alle købene ét sted, og derved opnå rabat?

Jeg har mulighed for at købe udstyr i "Engby" på Vesterbro eller i Baby Sam. 

Det ville bare været tosset at gå ned og købe sengen ét sted, vognen et andet også sprede småtingende på nettet, hvis man i sidste ende kan få lidt rabat hvis det hele blir købt på én gang. 

Hej du

Har oplevet butikker, hvor de under ingen omstændigheder vil give rabat, men også andre, hvor de godt vil. Og det er jo nok sidstnævnte, du er mest interesseret i .

Babysam i Valby gav os 10% rabat på vores køb og smed et par småting oveni handlen. - Men vi spurgte også efter det!

I skal dog over beløbet 10.000 for at opnå de 10%, men det tyder det også på, I kommer. - Og så snakker vi jo mimimum 1.000 kr. Ikke så ringe... 

Ellers så spørg, om I ikke kan få pusletasken/parasollen/køreposen etc. til barnevognen gratis med... Det har vi gjort flere gange i fbm. "ekstraudstyr", og det virker faktisk ret ofte.

God shoppelyst!

Anmeld

15. februar 2011

LC

Tro man flere steder kan forhandle en god pris, hvis man køber meget.

Men hvis de har de ting du vil have i engby synes jeg da du skal tage derhen.

Men i f.eks babysam er der kæmpe forskel på de forskellige butikker. Hvor jeg bor er Babysam virkelig dårlig, ingen vejledning, og de kender intet til varene, så mange kører gerne 30-40km for at komme til en anden babysam som til gengæld er super god....

Kender ikke babysam på vesterbro, så kan ikke sige noget konkret om den..

Anmeld

15. februar 2011

Frk. Himmelblå

Thereseh skriver:

Hej piger

Vi har nu nok penge på kontoen, til at få købt noget af alt det babygear vi skal ha' fat i. Barnevogn, seng, pusleudstyr, ammedims, alarmer osv. 

Har I erfaring med om det kan betale sig at samle alle købene ét sted, og derved opnå rabat?

Jeg har mulighed for at købe udstyr i "Engby" på Vesterbro eller i Baby Sam. 

Det ville bare været tosset at gå ned og købe sengen ét sted, vognen et andet også sprede småtingende på nettet, hvis man i sidste ende kan få lidt rabat hvis det hele blir købt på én gang. 

PS:

Har boet på Vbro med første barn, og jeg oplevede altså Engby som sure og indimellem direkte uforskammede. Fik bare lov at stå og vente og vente, og når man endelig bad om hjælp til det ene eller andet, blev det nærmest oplevet som en irritation.

Kan være jeg har været uheldig, men har desværre oplevet det mere end en gang. 

Men ved ikke, hvordan de er i forhold til rabat. Har kun købt mindre ting der. Måske derfor, det ikke var "nødvendigt" at behandle mig pænt? 

Anmeld

15. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Thereseh skriver:

Den kender jeg ikke. Vil straks undersøge det !

De har ingen hjemmeside eller katalog - det er derfor de kan sælge deres ting billigere.

Vi har købt alt vores der. F.eks. kostede vores puslebord omkring 1200 kr., hvor det i Babysam kostede 1800 kr.

Anmeld

15. februar 2011

Thereseh

LC skriver:

Tro man flere steder kan forhandle en god pris, hvis man køber meget.

Men hvis de har de ting du vil have i engby synes jeg da du skal tage derhen.

Men i f.eks babysam er der kæmpe forskel på de forskellige butikker. Hvor jeg bor er Babysam virkelig dårlig, ingen vejledning, og de kender intet til varene, så mange kører gerne 30-40km for at komme til en anden babysam som til gengæld er super god....

Kender ikke babysam på vesterbro, så kan ikke sige noget konkret om den..

Jeg ville bruge Babysam på Roskildevej eller i Lyngby. Der ligger ikke nogen lige her i området  Ved ikke hvordan de er. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.