mor til lille emma skriver:
Hej..
jeg søger lidt råd om hvad I ville gøre hvis I stod i min situation... er lidt i vildrede.... 
mig og min kæreste har et sæt venner, som vi ses med af og til.. De to fyrer kender hinanden fra barndommen af og jeg har lært pigen at kende gennem min kæreste.. Vi har kendt hinanden nu i ca. 3 år og jeg ses ca 1 gang hver 2. uge med hende..
Nu var mændene til noget koncert i lørdags og da min kæreste kom hjem, var det første han sagde:" Nå, så har x dummet sig!!" vi snakker så om det og det viser sig, at den anden fyr, har mødt en pige derude, som han tidligere har haft lidt kørerende med.. Han danser med hende og kysser hende, om det er på kinden eller munden vidste min fyr ikke...
min fyr, sagde til ham at det ikke var særlig smart, for han havde jo hende derhjemme osv. men ja... Hvad f...... gør jeg nu??
jeg sagde til min kæreste at jeg var nødt til at sige det til min veninde, men så blev han lidt sur og sagde, at det ikke kunne passe jeg skulle fortælle det, og det må de selv klare..
jeg føler mig som en dårlig veninde hvis jeg ikke siger det til hende, men på den anden side, kan jeg godt se, at jeg burde blande mig udenom... Min kæreste sagde, at hvis fyren finder ud af, jeg har sagt det til hans pige, så ville han blive meget sur på min kæreste..
Amen, hvad skal jeg gøre???
Du skal blande dig udenom.
Rent retsligt er man KUN utro hvis man har sex med nogen, og det har han jo ikke haft.
Og du kender jo heller ikke noget til hvad de rent privat har sat af grænser over for hinanden.
En ting er hvad de siger ud ad til, en anden ting er, hvordan de har det med tingene i deres egen private sfære.
Og endelig så kan du blive årsag til, at et ellers godt forhold krakelerer, blot pga en dans og et kys.
Så mit råd til dig er...lad det ligge.
Nogle gange i livet er det, ikke at vide noget en velsignelse, og det vil jeg også tro det bliver i dette tilfælde.

Kærligst
Sussie