Erfaring med Clearblue ugeindikator?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Sof

BigBabyWish skriver:

4-5 uger er også bare et vildt gæt fra min side af..

aner absolut intet om hvor langt jeg er henne, det er det som er så besværligt nu hvor man ingen mens har haft de 4 måneder inden man blev gravid..

Grunden til at jeg gætter på uge 4-5 er at da jeg testede for ca. 14 dage siden var den negativ og nu bragende positiv.. men igen, det kan jeg jo i bund og grund heller ikke regne med, da en test jo sagtens kan vise falsk negativ hvis ikke man har dannet nok hcg..  så i realiteten kan jeg være 4-5 uger henne eller endda mere, det er ikke til at vide.

Men jeg snakkede med sygeplejersken om at jeg ikke vidste hvor langt jeg er henne, så vil da gå udfra at hun havde givet mig en tidligere tid hos lægen, hvis dette skulle være nødvendigt.  hun sagde at min læge nok ville sende mig til en tidlig scanning.

Det er det samme jeg var ude for i den graviditet jeg lige har været igennem og der har jeg været 5 uger henne da jeg testede bragende positiv, selvom jeg ved lægen 2 uger inden testede bragende negativ, men se det fra den lyse side, hvis du kommer til scanning om 14 dage og får at vide at du er 10 uger henne, så er der kun 2 uger der skal overståes inden du rammer 12+0 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Filippa & Liva

Sof skriver:

Det er det samme jeg var ude for i den graviditet jeg lige har været igennem og der har jeg været 5 uger henne da jeg testede bragende positiv, selvom jeg ved lægen 2 uger inden testede bragende negativ, men se det fra den lyse side, hvis du kommer til scanning om 14 dage og får at vide at du er 10 uger henne, så er der kun 2 uger der skal overståes inden du rammer 12+0 

Lige præcis.

men jeg glæder mig rigtig meget til at komme til læge og scanning og få meget mere af vide, det bliver rigtig dejligt.

Anmeld

15. februar 2011

Sof

BigBabyWish skriver:

Lige præcis.

men jeg glæder mig rigtig meget til at komme til læge og scanning og få meget mere af vide, det bliver rigtig dejligt.

Kan jeg godt forstå og glæder mig meget til opdateringen på scanningen 

Anmeld

15. februar 2011

Filippa & Liva

Sof skriver:

Kan jeg godt forstå og glæder mig meget til opdateringen på scanningen 

Jeg skal nok give en opdatering..

for at der også snart vokser en lille spire i din mave!

Anmeld

15. februar 2011

Sof

BigBabyWish skriver:

Jeg skal nok give en opdatering..

for at der også snart vokser en lille spire i din mave!

Tusind tak, det gør vi bestemt også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.