smlmea skriver:
Jeg ville tage fat i kammeraten,og fortælle at han havde præcis 2 dage til at fortælle sin kærste sandheden,ellers gør jeg det.
Hvis min kærste mener at modparten ikke skal vide sådan en ting,fortæller det mig,at min kærste ikke skal være min kærste mere,for sikke en moral han så har,eller retter mangel på samme.
Den udmelding fortæller da tydligt,din kærstes holdning til utroskab.
Arhh det synes jeg måske er en lidt hård udmelding..
Tror nok nærmere din kæreste ikke er typen, som har lyst til at blande sig i andres sager. Han er tydeligvis selv berørt af episoden, siden han har brug for at tale med dig om det - hvilket i mine øjne fortæller at han tiltrods for alt er stærkt imod det som er sket.
Jeg ville heller ikke fortælle det til veninden. Måske vil fyren fortælle hende det, men har brug for at vende og dreje hvordan det skal gøres. Jeg ville vente og se hvad der sker, for jeg selv, ville HELST have sådan nnoget afvide af min egen kæreste først.
Det er en hård ting at få afvide, og da du eller din kæreste ikke kender alle detajler som er sket den aften, kan i heller ikke rigtig fortælle noget.
Din veninde vil nok have alt afvide hvis det kommer ud i det.
- Så vent og se hvad der sker - måske har manden, uventet, samvittighed til selv at lukke det ud. 
Anmeld