utroskab.. sige noget eller...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

SussieThyssen

mor til lille emma skriver:

Hej..

jeg søger lidt råd om hvad I ville gøre hvis I stod i min situation... er lidt i vildrede....

mig og min kæreste har et sæt venner, som vi ses med af og til.. De to fyrer kender hinanden fra barndommen af og jeg har lært pigen at kende gennem min kæreste.. Vi har kendt hinanden nu i ca. 3 år og jeg ses ca 1 gang hver 2. uge med hende..

Nu var mændene til noget koncert i lørdags og da min kæreste kom hjem, var det første han sagde:" Nå, så har x dummet sig!!" vi snakker så om det og det viser sig, at den anden fyr, har mødt en pige derude, som han tidligere har haft lidt kørerende med.. Han danser med hende og kysser hende, om det er på kinden eller munden vidste min fyr ikke...

min fyr, sagde til ham at det ikke var særlig smart, for han havde jo hende derhjemme osv. men ja... Hvad f...... gør jeg nu??

jeg sagde til min kæreste at jeg var nødt til at sige det til min veninde, men så blev han lidt sur og sagde, at det ikke kunne passe jeg skulle fortælle det, og det må de selv klare..

jeg føler mig som en dårlig veninde hvis jeg ikke siger det til hende, men på den anden side, kan jeg godt se, at jeg burde blande mig udenom... Min kæreste sagde, at hvis fyren finder ud af, jeg har sagt det til hans pige, så ville han blive meget sur på min kæreste..

Amen, hvad skal jeg gøre???

Du skal blande dig udenom.

Rent retsligt er man KUN utro hvis man har sex med nogen, og det har han jo ikke haft.
Og du kender jo heller ikke noget til hvad de rent privat har sat af grænser over for hinanden.
En ting er hvad de siger ud ad til, en anden ting er, hvordan de har det med tingene i deres egen private sfære.
Og endelig så kan du blive årsag til, at et ellers godt forhold krakelerer, blot pga en dans og et kys.

Så mit råd til dig er...lad det ligge.
Nogle gange i livet er det, ikke at vide noget en velsignelse, og det vil jeg også tro det bliver i dette tilfælde.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

<3

Jeg synes du skal vende den om og spørge dig selv hvis nu en pige derude går rundt og ved noget om din kæreste som kunne få afgørende betydning for dit forhold med din kæreste ville du så foretrække at få det afvide eller ej?

For i sidste ende er det jo det som det handler om ikke?

Pøj pøj med det uanset hvordan du vælger.

Anmeld

14. februar 2011

CiSo

Kort sagt, syntes jeg også du skal blande dig helt udenom. 

Anmeld

14. februar 2011

Peanut

Jeg kan godt se at de fleste er imod at du skal fortælle det, men set omvendt, hvis din veninde vidste at din kæreste havde hygget rundt med en anden pige, ville du så ikke have hun fortalte dig det? Det ville jeg i hvert fald helt sikkert!

Men synes nu godt om det forslag, med at du siger til din kærestes ven, at hvis du hører noget lign. igen - fortæller du din veninde det. Det giver også ham en chance for at tænke sig om en ekstra gang, næste gang muligheden byder sig.

Hvis min mand var mig utro, ville jeg blive SÅ gal på min veninde, hvis jeg fandt ud af at hun vidste det, og intet havde sagt. 

Der er jo også foskel på om han knalder udenom, eller om han små-hygger lidt - selvom begge ting er forkert.

Hvad ville du have din veninde gjorde, hvis det var hende der havde den info du har lige nu?

Anmeld

14. februar 2011

mor til lille emma

Ja, jeg kan godt se det...

Men hvis hun ikke fortalte mig det.. Hvis nu det var omvendt, ja så ville jeg ikke være veninde med hende mere.. Derfor er det svært for mig, men jeg må respektere min kæreste og bevare tilliden i vores forhold, men hvis jeg hører noget igen så siger jeg det, helt sikkert!!

