utroskab.. sige noget eller...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

novalfrida

Åh jeg ved squ ikke rigtig hvad jeg ville gøre...
For hvis din kæreste ikke vil ha du siger det så synes jeg du skal tie stille med det,men på den anden side så er det også din gode veninde det drejer sig om og jeg ville hvertfald have dårlig samvittighed over at vide noget som hun ikke ved...
Kæresten har ligesom selv rodet sig ud i det møg....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Lillefe

Det er noget din kæreste har fortalt dig fordi han stoler på dig... dvs han kan være ærlig overfor dig det er noget man skal sætte pris på.. ikke noget man skal ødelægge desværre for din veninde  men sådan er det.

dog vil jeg så nævne at sige til din kæreste at hvis du ikke må sige den slags til din veninde så skal han ikke fortælle dig det..

Anmeld

15. februar 2011

H+S Skjolgborg.

Syntes selv han skal fortælle sin kæreste det hvis det er det skal ikke komme fra andre ind ham.Jeg syntes din kæreste skal råd hans ven i af sætte sig ned alene og rolig med hende og fortælle hende alt...

I skal ikke være med i det.Det er deres forhold.Deres regler grænser osv.

Henriette

Anmeld

15. februar 2011

sarahb

Lad endelig vær med at skabe så meget splid.
Og specielt når det er din kæreste der er indblandet. Hvis det var dig selv det så det havde det været noget andet.. OG han ved ikke om det var på kinden eller munden...

Anmeld

15. februar 2011

smlmea

Jeg ville tage fat i kammeraten,og fortælle at han havde præcis 2 dage til at fortælle sin kærste sandheden,ellers gør jeg det.

Hvis min kærste mener at modparten ikke skal vide sådan en ting,fortæller det mig,at min kærste ikke skal være min kærste mere,for sikke en moral han så har,eller retter mangel på samme.

Den udmelding fortæller da tydligt,din kærstes holdning til utroskab.

Anmeld

15. februar 2011

TroldeMor<3

smlmea skriver:

Jeg ville tage fat i kammeraten,og fortælle at han havde præcis 2 dage til at fortælle sin kærste sandheden,ellers gør jeg det.

Hvis min kærste mener at modparten ikke skal vide sådan en ting,fortæller det mig,at min kærste ikke skal være min kærste mere,for sikke en moral han så har,eller retter mangel på samme.

Den udmelding fortæller da tydligt,din kærstes holdning til utroskab.

Arhh det synes jeg måske er en lidt hård udmelding..

Tror nok nærmere din kæreste ikke er typen, som har lyst til at blande sig i andres sager. Han er tydeligvis selv berørt af episoden, siden han har brug for at tale med dig om det - hvilket i mine øjne fortæller at han tiltrods for alt er stærkt imod det som er sket.

Jeg ville heller ikke fortælle det til veninden. Måske vil fyren fortælle hende det, men har brug for at vende og dreje hvordan det skal gøres. Jeg ville vente og se hvad der sker, for jeg selv, ville HELST have sådan nnoget afvide af min egen kæreste først.

Det er en hård ting at få afvide, og da du eller din kæreste ikke kender alle detajler som er sket den aften, kan i heller ikke rigtig fortælle noget.

Din veninde vil nok have alt afvide hvis det kommer ud i det.

- Så vent og se hvad der sker - måske har manden, uventet, samvittighed til selv at lukke det ud.

Anmeld

15. februar 2011

Frøken Sørensen

Macaab skriver:

Du bryder forhåbentlig ikke tilliden mellem din kæreste og dig... Han har jo sagt det til dig i fortrolighed...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.