Sof skriver:
Okay, så forstår jeg ikke din læge. Min sendte mig afsted med det samme, men hvis du selv har en idé om hvor langt du er henne, så ville jeg for min egen skyld vente, for det er hårdt at komme til scanning og få at vide at de ikke rigtig kan se noget fordi du måske er for tidligt henne, det giver en masse udnødvendige spekulationer. Jeg var 8 uger henne med min datter da jeg blev scannet og jeg var slet ikke i tvivl om at jeg var længere henne end bare en 4-5 uger. 
4-5 uger er også bare et vildt gæt fra min side af.. 
aner absolut intet om hvor langt jeg er henne, det er det som er så besværligt nu hvor man ingen mens har haft de 4 måneder inden man blev gravid.. 
Grunden til at jeg gætter på uge 4-5 er at da jeg testede for ca. 14 dage siden var den negativ og nu bragende positiv.. men igen, det kan jeg jo i bund og grund heller ikke regne med, da en test jo sagtens kan vise falsk negativ hvis ikke man har dannet nok hcg..
så i realiteten kan jeg være 4-5 uger henne eller endda mere, det er ikke til at vide. 
Men jeg snakkede med sygeplejersken om at jeg ikke vidste hvor langt jeg er henne, så vil da gå udfra at hun havde givet mig en tidligere tid hos lægen, hvis dette skulle være nødvendigt.
hun sagde at min læge nok ville sende mig til en tidlig scanning. 
Anmeld