Har det bare så dårligt med, at jeg skal se hende i øjnene og ikke fortælle hvad jeg ved Men det må blive min hovedpine, for deres forhold er som om de er nyforelskede.. Hun var her mens mændene var til koncert og da sagde hun, at han havde sagt til hende: " Hvis du nogensinde er sammen med en anden en, så vil jeg aldrig tilgive det!"

Men de er (virker det ihvertfald til) meget meget, meget glade for hinanden, så jeg giver ham en chance

Anmeld

14. februar 2011

Corn

mor til lille emma skriver:

Macaab: Ja det er det jeg mener... Jeg vil jo heller ikke havde han ikke kan sige noget til mig uden jeg sladrer.. Men han så det selv, så det er ikke noget den anden fyr har sagt til ham..

Åhh jeg synes det er så svært! Burde ikke blande mig og ved heller ikke om jeg gør det..

JA din fyr har set det, og snakket med den anden om det. OG så har han fortalt det til dig i fortrolighed.

Det er også at bryde din kærestes tilllid til, hvad han kan fortælle dig. Det var noget helt andet, hvis du selv havde set det.

Anmeld

14. februar 2011

Maria-s

Jeg synes som der er blevet nævnt af anden at du skal aftale med din kæreste at han ikke en anden gang deler sådan en info med dig, hvis han samtidig forbyder dig selv at vælge HVAD du så vil gøre med de info.

Jeg ville blive SÅ ked af det, skuffet og alt muligt andet, hvis en af mine såkaldte veninder havde info om min kæreste som om at han havde været sammen med en anden, uden at fortælle det. Jeg ville føle mig svigtet og al tillid ville være væk og jeg ville nok ikke kunne have den person som ven/ veninde mere.

MEN lige i denne her situation synes jeg ikke su skal sige det til hende. 1: Din kæreste siger selv at han ikke ved om det var et kys på kinden eller på munden. 2: HVIS det har været ét enkelt kys... ja ok så ville jeg nok hellere være uvidende... Der er forskel på total snaveri og så et enkelt kys.

Men helt klart: Jeg ville bede min kæreste om IKKE at dele sådan en info med mig en anden gang...

Anmeld

14. februar 2011

Sofia

Maria-s skriver:

Jeg synes som der er blevet nævnt af anden at du skal aftale med din kæreste at han ikke en anden gang deler sådan en info med dig, hvis han samtidig forbyder dig selv at vælge HVAD du så vil gøre med de info.

Jeg ville blive SÅ ked af det, skuffet og alt muligt andet, hvis en af mine såkaldte veninder havde info om min kæreste som om at han havde været sammen med en anden, uden at fortælle det. Jeg ville føle mig svigtet og al tillid ville være væk og jeg ville nok ikke kunne have den person som ven/ veninde mere.

MEN lige i denne her situation synes jeg ikke su skal sige det til hende. 1: Din kæreste siger selv at han ikke ved om det var et kys på kinden eller på munden. 2: HVIS det har været ét enkelt kys... ja ok så ville jeg nok hellere være uvidende... Der er forskel på total snaveri og så et enkelt kys.

Men helt klart: Jeg ville bede min kæreste om IKKE at dele sådan en info med mig en anden gang...

Anmeld

14. februar 2011

Charlotte Wberg

Puhaaaa... Hvis ikke der var mere end et kys på kinden så er der jo ikke noget i det. Hvis der lå/ ligger mere bag ville jeg blive så ked af at mon veninde ikke sagde det videre og muligvis vurdere om det var en veninde for mig, hvis altså jeg opdagede at hun lå inde med sådan en Info. Og tja kæreste mæssigt er det jo også forkert at sladre videre øv haaa den er ikke sjov.

Anmeld

14. februar 2011

Clisolka

Jeg har stået i din situation et par gange og jeg har holdt mund alle gange! Det er ikke noget der vedrører mig - og jeg gider ikke blive uvenner over sådan noget, hvis det kun drejer sig om et kys på kinden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.